Ten wyskakujący błąd systemu Windows 10 uniemożliwia granie [FIX]

Jeśli jesteś jednym z wielu użytkowników systemu Windows 10, być może zauważyłeś, że wyskakujące okienko uruchamia się codziennie na ekranie — a nawet częściej.

Na czym polega problem i dlaczego tak się dzieje

Zwykle to wyskakujące okno jest odradzane i natychmiast ponownie zamykane. Ze względu na jego naturę trudno jest zrozumieć, co go generuje i czy ten problem jest czymś, o co powinieneś się martwić.

Kiedy to się stanie, może wyrzucić użytkownika z obecnie pełnoekranowej aplikacji, a niektórzy użytkownicy systemu Windows 10 doświadczają tego co godzinę, może zmienić gry w koszmar.

Wykonywany plik nazywa się pasmem officebackgroundtaskhandler.exe i można go znaleźć pod C: \ Program Files (x86) \ Microsoft Office \ root \ Office16 \ officebackgroundtaskhandler.exe. Jeśli rejestrujesz procesy w systemie, możesz zauważyć, że tak jest w przypadku urządzenia z systemem Windows.

W przypadku, gdy Microsoft Office działa na komputerze z systemem Windows 10, zaplanowane są dwa zadania uruchomienia OfficeBackgroundTaskHandler:

  1. OfficeBackgroundTaskHandlerLogon, który działa, gdy użytkownik loguje się do systemu.
  2. OfficeBackgroundTaskHandlerRegistration, która działa co godzinę.

Potencjalne rozwiązania

Masz dwa dostępne rozwiązania tego problemu:

  1. Wyłączanie zadania
  • Naciśnij klawisz Windows, wpisz Harmonogram zadań i naciśnij Enter.
  • Przejdź do Harmonogramu zadań, a następnie do Biblioteki Harmonogramu zadań. Przejdź do Microsoft, a następnie do Office.
  • Znajdź zadanie OfficeBackgroundTaskHandlerRegistration.
  • Kliknij zadanie prawym przyciskiem myszy i wybierz opcję wyłączania.
  1. Działa w ramach konta systemowego
  • Naciśnij klawisz Windows, wpisz Harmonogram zadań i naciśnij Enter.
  • Przejdź do Harmonogramu zadań, a następnie do Biblioteki Harmonogramu zadań. Przejdź do Microsoft, a następnie do Office.
  • Kliknij prawym przyciskiem myszy OfficeBackgroundTaskHandlerRegistration.
  • Idź do Właściwości.
  • Wpisz System, a następnie kliknij OK.

Jedno z tych dwóch rozwiązań powinno działać dla Ciebie, więc wypróbuj je na wypadek wystąpienia tego problemu w systemie Windows 10.

Link do głównej publikacji