System Windows nie ma profilu sieciowego dla tego urządzenia Drukarki Epson [FIX]

The System Windows nie ma profilu sieciowego dla tego błędu urządzenia to problem z połączeniem bezprzewodowym, który może wystąpić u niektórych użytkowników. Niektórzy użytkownicy stwierdzili, że pojawia się komunikat o błędzie, gdy próbują podłączyć nowe urządzenia bezprzewodowe, takie jak drukarki Epson, do komputerów stacjonarnych lub laptopów z systemem Windows.

Jak włączyć profil sieciowy w drukarkach Epson

1. Sprawdź dwukrotnie zgodność drukarki z systemem Windows

Najpierw sprawdź dwukrotnie, czy drukarka Epson jest zgodna z platformą Windows na komputerze stacjonarnym lub laptopie. Użytkownicy mogą to zrobić, wprowadzając swój model drukarki w polu wyszukiwania Znajdź swój produkt w witrynie internetowej Epson. Następnie kliknij Dane techniczne i Generał na stronie drukarki, aby sprawdzić kompatybilność platformy.

Windows nie działa't have network profile for this device Epson printers

2. Wybierz opcję prywatną

  1. Otwórz wyszukiwanie Cortany, naciskając klawisz Windows + klawisz skrótu S.
  2. Wpisz „wifi” w polu wyszukiwania.
  3. Wybierz Ustawienia WiFi, aby otworzyć okno pokazane poniżej.Windows nie działa't have network profile for this device Epson printers
  4. Następnie kliknij sieć wymienioną w tym oknie, aby otworzyć opcje pokazane bezpośrednio poniżej.Windows nie działa't have network profile for this device Epson printers
  5. Wybierz prywatny przycisk radiowy.

Dużo pisaliśmy na temat problemów z łącznością z drukarką. Sprawdź te przewodniki, aby uzyskać więcej informacji. 

3. Otwórz narzędzie do rozwiązywania problemów z kartą sieciową

  1. Otwórz pole wyszukiwania Cortany.
  2. Jako słowo kluczowe wyszukiwania wpisz „rozwiązywanie problemów”.
  3. Wybierz Rozwiązywanie problemów z ustawieniami, aby otworzyć okno Ustawienia, jak poniżej.Windows nie działa't have network profile for this device Epson printers
  4. Wybierz kartę sieciową i kliknij Uruchom narzędzie do rozwiązywania problemów.
  5. Wybierz żądaną opcję karty sieciowej i naciśnij Kolejny przycisk.Windows nie działa't have network profile for this device Epson printers
  6. Następnie użytkownicy mogą przejść przez poprawki narzędzia do rozwiązywania problemów z kartą sieciową.

4. Skonfiguruj port drukarki

  1. Uruchom Uruchom, naciskając klawisz Windows i R.
  2. Wpisz „Panel sterowania” w polu tekstowym Uruchom i wybierz dobrze opcja.
  3. Następnie wpisz „drukarka” w polu wyszukiwania w Panelu sterowania.
  4. Kliknij Wyświetl urządzenia i drukarki aby otworzyć okno pokazane poniżej.Windows nie działa't have network profile for this device Epson printers
  5. Kliknij prawym przyciskiem myszy szarą drukarkę, dla której pojawia się błąd „Windows nie ma profilu sieciowego dla tego urządzenia” i wybierz Właściwości drukarki.
  6. Następnie wybierz kartę Porty.Windows nie działa't have network profile for this device Epson printers
  7. Wybierz Skonfiguruj port opcja.
  8. Następnie odznacz opcję Status SNMP włączony opcja na karcie Ustawienia portu.
  9. wciśnij dobrze przycisk.

5. Sprawdź, czy usługa SNMP jest włączona

Usługa SNMP musi również działać, aby użytkownicy mogli podłączyć bezprzewodowe drukarki Epson. Dlatego niektórzy użytkownicy mogą potrzebować włączyć tę usługę. W ten sposób użytkownicy mogą sprawdzić, czy usługa SNMP jest włączona.

  1. Otwórz akcesorium Run.
  2. Wpisz „service.msc” w polu Otwórz i kliknij dobrze.Windows nie działa't have network profile for this device Epson printers
  3. Kliknij dwukrotnie usługę SNMP, aby otworzyć jej okno jak na poniższej migawce.Windows nie działa't have network profile for this device Epson printers
  4. Wybierz Automatyczny w menu rozwijanym Typ uruchomienia.
  5. Wybierz przycisk Start.
  6. Następnie naciśnij Zastosować przycisk i kliknij dobrze aby wyjść z okna.

Link do głównej publikacji