ROZWIĄZANE: Mamy problem z przetwarzaniem twojego zakupu w Microsoft Store

Microsoft Store nie przetworzy płatności

  1. Resetuj pamięć podręczną sklepów
  2. Wyloguj się i zaloguj ponownie
  3. Sprawdź swoje środki i ponownie ustal metodę płatności
  4. Upewnij się, że ustawienia regionu / czasu i konto płatnicze są prawidłowo ustawione
  5. Wyślij bilet do pomocy technicznej Microsoft

Mimo że wciąż pozostaje w tyle za konkurencją, Microsoft Store ma więcej niż kilka fajnych wyłączności. Kupowanie gier lub aplikacji bardzo przypomina inne podobne usługi i wszystko odbywa się w ciągu kilku sekund. Jednak niektórzy użytkownicy chcący wydać trochę pieniędzy na grę lub dwie mieli problemy z finalizacją zakupu. Mianowicie spotkali się z „Mamy problem z przetworzeniem Twojego zakupuBłąd ”.

Napraw problemy z przetwarzaniem zakupów w sklepie Microsoft Store

1: Zresetuj pamięć podręczną sklepów

Zacznijmy od najprostszego rozwiązania, które zwykle działa. Oczywiście, jeśli masz pewność, że wszystko jest poprawnie skonfigurowane, a błąd jest całkowicie nieuzasadniony. Microsoft Store jest daleki od bezbłędności i jest nękany całą masą problemów. Tymczasowe opóźnienie może być jednak przyczyną błędu przy zakupie w sklepie, tak jak ma to miejsce w przypadku wielu problemów.

  • Microsoft Store to natywna aplikacja dla systemu Windows 10 i działa przez cały czas w tle. Prowadzi to do gromadzenia danych, co w konsekwencji może spowodować błąd. Z tego powodu zalecamy zresetowanie pamięci podręcznej Microsoft Store.

    Jeśli nie masz pewności, jak to zrobić, wykonaj poniższe czynności:

    1. Naciśnij Windows + S, aby otworzyć Windows Search.
    2.  WSReset.exe i naciśnij klawisz Enter.mamy problem z przetworzeniem twojego zakupu
    3. Spróbuj ponownie kupić zawartość Sklepu.

    2: Wyloguj się i zaloguj ponownie

    Drugi krok jest tak oczywisty, jak to tylko możliwe. Niemniej jednak niedoświadczony użytkownik może wpaść w panikę i zapomnieć o tym. Mianowicie, jeśli system ma problemy z Twoim aktywnym kontem, możesz rozwiązać ten mały problem po prostu wylogowując się i logując ponownie. Niektórzy użytkownicy zalecali nawet zalogowanie się na konto alternatywne, a następnie powrót do pierwotnego.

    • Tak czy inaczej, to pozornie pomogło w przypadku podobnego problemu na Xbox Live. Ponieważ Microsoft Store jest taki sam dla wszystkich urządzeń Microsoft, możemy spodziewać się, że odniesie sukces również na komputerze z systemem Windows 10.

      3: Sprawdź swoje środki i ponownie ustal metodę płatności

      Często pojawia się błąd „Mamy problem z przetwarzaniem twojego zakupu”. Jeśli jednak ta sama wiadomość wyskakuje za każdym razem, gdy próbujesz kupić coś w Sklepie, może być coś innego. Po pierwsze, zalecamy sprawdzenie swoich funduszy.

      Ponadto rozważ usunięcie metody płatności (karta debetowa / kredytowa, PayPal itp.) I ustanowienie jej ponownie. Może to zająć trochę czasu, ale metoda płatności może zostać zablokowana z powodu błędu usługi. Możesz to wszystko zrobić tutaj.

      • 4: Upewnij się, że ustawienia regionu / czasu i konto płatnicze są prawidłowo ustawione

        Gdy wchodzimy głębiej w listę możliwych przyczyn, ważne jest, aby pochodzić z regionu, w którym można dokonywać zakupów. Zasady są różne, więc niektóre gry lub aplikacje będą dostępne bez względu na lokalizację geograficzną. Z drugiej strony wiele gier nie jest dostępnych na całym świecie, więc upewnij się, że możesz je zdobyć.

        Możesz także zmienić region i godzinę, aby dopasować ustawienia konta i opcje płatności. Mianowicie, poświadczenia konta muszą być ustawione na tę samą lokalizację i numer kodu pocztowego, co karta debetowa / kredytowa. Na przykład nie będziesz mógł zapłacić za grę zagraniczną kartą.

        5: Wyślij zgłoszenie do pomocy technicznej Microsoft

        Wreszcie, jeśli żadne z wyżej wymienionych rozwiązań nie pomogło Ci rozwiązać problemu „Mamy problem z przetwarzaniem Twojego zakupu”, zalecamy wysłanie zgłoszenia do firmy Microsoft. Dział wsparcia powinien być w stanie sprawdzić, co dokładnie powoduje problem. Może być konieczne wysłanie kilku zrzutów ekranu, ale cały wysiłek nie zajmie Ci więcej niż 15 minut.

        Tutaj możesz zgłosić swoje problemy i wysłać zapytania.

        Powiedziawszy to, możemy zakończyć ten artykuł. Mamy nadzieję, że okazało się to pouczające. Ponadto pamiętaj, aby podzielić się swoimi przemyśleniami i dodatkowymi rozwiązaniami w sekcji komentarzy poniżej.

Link do głównej publikacji