POPRAWKA: Aplikacja poczty nie działa w systemie Windows 10, 8.1

Mając problemy z aplikacją Mail w systemie Windows 10, Windows 8.1 jest czymś, na co wielu użytkowników skarżyło się podczas korzystania z systemu operacyjnego. Najczęstszym problemem jest to, że aplikacja Poczta przestanie synchronizować się z kontami w systemie Windows 10, Windows 8.1. Dlatego postanowiłem wyjaśnić, w jaki sposób możesz naprawić aplikację Mail, jeśli okresowo nie działa ona w systemie Windows 8.1.
Napraw aplikację poczty, która okresowo nie działa w systemie Windows 8.1
Przyczyny, dla których aplikacja Mail przestaje odpowiadać lub nie działa poprawnie w systemie Windows 8.1, wynikają z faktu, że licencja na określoną aplikację, taką jak aplikacja Mail, może nie być zsynchronizowana z licencją posiadaną w systemie Windows 8.1 system operacyjny. Aby rozwiązać ten problem, najpierw wykonamy kilka kroków rozwiązywania problemów w systemie Windows 8.1, a także uruchomimy SFC (System File Checker) dla systemu Windows 8.1, aby naprawić ewentualne błędy rejestru.

ROZWIĄZANE: Aplikacja Poczta systemu Windows przestała odpowiadać

  1. Zainstaluj najnowsze aktualizacje
  2. Zaktualizuj swoje aplikacje ze Sklepu Windows
  3. Zsynchronizuj swoje licencje
  4. Uruchom skanowanie SFC
  5. Zmień ustawienia lokalizacji
  6. Użyj innego klienta poczty

1. Zainstaluj najnowsze aktualizacje

  1. Przesuń kursor myszy w prawą dolną stronę ekranu.
  2. W menu, które się pojawi, kliknij lewym przyciskiem myszy lub dotknij funkcji „Ustawienia”.
  3. Teraz z menu Ustawienia kliknij lewym przyciskiem myszy lub dotknij opcji „Zmień ustawienia komputera”.
  4. Znajdź w tym następnym oknie opcję „Aktualizacja i odzyskiwanie” i kliknij ją lewym przyciskiem myszy lub dotknij.
  5. Teraz znajdź przycisk „Sprawdź teraz” i kliknij lewym przyciskiem myszy lub dotknij go.
  6. Proces sprawdzania potrwa do 10 minut, a następnie poda, jakie aktualizacje należy zainstalować.
  7. Jeśli masz dostępne aktualizacje, kliknij lewym przyciskiem myszy lub dotknij funkcji „zainstaluj aktualizacje” dla wszystkich, które są dostępne.
  8. Po zainstalowaniu aktualizacji kliknij lewym przyciskiem myszy lub naciśnij przycisk „Zakończ”.
  9. Uruchom ponownie system operacyjny Windows 10, 8.1.
  10. Po uruchomieniu urządzenia sprawdź ponownie, czy aplikacja Poczta działa poprawnie.

Uwaga: W systemie Windows 10 ścieżka do naśladowania jest nieco inna. Aby zainstalować najnowsze aktualizacje, wybierz Ustawienia> Aktualizacja Bezpieczeństwo> Aktualizacja> i kliknij przycisk „Sprawdź dostępność aktualizacji>”.

Sprawdź aktualizacje

  • 2. Zaktualizuj aplikacje ze Sklepu Windows

    1. Na ekranie Start systemu Windows 8.1 kliknij lewym przyciskiem myszy lub dotknij ikonę „Sklep”.
    2. Przesuń kursor myszy w prawą dolną stronę ekranu.
    3. Teraz kliknij lewym przyciskiem myszy lub dotknij funkcji „Ustawienia” w wyświetlonym menu.
    4. Znajdź i kliknij lewym przyciskiem myszy lub dotknij funkcji „Aktualizacje aplikacji” na liście.
    5. Przejdź do „Tak” funkcji „Automatycznie aktualizuj moje aplikacje”.aktualizuj aplikację sklepu automatycznie
    6. Uruchom ponownie system operacyjny po zakończeniu.

    3. Zsynchronizuj swoje licencje

    1. Na ekranie Start systemu Windows 8.1 kliknij lewym przyciskiem myszy lub dotknij ikonę „Sklep”.
    2. Przesuń kursor myszy w prawą dolną stronę ekranu.
    3. W menu, które się pojawi, kliknij lewym przyciskiem myszy lub dotknij funkcji „Ustawienia”.
    4. Kliknij lewym przyciskiem myszy lub dotknij funkcji „> Aktualizacje aplikacji”.
    5. Kliknij lewym przyciskiem myszy lub dotknij funkcji „Synchronizuj licencje”.zsynchronizuj licencje aplikacji
    6. Teraz zamknij okna i kliknij prawym przyciskiem myszy lub przytrzymaj aplikację „Mail” na ekranie Start.
    7. W podmenu kliknij lewym przyciskiem myszy lub dotknij funkcji „Odinstaluj”.
    8. Kliknij lewym przyciskiem lub dotknij ponownie przycisku „Odinstaluj”.
    9. Po zakończeniu odinstalowywania aplikacji kliknij lewym przyciskiem myszy lub dotknij ikonę „Sklep” wyświetloną w oknie Start.
    10. W oknie Sklepu kliknij lewym przyciskiem myszy lub dotknij opcji „Konta”.
    11. Teraz znajdź i kliknij lewym przyciskiem myszy lub dotknij opcji „Moje aplikacje”.
    12. Kliknij lub przytrzymaj prawym przyciskiem myszy aplikację Mail, a następnie wybierz, aby ją zainstalować.
    13. Uruchom ponownie system operacyjny po zainstalowaniu aplikacji Mail.
    14. Sprawdź ponownie, aby zobaczyć, czy aplikacja działa.
    • 4. Uruchom skanowanie SFC

      1. Na ekranie startowym systemu Windows 8.1 zacznij pisać: „Wiersz polecenia” bez cudzysłowów.
      2. Po zakończeniu wyszukiwania kliknij prawym przyciskiem myszy lub przytrzymaj ikonę „Wiersz polecenia”.
      3. z menu, które się pojawi kliknij lewym przyciskiem myszy lub dotknij funkcji „Uruchom jako administrator”.
        Uwaga: jeśli pojawi się monit kontroli konta użytkownika> okno, musisz kliknąć lewym przyciskiem myszy lub nacisnąć przycisk „Tak”, aby kontynuować.
      4. Teraz powinieneś mieć przed sobą okno wiersza poleceń z uprawnieniami administratora.
      5. W oknie wiersza polecenia wpisz:sfc / scannow» bez cudzysłowów.Skanowanie SFC
      6. Naciśnij przycisk Enter na klawiaturze.
      7. Niech sprawdzanie plików systemowych zakończy proces.
      8. Po sprawdzeniu napisz w wierszu polecenia: „Wyjdź” bez cudzysłowów.
      9. Naciśnij przycisk Enter na klawiaturze>.
      10. Uruchom ponownie system operacyjny Windows 8.1.
      11. Sprawdź ponownie, aby sprawdzić, czy aplikacja M> pan> ail działa poprawnie.
      • 5. Zmień ustawienia lokalizacji

        Niektórym użytkownikom udało się naprawić problemy z aplikacją Poczta systemu Windows 10, zmieniając ustawienia lokalizacji. Oto jak możesz zmienić ustawienia lokalizacji:

          1. otwarty panel sterowania> Wybierz Region.
            Awaria aplikacji Windows 10 MailAwaria aplikacji Windows 10 Mail>
      • Idź do Lokalizacja tab> ustaw Lokalizacja domu do twojego kraju.
        Poczta systemu Windows 10 nie odbiera wiadomości e-mailPoczta systemu Windows 10 nie odbiera wiadomości e-mailPoczta systemu Windows 10 nie odbiera wiadomości e-mail

        1. Idź do Administracyjny zakładka> Zmień ustawienia regionalne systemu..
        2. Wybierz swój kraj z Bieżące ustawienia regionalne systemu menu> hit OK> Zastosuj.
          Aplikacja poczty nie działa w systemie Windows 10 ulega awariiAplikacja poczty nie działa w systemie Windows 10 ulega awarii

        Skończysz, jeśli dokładnie wykonasz powyższe kroki, aplikacja Poczta zacznie ponownie działać odpowiednio w systemie Windows 10, Windows 8.1.

        6. Użyj innego klienta poczty

        Możesz jednak rozważyć przejście na w pełni dedykowanego klienta poczty. W takim przypadku zalecamy sprawdzenie naszej recenzji Mailbird, najlepszego oprogramowania jakości / ceny na rynku. Oczywiście nie jest to jedyny klient poczty e-mail, którego można używać na komputerze z systemem Windows. Aby uzyskać więcej informacji o najlepszych klientach poczty e-mail do użycia, zapoznaj się z tym przewodnikiem.>

        Jeśli poczta nadal nie działa, możesz również sprawdzić ten przewodnik rozwiązywania problemów, aby uzyskać dodatkowe rozwiązania.

        Jeśli masz inne pytania dotyczące tego artykułu, zawsze możesz napisać do nas w sekcji komentarzy na poniższej stronie, a my pomożemy Ci dalej.

Link do głównej publikacji