Poprawka: wystąpił błąd podczas inicjowania bibliotek Creative Cloud

Creative Cloud Library udostępnia podstawowe zasoby projektowe dla Twojej marki lub projektów osobistych, niezależnie od tego, gdzie chcesz uzyskać do nich dostęp. Czasami jednak podczas próby użycia bibliotek Creative Cloud w obsługiwanych aplikacjach komputerowych panel nie ładuje się i zwraca błąd „wystąpił błąd podczas inicjowania bibliotek chmury kreatywnej”.

Jest to częsty błąd i może wystąpić z wielu powodów, w tym z pamięci podręcznej i problemów tymczasowych. W tym artykule przyjrzymy się najlepszym możliwym rozwiązaniom, aby naprawić Adobe Creative Cloud, coś poszło nie tak w komputerze z systemem Windows.

Napraw Coś poszło nie tak podczas inicjowania bibliotek chmur kreatywnych

1. Uruchom ponownie bibliotekę Creative Cloud

  1. Jednym z oficjalnych zaleceń, aby naprawić ten błąd, jest ponowne uruchomienie biblioteki Creative Cloud Library.
  2. Zamknij wszystkie otwarte aplikacje Adobe, takie jak Photoshop, Illustrator, InDesign, Premiere Pro i Adobe After Effects.
  3. Otwórz aplikację Creative Cloud na komputer.
  4. Gdy aplikacja komputerowa CC jest otwarta, naciśnij Ctrl + Alt + R.
  5. Spowoduje to ponowne uruchomienie usługi Creative Cloud i wszystkich powiązanych procesów, w tym bibliotek CC.
  6. Teraz spróbuj ponownie uruchomić aplikację Adobe, która powodowała błąd bibliotek.

Najlepsze 11 oprogramowanie do projektowania 3D dla początkujących i zaawansowanych użytkowników

2. Usuń i utwórz pamięć podręczną Creative Cloud

  1. Zamknij wszystkie otwarte i uruchomione aplikacje Creative Cloud.
  2. Uruchom aplikację Creative Cloud na komputerze.
  3. Wyloguj się ze swojego konta w aplikacji Creative Cloud.
  4. Zamknij aplikację Creative Cloud.
  5. Otwarty «Przeglądarka plików„I przejdź do następujących lokalizacji:
    do: -> Użytkownicy -> nazwa użytkownika -> AppData -> Roaming -> Adobe
  6. Usuń Twórz biblioteki chmurowe teczka.
    Coś poszło nie tak podczas inicjowania bibliotek chmur kreatywnych
  7. Uruchom ponownie pulpit Adobe Creative Cloud i zaloguj się na swoje konto.
  8. Otwórz aplikację Adobe, ponieważ coś poszło nie tak podczas inicjowania bibliotek chmur w chmurze i sprawdź, czy błąd został rozwiązany.

3. Sprawdź plik hosta

  1. Otwórz Eksploratora plików z paska zadań i przejdź do następującej lokalizacji.
    C: -> Windows -> System32 -> sterowniki -> itp
  2. Kliknij prawym przyciskiem myszy Gospodarz plik i wybierz Otwórz za pomocą> Notatnika.
    Coś poszło nie tak podczas inicjowania bibliotek chmur kreatywnych
  3. W pliku Host upewnij się, że na liście nie ma żadnej witryny Adobe. Na przykład, 127.0.0.1 Activ.adobe.com.
  4. Jeśli zobaczysz dowolną witrynę na liście, dodaj # na początku wiersza, aby je skomentować, co będzie wyglądać # 127.0.0.1 Activ.adobe.com.
  5. Upewnij się również, że plik ma następujący wiersz i nie jest komentowany za pomocą #.
    127.0.0.1 localhost
  6. Uruchom ponownie aplikację Adobe z błędem i sprawdź, czy są jakieś ulepszenia.

4. Użyj narzędzia Creative Cloud Cleaner

Coś poszło nie tak podczas inicjowania bibliotek chmur kreatywnych

  1. Możesz także użyć narzędzia Creative Cloud Cleaner, aby naprawić wszelkie problemy z instalacją, a także wyczyścić plik Host.
  2. Należy jednak pamiętać, że aby uruchomić narzędzie Creative Cleaner, może być konieczne odinstalowanie pakietu Adobe Creative Suite i ponowne zainstalowanie go po zakończeniu czyszczenia. Możesz dowiedzieć się więcej o korzystaniu z narzędzia Creative Cleaner tutaj.

5. Sprawdź ustawienia proxy dla bibliotek

  1. Kliknij Początek i wybierz Ustawienia
  2. Kliknij Sieć i Internet.
  3. W lewym okienku wybierz Pełnomocnik patka.
  4. Upewnij się, że „Nie używaj serwera proxy do adresów lokalnych (intranetowych) ” opcja jest zaznaczona.
  5. Zamknij okno Ustawienia i sprawdź poprawki.

Link do głównej publikacji