Poprawka: Windows 10 App Store przestał działać

Zawieszanie Windows App Store jest bardzo irytujące, szczególnie jeśli zawiesza się, gdy jest to potrzebne. Ten problem występuje w każdej wersji systemu Windows, od Windows 8, do najnowszej wersji podglądu technicznego systemu Windows 10 (10041), ale istnieje rozwiązanie.
Windows App Store przestał działać

Rozwiązanie 1: Sprawdź, czy usługa Sklepu Windows jest włączona

Sugeruję sprawdzenie, czy usługa sklepu Windows i usługa aktualizacji systemu Windows są uruchomione. Wykonaj następujące kroki:

Być może usługa Sklepu Windows przestała działać z jakiegoś powodu, aby to sprawdzić, wykonaj następujące czynności:

  1. Naciśnij jednocześnie klawisz Windows i klawisz R i wpisz services.msc
  2. Znajdź usługę sklepu Windows i aktualizację systemu Windows, i sprawdź, czy te usługi są uruchomione
  3. Jeśli nie, kliknij prawym przyciskiem myszy każdą usługę i wybierz Start, aby uruchomić usługę ręcznie
  4. Ponadto kliknij prawym przyciskiem myszy każdą usługę, wybierz właściwości i ustaw typ uruchamiania na Automatyczny

Rozwiązanie 2: Napraw rejestr za pomocą wiersza polecenia

Może twój problem leży gdzieś w Rejestrze. Aby to naprawić, musisz napisać kilka wierszy w wierszu polecenia, a oto dokładnie, co powinieneś zrobić:

  1. Naciśnij jednocześnie klawisz Windows i klawisz R i wpisz cmd
  2. Otwórz wiersz polecenia jako administrator
  3. W wierszu polecenia wprowadź następujący wiersz:
    • powershell -ExecutionPolicy Nieograniczony dodatek AppxPackage -DisableDevelopmentMode -Register $ Env: SystemRootWinStoreAppxManifest.xml
  4. Naciśnij Enter, a następnie dodaj ten wiersz: msgstr-windows-store: "
  5. Naciśnij Enter ponownie

Rozwiązanie 3: Utwórz nowe konto użytkownika

Jeśli poprzednia poprawka rejestru nie rozwiązała problemu, możesz także spróbować utworzyć nowe konto użytkownika i sprawdzić, czy zadziała. Aby to zrobić, wykonaj następujące instrukcje:

  1. naciśnij Klawisz Windows i W. w tym samym czasie
  2. Rodzaj Użytkownicy w polu wyszukiwania i wybierz „Użytkownicy”Z lewego panelu.
  3. Wybierz «Dodaj użytkowników”Pod„Inni użytkownicy» opcja.
  4. Dodaj szczegóły profilu użytkownika.
  5. Następnie zaloguj się do nowego konta użytkownika, a następnie sprawdź, czy problem został rozwiązany

.Mam nadzieję, że niektóre z tych kroków pomogły Ci w rozwiązaniu problemu ze Sklepem Windows. Jeśli masz jakieś uwagi lub sugestie, zapisz je w sekcji komentarzy poniżej.

Link do głównej publikacji