POPRAWKA: Problemy z czatem głosowym i grami wieloosobowymi w sieci Xbox

Aktualizacja Windows 10 Fall Creators Update wprowadza szereg nowych funkcji i ulepszeń dedykowanych graczom. Microsoft uruchomi nową wersję systemu Windows we wrześniu, ale jeśli chcesz wypróbować nowe funkcje, możesz zarejestrować się w programie Windows Insider.

Sieć Xbox

Aktualizacja Fall Creators Update wprowadza nową funkcję gier dla użytkowników komputerów PC w Sieć Xbox sekcja strony Ustawienia, która pozwala graczom na PC szybko zidentyfikować i rozwiązać problemy uniemożliwiające im korzystanie z czatu głosowego i granie w gry wieloosobowe z innymi użytkownikami Xbox Live.

Aby uzyskać dostęp do tej nowej opcji, wybierz Ustawienia> Gry> wybierz Sieć Xbox.

Ta nowa funkcja automatycznie sprawdza, czy są jakieś elementy uniemożliwiające dołączenie do gier dla wielu graczy lub rozmowę z innymi graczami Xbox. Jeśli system wykryje jakiekolwiek problemy, możesz nacisnąć przycisk „Napraw to„, Aby je rozwiązać.

Problemy z czatem i grą dla wielu graczy są prawdopodobnie najczęstszymi problemami dotykającymi graczy na PC i Xbox One. Dzięki nowej funkcji Xbox Networking możesz teraz rozwiązać te problemy, klikając przycisk „Napraw”.

Jeśli nie planujesz uaktualnienia do Windows 10 Fall Creators Update, oto jak możesz rozwiązać problemy z czatem w grze w starszych wersjach systemu Windows:

1. Sprawdź swoje domyślne urządzenia audio:

  1. Kliknij prawym przyciskiem myszy ikonę Głośność na pasku zadań.
  2. Otwórz Urządzenia do odtwarzania> urządzenie, którego chcesz używać w grze.
  3. Ustaw preferowane urządzenie jako domyślne.
  4. Powtórz proces dla urządzenia rejestrującego.

2. Sprawdź sterowniki:

  1. Kliknij prawym przyciskiem myszy ikonę Ten komputer / Mój komputer na pulpicie.
  2. Otwórz Właściwości> wybierz Menedżer urządzeń.
  3. Na liście znajdź Kontrolery dźwięku, wideo i gier.
  4. Jeśli urządzenie audio jest włączone i działa, jeden problem mniej!
  5. Jednak przez większość czasu system Windows instaluje ogólne sterowniki. Aby upewnić się, że korzystasz z najnowszych sterowników, wyszukaj je w witrynie producenta.

3. Wyłącz wyłączną kontrolę aplikacji dla urządzeń audio:

  1. Kliknij prawym przyciskiem myszy ikonę Głośność na pasku zadań> kliknij Urządzenia odtwarzające.
  2. Wybierz domyślne urządzenie używane w grze i otwórz jego Właściwości.
  3. Przejdź do karty Zaawansowane> wyłącz Zezwól aplikacjom na wyłączną kontrolę nad tym urządzeniem.
  4. Powtórz również proces dla urządzeń rejestrujących.

4. Wyłącz aplikacje działające w tle:

W niektórych przypadkach aplikacje działające w tle mogą zakłócać dźwięk w grze. Aby zapobiec potencjalnym konfliktom, wyłącz je przed rozpoczęciem gry.

5. Zainstaluj ponownie klienta gry

Ostatnim rozwiązaniem dla wszelkiego rodzaju nieprawidłowego działania oprogramowania jest jego ponowna instalacja.

Link do głównej publikacji