POPRAWKA: Kod błędu X80080008 Aplikacje nie instalują się na PC

Jeśli uaktualniłeś system operacyjny do nowego systemu Windows 8.1, Windows 10 OS, a może właśnie kupiłeś nowy komputer z tym systemem operacyjnym, być może natknąłeś się na aplikację kod błędu x80080008 podczas próby zainstalowania jednej lub więcej aplikacji. Widząc, że istnieje bardzo łatwa poprawka aplikacje nie instalują się z powodu błędu x80080008, Postanowiłem napisać ten przewodnik. Wystarczy postępować zgodnie z instrukcjami podanymi poniżej.
Napraw aplikacje, które nie instalują kodu błędu x80080008 w systemie Windows 8.1 i Windows 10
Innym objawem tego problemu jest to, że możesz nawet nie wyświetlić powyższego komunikatu o błędzie. Zamiast tego aplikacja, którą próbujesz zainstalować, po prostu zawiesza się i musisz zamknąć proces. Ten problem jest zwykle spowodowany błędami rejestru w systemie Windows 8.1 lub Windows 10, ale pobranie poniższej aplikacji i wykonanie dodatkowych kroków w systemie naprawi to.

Aplikacje nie instalują kodu błędu x80080008

  1. Usuń pamięć podręczną Sklepu Windows
  2. Uruchom ten skrypt Notatnika
  3. Uruchom narzędzie do rozwiązywania problemów z aplikacjami
  4. Wyłącz oprogramowanie antywirusowe
  5. Wyłącz Zaporę systemu Windows
  6. Sprawdź kompatybilność aplikacji
  7. Skontaktuj się z twórcą aplikacji, jest to konkretny problem
  8. Dodatkowe rozwiązania

1. Usuń pamięć podręczną Sklepu Windows

  1. Naciśnij i przytrzymaj przycisk „Windows” i przycisk „R”.
  2. Teraz powinno pojawić się okno „Uruchom”.
  3. W polu uruchamiania wpisz: „WSReset.exe” bez cudzysłowów.
  4. Naciśnij przycisk „Enter” na klawiaturze.
  5. Po zakończeniu procesu uruchom ponownie urządzenie z systemem Windows 8.1 lub Windows 10.
  6. Spróbuj pobrać i zainstalować aplikacje po włączeniu komputera z systemem Windows.
  • 2. Uruchom ten skrypt Notatnika

    1. Naciśnij i przytrzymaj przycisk „Windows” i przycisk „R”.
    2. Teraz wpisz w polu uruchamiania następujące polecenie: „notatnik” bez cudzysłowów.
    3. Teraz powinieneś mieć otwarty dokument notatnika.
    4. Napisz w dokumencie notatnika następujące wiersze lub po prostu skopiuj wklej go od dołu bez cudzysłowów:
      REGSVR32 WUPS2.DLL / S
      REGSVR32 WUPS.DLL / S
      REGSVR32 WUAUENG.DLL / S
      REGSVR32 WUAPI.DLL / S
      REGSVR32 WUCLTUX.DLL / S
      REGSVR32 WUWEBV.DLL / S
      REGSVR32 JSCRIPT.DLL / S
      REGSVR32 MSXML3.DLL / S
    5. Kliknij lewym przyciskiem myszy przycisk „Plik” w lewym górnym rogu dokumentu notatnika.
    6. Kliknij lewym przyciskiem myszy na funkcję „Zapisz jako”.
    7. W polu „Nazwa pliku” należy wpisać „app.bat” bez cudzysłowów.
    8. W polu „Zapisz jako typ” musisz wybrać „Wszystkie pliki”
    9. Miejsce zapisania pliku powinno znajdować się na pulpicie urządzenia z systemem Windows 8.1.
    10. Przejdź na pulpit i kliknij prawym przyciskiem myszy lub przytrzymaj wciśnięty plik „app.bat”, który utworzyłeś.
    11. Kliknij lewym przyciskiem myszy lub dotknij opcji „Uruchom jako administrator” w wyświetlonym menu.
    12. Uruchom ponownie system Windows 8.1 po zakończeniu operacji.
    13. Spróbuj i sprawdź, czy aplikacja, którą próbujesz pobrać i zainstalować, działa teraz.

    3. Uruchom narzędzie do rozwiązywania problemów z aplikacją

    1. Kliknij lewym przyciskiem lub dotknij łącza poniżej
      • Pobierz tutaj Narzędzie do rozwiązywania problemów z aplikacjami.
    2. Kliknij lewym przyciskiem myszy lub dotknij funkcji „Zapisz plik”.
    3. Kliknij lewym przyciskiem lub naciśnij przycisk „OK”.
    4. Przejdź do katalogu, w którym pobrano narzędzie do rozwiązywania problemów i uruchom aplikację.
    5. Pozwól procesowi zakończyć i zamknąć narzędzie do rozwiązywania problemów.
    6. Uruchom ponownie urządzenie z systemem Windows.
    7. Spróbuj ponownie, aby rozwiązać problem.

    4. Wyłącz oprogramowanie antywirusowe

    1. Jeśli masz zainstalowany program antywirusowy, spróbuj go wyłączyć na czas trwania tego kroku.
    2. Po wyłączeniu spróbuj ponownie pobrać i zainstalować aplikację, z którą masz problemy.

    5. Wyłącz zaporę systemu Windows

    1. Przesuń kursor myszy w prawą górną stronę ekranu.
    2. Kliknij lewym przyciskiem myszy na funkcję „Szukaj” w wyświetlonym menu.
    3. W polu wyszukiwania wpisz: „zapora ogniowa” bez cudzysłowów.
    4. Kliknij lewym przyciskiem myszy lub dotknij ikony „Zapora systemu Windows”, która pojawia się po wyszukiwaniu.
    5. Kliknij lewym przyciskiem myszy lub dotknij opcji „Zezwalaj na aplikację lub funkcję za pośrednictwem Zapory systemu Windows”.
    6. Kliknij lewym przyciskiem lub dotknij funkcji „Zmień ustawienia”.
    7. Teraz możesz zaznaczyć pole obok aplikacji, z którą masz problemy.
    8. Jeśli nie widzisz tam aplikacji, wróć do ekranu Zapory systemu Windows i tym razem kliknij lewym przyciskiem myszy „Włącz lub wyłącz Zaporę systemu Windows”.Wyłącz zaporę systemu Windows
    9. Kliknij lewym przyciskiem myszy na funkcję „Wyłącz Zaporę systemu Windows (niezalecane)”.
    10. Spróbuj sprawdzić, czy aplikacja, w której występują problemy z pobieraniem, może zostać poprawnie zainstalowana, jeśli tak, to Zapora systemu Windows blokowała dostęp do aplikacji.

    6. Sprawdź kompatybilność aplikacji

    Jeśli masz ten problem w konkretnej aplikacji, sugeruję sprawdzenie, czy aplikacja jest zgodna z systemem operacyjnym Windows 8.1, 10. Jeśli tak nie jest, musisz poczekać, aż nowa wersja będzie dostępna na rynku, ponieważ prawdopodobnie przy każdym próbie pobrania i zainstalowania pojawi się ten błąd.

    7. Skontaktuj się z twórcą aplikacji, jest to konkretny problem

    1. Jeśli dzieje się tak tylko w przypadku niektórych aplikacji, a aplikacje są zgodne z systemem Windows 8.1 lub Windows 10, musisz wysłać wiadomość e-mail do wydawcy aplikacji, klikając lewym przyciskiem myszy lub stukając ikonę „Sklep” na ekranie Start systemu Windows.
    2. Wyszukaj aplikację, z którą masz problemy.
    3. Kliknij lewym przyciskiem lub dotknij aplikacji.
    4. Na stronie opisu aplikacji musisz znaleźć temat „Szczegóły”.
    5. Przejdź do opcji „Dowiedz się więcej”.
    6. Kliknij lewym przyciskiem myszy lub dotknij łącza pomocy na tej stronie.
    7. Tutaj znajdziesz wszystkie szczegóły potrzebne do skontaktowania się z wydawcą aplikacji w celu uzyskania pomocy.

    8. Dodatkowe rozwiązania

    Jeśli problem będzie się powtarzał, oto kilka dodatkowych rozwiązań problemów, których możesz użyć:

    • Uruchom skanowanie SFC: Uruchom wiersz polecenia jako administrator, wpisz sfc / scannow i naciśnij Enter.
    • Wyłącz VPN: Jeśli używasz narzędzia VPN, wyłącz je i spróbuj ponownie pobrać problematyczną aplikację.
    • Zaktualizuj aplikację Windows Store i zainstaluj również najnowsze aktualizacje systemu operacyjnego.

    Kroki wymienione powyżej najprawdopodobniej naprawią problem z pobieraniem i instalowaniem aplikacji. Jeśli masz dodatkowe pytania związane z tym tematem, skontaktuj się z nami, korzystając z poniższych komentarzy.

Link do głównej publikacji