Poprawka: kod błędu 0x80070032 w poczcie systemu Windows 10

Wielu użytkowników przeszło na Windows 10 i chociaż Windows 10 to nowy system operacyjny, nie oznacza to, że jest idealny. Od czasu do czasu mogą występować błędy, a wielu użytkowników zgłosiło błąd 0x80070032 podczas próby korzystania z Poczty systemu Windows w systemie Windows 10, więc zobaczmy, co możemy z tym zrobić.

Kod błędu 0x80070032 w poczcie systemu Windows

Błąd 0x80070032 związany jest z Windows Mail i Windows Store i występuje, gdy użytkownicy nie mogą zsynchronizować swoich folderów e-mail na swoim komputerze z serwerami Microsoft. Podczas próby zsynchronizowania wiadomości e-mail użytkownicy zobaczą tę wiadomość:

«Coś poszło nie tak…
Nie możemy teraz zsynchronizować. Więcej informacji na temat tego kodu błędu można znaleźć na stronie www.windowsphone.com

Kod błędu: 0x80070032 ″

Jak rozwiązać kod błędu 0x80070032 w poczcie systemu Windows

Ten błąd jest prawdopodobnie związany z firmą Microsoft i jej serwerami i wydaje się, że istnieje już dostępne rozwiązanie. Jak więc naprawić błąd 0x80070032 w poczcie systemu Windows?

Rozwiązanie 1 — Pobierz najnowsze aktualizacje systemu Windows 10

Błąd 0x80070032 dotknął miliony użytkowników na całym świecie, a Microsoft dołożył wszelkich starań, aby rozwiązać problem z najnowszą aktualizacją. Ten błąd został spowodowany problemami wewnętrznymi i najlepszym rozwiązaniem jest pobranie aktualizacji KB3093266 za pomocą usługi Windows Update.

Rozwiązanie 2 — Spróbuj zmienić konto lokalne na konto Microsoft

Jeśli poprzednie rozwiązanie nie zadziałało, możesz spróbować zmienić konto z lokalnego na Microsoft.

Najpierw musimy przejść z Microsoft na konto lokalne:

  1. Otwórz Ustawienia i przejdź do Konta.
  2. Przejdź do swojego konta i kliknij Zaloguj się za pomocą konta lokalnego.
  3. Wpisz swoje obecne hasło do konta Microsoft.Kod błędu
  4. Dodaj nazwę użytkownika, hasło i wskazówkę dotyczącą hasła dla nowego konta.
  5. Teraz kliknij Wyloguj się.

Teraz musisz wrócić do konta Microsoft:

  1. Przejdź do Ustawienia> Konta> Twoje konto.
  2. Zamiast tego kliknij Zaloguj się przy użyciu konta Microsoft.
  3. Zostaniesz poproszony o podanie hasła do konta lokalnego.
  4. Wprowadź nazwę użytkownika i hasło do konta Microsoft i kliknij Dalej.
  5. Kliknij Przełącz, aby przełączyć z powrotem na konto Microsoft.

To wszystko, wykonanie wspomnianej aktualizacji powinno rozwiązać problem, ale możesz też wypróbować drugie rozwiązanie. Jeśli jednak uważasz, że powoduje to zbyt wiele problemów, zalecamy spróbowanie Mailbird. Jest to obecnie jeden z najlepiej ocenianych klientów e-mail. Jeśli masz jakieś pytania lub sugestie, po prostu sięgnij do sekcji komentarzy.

Link do głównej publikacji