Synchronizowanie kalendarzy między wieloma kontami i ujednolicanie ich w jednym wątku jest sposobem dla większości użytkowników. Niektóre rzeczy również nie działają, jak synchronizacja biblioteki dokumentów, ale synchronizacja kalendarza SharePoint Online z programem Outlook powinna być prostym zadaniem.
Jednak niektórzy użytkownicy rzekomo nie są w stanie sprawić, by działał. Mianowicie kalendarz SharePoint Online nie synchronizuje się z programem Outlook z nieznanego powodu.
Jak rozwiązać problemy z synchronizacją między kalendarzami SharePoint Online i Outlook
Korzystanie z wielu aplikacji do obsługi kalendarzy dla przypomnień i harmonogramów spotkań może być czasem uciążliwe. Nawigowanie między aplikacjami, konfigurowanie i wtrącanie się w opcje to coś, czego można łatwo uniknąć, szczególnie w tym przypadku.
Zarówno SharePoint, jak i Outlook są częścią ekosystemu Microsoft i, jak już wiesz, możesz zsynchronizować SharePoint z Outlookiem i robić wszystko z jednej aplikacji.
Ta metoda jest tak skuteczna, że każda zmiana dokonana w jednej lub drugiej aplikacji jest synchronizacją dwukierunkową, co oznacza, że zmiany zostaną ujednolicone. Niezależnie od tego, czy robisz je w SharePoint, czy Outlook — to nie ma znaczenia. Ogólnie rzecz biorąc, jest to obecnie dość proste zadanie. W tamtych czasach użytkownicy musieli stosować alternatywne podejście do łączenia programu Outlook z SharePoint, ale już nie.
Wystarczy otworzyć SharePoint> Kalendarz i pod Connect W sekcji Eksport kliknij opcję Połącz z programem Outlook.
Zależy to oczywiście od tego, czy kalendarz pomyślnie zsynchronizuje się z programem Outlook. I dla niektórych nie. Pierwszą rzeczą, którą powinieneś wiedzieć jest to, że będzie działać tylko z programem Outlook dla komputerów stacjonarnych. Internetowy program Outlook nie ma tej opcji. Jeśli pojawią się problemy, upewnij się, że masz wszystkie niezbędne uprawnienia do SharePoint, aby uzyskać dostęp do konta Outlook.
Pełna autoryzacja ma ogromne znaczenie. Jeśli problem nadal występuje, rozważ usunięcie kalendarza z programu Outlook (nie spowoduje to usunięcia żadnych zdarzeń) i zsynchronizuj go ponownie z powyższą procedurą. Ponadto spróbuj na chwilę usunąć pamięć podręczną przeglądarki lub alternatywnie zmienić przeglądarkę.
Otóż to. Jeśli nadal napotyka Cię ten sam błąd, napisz do nas w sekcji komentarzy poniżej. Możemy być w stanie udzielić Ci dodatkowej pomocy lub skierować Cię w dobrym kierunku.