Poprawka: instalacja KB3176495 nie powiodła się lub utknęła w pętli restartu

Microsoft udostępnił pierwszą publiczną aktualizację zbiorczą dla Anniversary Update pod nazwą kodową KB3176495. Ta aktualizacja zabezpieczeń wprowadza ważne ulepszenia i poprawki dla systemu Windows 10 w wersji 1607, usuwając szereg luk w systemie operacyjnym.

KB3176495 usuwa poważne luki w zabezpieczeniach programu Internet Explorer i Edge, umożliwiające zdalne wykonanie kodu, a także słabości uwierzytelniania systemu Windows, umożliwiające podniesienie uprawnień. Biorąc pod uwagę dotkliwość tych zagrożeń, użytkownicy powinni zainstalować tę aktualizację na swoich komputerach.

Niestety wielu użytkowników zgłasza, że ​​nie może zainstalować aktualizacji zbiorczej KB3176495, ponieważ proces instalacji kończy się niepowodzeniem lub po prostu utknął w pętli restartu.

 Użytkownicy narzekają, że pobieranie KB3176495 nie powiodło się, instalacja utknęła w pętli restartu

  • „Plik KB3176495 zaczął się pobierać i teraz jest zatrzymywany na poziomie 61% i nie postępuje. Próbowałem zamknąć, a następnie wrócić do Ustawień, a nadal pokazuje te same 61%. ”
  • „Pozwoliłem KB3176495 zainstalować dzisiaj na jednym z moich komputerów, bardzo nowym urządzeniu z chipsetem Z170. Po ponownym uruchomieniu komputer natychmiast przystąpi do próby automatycznej naprawy, ale zakończy się niepowodzeniem i uruchomi się ponownie bez zatrzymania tego cyklu. [..] widział błąd na „aistora.sys”.
  • „Wypróbowałem wszystkie metody, które mogę znaleźć w Internecie, ale ta aktualizacja nadal się nie instaluje. Ponieważ tak się dzieje, uruchomienie mojego komputera zajmuje 15 minut, ponieważ ciągle próbuje zainstalować aktualizację i kończy się niepowodzeniem. ”

Napraw błąd pobierania i instalacji KB3176495

Rozwiązanie 1 — Uruchom narzędzie do rozwiązywania problemów z Windows Update

Pobierz Narzędzie do rozwiązywania problemów z Windows Update, uruchom narzędzie, a następnie spróbuj ponownie zainstalować KB3176495.

Rozwiązanie 2 — Usuń zawartość folderu SoftwareDistribution

  1. Iść do C: WindowsSoftwareDistributionDownload folder i usuń wszystko z tego folderu.
  2. Uruchom polecenie wiersza polecenia Administrator> uruchom polecenie wuauclt.exe / updatenow
  3. Poczekaj na zakończenie wykonywania polecenia> przejdź do Panel sterowaniaAktualizacja systemu WindowsPobierz aktualizację systemu Windows 10.

Rozwiązanie 3 — Wykonaj czysty rozruch

  1. Rodzaj Konfiguracja systemu w polu wyszukiwania> naciśnij Enter
  2. Na Usługi tab> wybierz Ukryj wszystkie usługi Microsoft pole wyboru> kliknij Wyłącz wszystkie.

ukryj wszystkie usługi Microsoft Windows 10

3. W sprawie Uruchomienie tab> kliknij Otwórz Menedżera zadań.

4. W sprawie Uruchomienie zakładka w Menedżer zadań> wybierz wszystkie elementy> kliknij Wyłączyć.

wyłącz elementy startowe systemu Windows 10

5. Zamknij Menadżer zadań.

6. W dniu Uruchomienie zakładka Konfiguracja systemu okno dialogowe> kliknij dobrze > Uruchom ponownie komputer.

Rozwiązanie 4 — Uruchom ponownie Instalator BITS, kryptograficzny, MSI i Usługi Windows Update.

  1. Uruchomić Wiersz polecenia (Admin)
  2. Wpisz następujące polecenia, aby zatrzymać BITY, Kryptograficzne, Instalator MSI i Usługi Windows Update. Naciśnij ENTER każde polecenie.

Net Stop Wuauserv
net stop cryptSvc
bity stop netto
net stop msiserver

3. Wpisz następujące polecenia, aby zmienić nazwę Dystrybucja oprogramowania i Catroot2 teczka. Naciśnij ENTER po wpisaniu każdego polecenia.

ren C: WindowsSoftwareDistribution SoftwareDistribution.old
ren C: WindowsSystem32catroot2 Catroot2.old

4. Wpisz następujące polecenia, aby ponownie uruchomić BITY, Kryptograficzne, Instalator MSI i Usługi Windows Update. Jak zawsze naciśnij ENTER po wpisaniu każdego polecenia.

net start wuauserv
net start cryptSvc
bity początkowe netto
net start msiserver

5. Wpisz polecenie Wyjdź> uruchom ponownie komputer> spróbuj ponownie zainstalować aktualizację zbiorczą KB3176495.

Link do głównej publikacji