Poprawka: błąd Xbox XBOS3008

Aby kupić określone treści w Xbox Live, możesz użyć przedpłaconego kodu na swoim Xbox. Niestety podczas realizacji przedpłaconego kodu mogą wystąpić pewne błędy, a użytkownicy zgłosili błąd XBOS3008, więc zobaczmy, jak go naprawić.

Błąd Xbox XBOS3008, jak go naprawić?

Spis treści:

  1. Sprawdź status usług Xbox Live
  2. Sprawdź status swojej subskrypcji Xbox Live
  3. Sprawdź, czy korzystasz z subskrypcji próbnej Xbox Live Gold
  4. Usuń i ponownie pobierz swój profil
  5. Wyczyść pamięć podręczną systemu
  6. Wyłącz i włącz zasilanie konsoli

Poprawka — błąd Xbox XBOS3008

Rozwiązanie 1 — Sprawdź status usług Xbox Live

Aby zrealizować kody i dokonać zakupów w Xbox Live, wszystkie usługi Xbox Live muszą działać poprawnie. Możesz sprawdzić status usług Xbox Live, po prostu odwiedzając witrynę Xbox. Jeśli jedna z usług nie działa poprawnie, możesz nie być w stanie nic kupić i pojawi się błąd XBOS3008. Niestety nie możesz nic zrobić, aby rozwiązać ten problem i musisz poczekać, aż Microsoft go naprawi.

Rozwiązanie 2 — Sprawdź status swojej subskrypcji Xbox Live

Powinieneś wiedzieć, że kodów przedpłaconych nie można używać ani aktywować, jeśli subskrypcja Xbox jest zawieszona lub jeśli saldo jest należne. Jeśli subskrypcja zostanie zawieszona, musisz zaktualizować informacje o płatności, aby rozwiązać ten problem. Aby to zrobić, wykonaj następujące kroki:

  1. Zaloguj się do konta Microsoft za pomocą dowolnej przeglądarki internetowej.
  2. Następnie przejdź do Usługi subskrypcje strona.
  3. Wybierz niebieski znak zapytania pod Status i wybierz Zapłać teraz połączyć.

Jeśli chcesz, możesz także zaktualizować informacje o płatności na Xbox One. Aby to zrobić, wykonaj następujące czynności:

  1. Wybierz Ustawienia> Konto> Subskrypcje.
  2. Znajdź zawieszoną subskrypcję i wybierz ją.
  3. W sekcji Płatności i rozliczenia wybierz Zapłać teraz opcja.
  4. Wybierz sposób zapłaty i postępuj zgodnie z instrukcjami na ekranie.

Rozwiązanie 3 — Sprawdź, czy korzystasz z subskrypcji próbnej Xbox Live Gold

Subskrypcje próbne Xbox Live Gold pozwolą ci grać w gry online, ale są pewne ograniczenia, o których powinieneś wiedzieć. Na przykład, jeśli masz subskrypcję próbną Xbox Live Gold, nie możesz zrealizować przedpłaconego kodu, aby przedłużyć okres subskrypcji. Możesz jednak wykorzystać kod po wygaśnięciu bieżącej subskrypcji. Ponadto korzystanie z subskrypcji próbnej Xbox Live Gold uniemożliwi dostęp do gier ze złotem. Kolejnym ograniczeniem próbnej subskrypcji Xbox Live Gold jest to, że nie można nakładać kodów przedpłaconych. Oznacza to, że nie możesz rozpocząć kolejnego okresu próbnego przed upływem bieżącego okresu próbnego. Nadal możesz korzystać z kodów przedpłaconych, aby otrzymać oddzielną subskrypcję próbną Xbox Live Gold, ale jak już wspomniano, nie będziesz mógł układać kodów przedpłaconych.

Rozwiązanie 4 — Usuń i ponownie pobierz swój profil

Następną rzeczą, którą spróbujemy, jest ponowne pobranie Twojego profilu. Oto jak to zrobić:

  1. Naciśnij przycisk Guide na kontrolerze.
  2. Przejdź do Ustawień i wybierz Ustawienia systemu.
  3. Przejdź do Pamięć> Wszystkie urządzenia> Profile graczy.
  4. Wybierz swój tag gracza, który chcesz usunąć.
  5. Wybierz Usuń.
  6. Wybierz opcję Usuń tylko profil. (Spowoduje to usunięcie profilu, ale pozostawi zapisane gry i osiągnięcia.)

Rozwiązanie 5 — Wyczyść pamięć podręczną systemu

Czyszczenie pamięci podręcznej systemu to ogólne rozwiązanie, które może pomóc przede wszystkim w przypadku każdego problemu. Więc my też tego spróbujemy. Oto, co musisz zrobić:

  1. Naciśnij przycisk Guide na kontrolerze.
  2. Przejdź do Ustawień i wybierz Ustawienia systemu.
  3. Wybierz Pamięć lub Pamięć.
  4. Podświetl dowolne urządzenie pamięci, a następnie naciśnij Y na kontrolerze (możesz wybrać dowolne urządzenie pamięci, ponieważ system wyczyści pamięć podręczną dla wszystkich).
  5. Wybierz Wyczyść pamięć podręczną systemu.
  6. Potwierdź akcję.
  7. Uruchom ponownie konsolę

Rozwiązanie 6 — Wyłącz i włącz zasilanie konsoli

Jeśli inne rozwiązania nie działają, możesz przywrócić ustawienia fabryczne. Ta opcja zazwyczaj usuwa wszystkie pliki z konsoli i resetuje je do stanu pierwotnego. Oznacza to, że usuniesz wszystkie konta, zapisane gry, ustawienia i pliki. Jeśli chcesz zachować swoje pliki, zdecydowanie zalecamy utworzenie ich kopii zapasowej na dysku flash USB przed rozpoczęciem procesu resetowania. Aby zresetować konsolę Xbox do ustawień fabrycznych, wykonaj następujące czynności:

  1. Otwórz przewodnik, przewijając w lewo na Dom ekran.
  2. Wybierz Ustawienia i idź do Wszystkie ustawienia.
  3. Wybierać System> Informacje o konsoli aktualizacje.
  4. Wybierz Zresetuj konsolę.
  5. Powinieneś zobaczyć dwie dostępne opcje: Zresetuj i zachowaj moje gry aplikacje i Zresetuj i usuń wszystko. Zalecamy skorzystanie z pierwszej opcji, ponieważ ta opcja spowoduje jedynie zresetowanie konsoli i usunięcie potencjalnie uszkodzonych danych bez usuwania gier i innych dużych plików. Jeśli ta opcja nie działa, a problem nadal występuje, skorzystaj z niej Zresetuj i usuń wszystko opcja. Ta opcja usunie wszystkie pobrane gry, zapisane gry, konta i aplikacje, dlatego jeśli chcesz zachować niektóre swoje pliki, zalecamy wykonanie ich kopii zapasowej przed użyciem tej opcji.

Błąd Xbox XBOS3008 uniemożliwi korzystanie z przedpłaconych kodów w Xbox Live, ale mamy nadzieję, że naprawiłeś ten błąd, korzystając z jednego z naszych rozwiązań.

Link do głównej publikacji