Możesz kupić wszelkiego rodzaju treści na konsoli Xbox, w tym filmy, programy, gry i DLC, ale czasami mogą wystąpić pewne błędy przy zakupie treści online. Użytkownicy zgłosili błąd Xbox PBR9002, a dziś pokażemy, jak naprawić ten błąd.
Błąd Xbox PBR9002, jak go naprawić?
- Dodaj inną opcję płatności
- Dodaj nowe konto
- Upewnij się, że ustawienia regionu są prawidłowe
- Skontaktuj się z pomocą techniczną Microsoft
- Usuń i ponownie pobierz swój profil
- Wyczyść pamięć podręczną systemu
- Wyłącz i włącz zasilanie konsoli
Poprawka — błąd Xbox PBR9002
Rozwiązanie 1 — Dodaj inną opcję płatności
Błąd PBR9002 może uniemożliwić Ci kupowanie treści online, ale powinieneś być w stanie to naprawić, dodając nową metodę płatności. Jest to prosta procedura, a aby to zrobić, wykonaj następujące kroki:
- Zaloguj się do swojego konta Microsoft za pomocą dowolnej przeglądarki internetowej.
- Nawigować do Usługi subskrypcje Sekcja.
- w Xbox Live sekcji, zlokalizuj Płatne za pomocą i wybierz Zmień sposób zapłaty opcja.
- Teraz wybierz Dodaj nowy sposób płatności i następnie kliknij Kolejny.
- Postępuj zgodnie z instrukcjami na ekranie, aby dodać nową opcję płatności.
Aby dodać nową opcję płatności na Xbox 360, wykonaj następujące czynności:
- Upewnij się, że jesteś zalogowany na konsoli Xbox za pomocą konta Microsoft.
- Iść do Ustawienia i wybierz Konto.
- Wybierz Zarządzaj Opcje płatności.
- Wybierz Dodaj kartę kredytową lub Dodaj PayPal i postępuj zgodnie z instrukcjami wyświetlanymi na ekranie, aby dodać metodę płatności.
Aby dodać opcję płatności na Xbox One, wykonaj następujące czynności:
- Zaloguj się do Xbox One za pomocą konta Microsoft.
- Przewiń w lewo na ekranie głównym, aby otworzyć przewodnik.
- Wybierz Ustawienia> Wszystkie ustawienia.
- W sekcji Konto wybierz Zapłata dane do faktury.
- Wybierz Dodaj kartę kredytową lub Dodaj PayPal.
- Postępuj zgodnie z instrukcjami wyświetlanymi na ekranie i wprowadź informacje rozliczeniowe.
Po dodaniu nowej opcji płatności dla Xbox Live błąd ten powinien zostać całkowicie rozwiązany.
Rozwiązanie 2 — Dodaj nowe konto
Według użytkowników jednym potencjalnym obejściem jest utworzenie nowego konta i wykorzystanie go do zakupu pożądanej zawartości. To nie jest najlepsze rozwiązanie, ale według użytkowników pozwala ono kupować produkty ze Sklepu, więc warto rozważyć utworzenie nowego konta.
Rozwiązanie 3 — Upewnij się, że ustawienia regionu są prawidłowe
Według użytkowników błąd PBR9002 występuje z powodu blokowania regionu i możesz się z nim spotkać, jeśli spróbujesz kupić treści niedostępne w Twoim regionie lub zmienisz region. Aby rozwiązać ten problem, upewnij się, że ustawienia regionu i informacje rozliczeniowe są prawidłowe. Aby zmienić ustawienia regionu na konsoli Xbox One, wykonaj następujące czynności:
- Upewnij się, że jesteś zalogowany na swoje konto Microsoft.
- Przewiń w lewo na ekranie głównym, aby otworzyć przewodnik.
- Wybierz Ustawienia> Wszystkie ustawienia> System.
- Wybierać Język Lokalizacja.
- Wybierz nową lokalizację z listy i wybierz Zrestartuj teraz.
Aby zmienić region na Xbox 360, wykonaj następujące czynności:
- Zaloguj się do konta Microsoft na konsoli Xbox 360.
- otwarty Ustawienia i wybierz System.
- Iść do Ustawienia konsoli> Język i ustawienia regionalne> Ustawienia regionalne.
- Wybierz ustawienia regionalne, których chcesz użyć.
Pamiętaj, że niektóre usługi, takie jak Xbox Live, nie będą działać, chyba że będą obsługiwane w nowym regionie. Chociaż informacje o profilu Xbox zostaną zachowane, jeśli zdecydujesz się zmienić region, pieniądze z konta Microsoft nie zostaną zmienione, więc możesz chcieć je wydać przed zmianą regionu. Powinieneś wiedzieć, że nie będziesz w stanie zmienić swojego regionu, jeśli zrobiłeś to w ciągu ostatnich trzech miesięcy, jeśli Twoje konto jest obecnie zawieszone lub jeśli masz saldo z subskrypcji Xbox.
Aby zmienić informacje rozliczeniowe, wykonaj następujące czynności:
- W dowolnej przeglądarce internetowej zaloguj się na swoje konto Microsoft.
- Wybierz Zapłata dane do faktury i wybierz Informacja rachunkowa.
- Teraz wybierz Edytuj profil i wprowadź zmiany w adresie rozliczeniowym.
Aby zmienić adres rozliczeniowy na Xbox One, wykonaj następujące kroki:
- Przewiń w lewo na ekranie głównym i wybierz Ustawienia.
- Wybierz Wszystkie ustawienia> konto> płatność dane do faktury.
- Teraz wybierz Zmień adres rozliczeniowy.
- Edytuj informacje rozliczeniowe.
- Jeśli nie musisz aktualizować niektórych informacji rozliczeniowych, możesz po prostu nacisnąć b i wybierz Kolejny.
- Po zakończeniu wybierz Zapisz informacje.
Możesz zmienić informacje rozliczeniowe na konsoli Xbox 360, postępując zgodnie z tymi instrukcjami:
- Upewnij się, że jesteś zalogowany do konsoli.
- Iść do Ustawienia i wybierz Konto.
- Wybierz opcję płatności, którą chcesz zaktualizować.
- Zaktualizuj informacje rozliczeniowe i wybierz dobrze aby zapisać zmiany.
Po upewnieniu się, że zarówno Twój region, jak i informacje rozliczeniowe są prawidłowe, spróbuj ponownie dokonać zakupu.
Rozwiązanie 4 — Skontaktuj się z pomocą techniczną Microsoft
Czasami może się zdarzyć, że Twoja karta zostanie oflagowana. Aby rozwiązać ten problem, może być konieczne skontaktowanie się z pomocą techniczną Microsoft i spytanie, czy mogą rozwiązać problem.
Rozwiązanie 5 — Usuń i ponownie pobierz swój profil
Następną rzeczą, którą spróbujemy, jest ponowne pobranie Twojego profilu Xbox. Oto dokładnie, co musisz zrobić:
- Naciśnij przycisk Guide na kontrolerze.
- Przejdź do Ustawień i wybierz Ustawienia systemu.
- Przejdź do Pamięć> Wszystkie urządzenia> Profile graczy.
- Wybierz swój tag gracza, który chcesz usunąć.
- Wybierz Usuń.
- Wybierz opcję Usuń tylko profil. (Spowoduje to usunięcie profilu, ale pozostawi zapisane gry i osiągnięcia.)
Rozwiązanie 6 — Wyczyść pamięć podręczną systemu
Wyczyszczenie pamięci podręcznej systemu jest uniwersalnym rozwiązaniem dla wszelkiego rodzaju problemów na Xbox One, więc może być również pomocne podczas rozwiązywania tego problemu. Oto jak wyczyścić dane z pamięci podręcznej na Xbox One:
- Naciśnij przycisk Guide na kontrolerze.
- Przejdź do Ustawień i wybierz Ustawienia systemu.
- Wybierz Pamięć lub Pamięć.
- Podświetl dowolne urządzenie pamięci, a następnie naciśnij Y na kontrolerze (możesz wybrać dowolne urządzenie pamięci, ponieważ system wyczyści pamięć podręczną dla wszystkich).
- Wybierz Wyczyść pamięć podręczną systemu.
- Potwierdź akcję.
- Uruchom ponownie konsolę
Rozwiązanie 7 — Wyłącz i włącz zasilanie konsoli
Jeśli inne rozwiązania nie działają, możesz przywrócić ustawienia fabryczne. Ta opcja zazwyczaj usuwa wszystkie pliki z konsoli i resetuje je do stanu pierwotnego. Oznacza to, że usuniesz wszystkie konta, zapisane gry, ustawienia i pliki. Jeśli chcesz zachować swoje pliki, zdecydowanie zalecamy utworzenie ich kopii zapasowej na dysku flash USB przed rozpoczęciem procesu resetowania. Aby zresetować konsolę Xbox do ustawień fabrycznych, wykonaj następujące czynności:
- Otwórz przewodnik, przewijając w lewo na Dom ekran.
- Wybierz Ustawienia i idź do Wszystkie ustawienia.
- Wybierać System> Informacje o konsoli aktualizacje.
- Wybierz Zresetuj konsolę.
- Powinieneś zobaczyć dwie dostępne opcje: Zresetuj i zachowaj moje gry aplikacje i Zresetuj i usuń wszystko. Zalecamy skorzystanie z pierwszej opcji, ponieważ ta opcja spowoduje jedynie zresetowanie konsoli i usunięcie potencjalnie uszkodzonych danych bez usuwania gier i innych dużych plików. Jeśli ta opcja nie działa, a problem nadal występuje, skorzystaj z niej Zresetuj i usuń wszystko opcja. Ta opcja usunie wszystkie pobrane gry, zapisane gry, konta i aplikacje, dlatego jeśli chcesz zachować niektóre swoje pliki, zalecamy wykonanie ich kopii zapasowej przed użyciem tej opcji.
Błąd Xbox PBR9002 uniemożliwi Ci zakup treści online, ale powinieneś być w stanie to naprawić za pomocą jednego z naszych rozwiązań. Jeśli problem nadal występuje, możesz zadzwonić do pomocy technicznej Microsoft i poprosić o odblokowanie karty.