Właściciele gier Ubisoft zgłosili irytujący problem podczas próby uruchomienia swoich ulubionych gier.
Chociaż kupili swoje gry za pośrednictwem kont Steam, pojawia się komunikat o błędzie Podczas uwierzytelniania własności tego produktu wystąpił problem wyświetla monit przy próbie uruchomienia odpowiednich gier.
Ten problem jest zwykle wywoływany przez błędy Uplay.
Udało nam się znaleźć kilka rozwiązań, które można wykorzystać do rozwiązania tego problemu.
Kroki do naprawienia produkt uwierzytelnienie własności w Uplay
1. Uruchom ponownie obu klientów
- Zamknij zarówno aplikacje Steam, jak i Uplay
- Uruchom je ponownie i sprawdź, czy to rozwiązało problem.
2. Zaloguj się ponownie do Uplay
- Kliknij nazwę użytkownika konta w prawym górnym rogu Uplay> wybierz Wyloguj
- Wpisz swój adres e-mail i hasło powiązane z kontem Uplay i zaloguj się ponownie.
3. Zmień hasło Uplay
- Wyloguj się z klienta Uplay
- Zaloguj się do swojego konta za pomocą przeglądarki
- Przejdź do sekcji zarządzania kontem> zmień hasło
- Zaloguj się ponownie przy użyciu Uplay i spróbuj sprawdzić, czy to rozwiązało problem.
4. Otwórz grę w Uplay
Jeśli gra nie otwiera się przez Steam, pamiętaj, aby otworzyć ją za pomocą Uplay. Jeśli to rozwiąże problem, powinieneś być w stanie otworzyć grę również przez Steam.
5. Skontaktuj się z pomocą techniczną Ubisoft
Jeśli używasz usługi Steam Share i pojawi się komunikat o błędzie, skontaktuj się z pomocą techniczną Ubisoft.
Zweryfikuj informacje o koncie i koncie, którym udostępniasz grę.
Mamy nadzieję, że udało Ci się rozwiązać problem z uwierzytelnieniem Uplay przy użyciu jednego z naszych rozwiązań. Jeśli uważasz, że ten artykuł był pomocny, zostaw komentarz w sekcji komentarzy poniżej.