Wiele osób korzysta z narzędzi pakietu Office na co dzień, jednak niektórzy użytkownicy zgłaszają, że Office wciąż prosi ich o zalogowanie się. Może to być denerwujący problem, aw dzisiejszym artykule pokażemy, jak to naprawić w systemie Windows 10.
Czasami pakiet Office może prosić o zalogowanie się lub podanie hasła. Jest to niewielki, ale uciążliwy problem. Mówiąc o problemach z pakietem Office i logowaniem, oto kilka podobnych problemów zgłaszanych przez użytkowników:
- Outlook 2016 wciąż pyta o hasło Office 365 — Ten problem może wystąpić, jeśli Twoje dane logowania są nieprawidłowe. Aby rozwiązać problem, otwórz Menedżera poświadczeń i zmień poświadczenia związane z programem Outlook.
- Program Outlook wciąż pyta o hasło, nawet jeśli jest prawidłowe — Ten problem może wystąpić z powodu twojego profilu e-mail. Czasami Twój profil może ulec uszkodzeniu, a aby rozwiązać problem, zalecamy jego ponowne utworzenie.
- Office 365 ciągle pyta o poświadczenia, nie pozostaje zalogowany, logowanie wyskakuje — Wielu użytkowników zgłosiło te problemy na swoim komputerze. Jednak powinieneś być w stanie naprawić większość z nich, korzystając z jednego z naszych rozwiązań.
- Office 2016 wciąż prosi mnie o zalogowanie się — Jeśli Office wciąż prosi o zalogowanie się, być może będziesz musiał edytować swoje poświadczenia w Credential Manager. Po wykonaniu tej czynności problem zostanie rozwiązany.
Office wciąż pyta o hasło, jak to naprawić?
- Sprawdź swoje dane uwierzytelniające
- Usuń dane logowania do konta, usuń profil e-mail i utwórz go ponownie
- Usuń niepotrzebne wspólne kalendarze
- Upewnij się, że szyfrowanie jest włączone
- Wprowadź hasło ręcznie w Menedżerze poświadczeń
- Spróbuj zmienić format logowania
- Upewnij się, że używasz hasła do aplikacji
- Zaktualizuj pakiet Office do najnowszej wersji
- Spróbuj użyć innego klienta poczty e-mail
Rozwiązanie 1 — Sprawdź swoje dane uwierzytelniające
Według użytkowników, jeśli Office wciąż pyta o hasło, problemem mogą być poświadczenia w Menedżerze poświadczeń. Najwyraźniej istnieje ogólna referencja z wytrwałością ustawioną na sesję. W rezultacie użytkownik był zalogowany do programu Outlook, dopóki był zalogowany do systemu Windows.
Po wylogowaniu zostaniesz poproszony o zalogowanie się z powrotem do pakietu Office. Może to być irytujący problem, istnieje jednak sposób, aby to naprawić. Aby rozwiązać ten problem, wystarczy znaleźć problematyczne dane uwierzytelniające i usunąć je.
Teraz musisz tylko ponownie utworzyć poświadczenie z tymi samymi ustawieniami, ale tym razem pamiętaj o ustawieniu opcji Trwałość na Enterprise.
Aby uzyskać dostęp do Menedżera poświadczeń, wykonaj następujące czynności:
- naciśnij Klawisz Windows + S. i wejdź panel sterowania. Wybierz Panel sterowania z listy wyników.
- Po otwarciu Panelu sterowania przejdź do Menedżer poświadczeń.
Po otwarciu powinno być możliwe znalezienie problematycznych poświadczeń i ich odtworzenie.
Rozwiązanie 2 — Usuń dane logowania do konta, usuń profil e-mail i utwórz go ponownie
Jeśli pakiet Office wciąż prosi o zalogowanie się, problem może dotyczyć Twojego profilu e-mail. Wielu użytkowników zgłosiło ten problem po aktualizacji do nowej wersji pakietu Office. Uaktualnienie spowodowało problem z ich profilem e-mail, więc zostali zmuszeni do jego ponownego utworzenia w celu rozwiązania problemu.
Przed odtworzeniem profilu użytkownicy sugerują usunięcie wszystkich poświadczeń pakietu Microsoft Office, więc możesz to zrobić. Po wykonaniu tej czynności wystarczy usunąć swój profil, wykonując następujące czynności:
- Otwórz program Outlook i przejdź do Plik> Ustawienia konta> Zarządzaj profilami.
- Teraz musisz wybrać Pokaż profile.
- Wybierz swój profil i kliknij Usunąć przycisk.
Po wykonaniu tej czynności wystarczy utworzyć nowy profil programu Outlook. Jest to dość proste i możesz to zrobić, wykonując następujące kroki:
- Otwórz program Outlook. Teraz idź do Plik> Ustawienia konta> Zarządzaj profilami> Pokaż profile> Dodaj.
- Wprowadź żądaną nazwę profilu i kliknij dobrze. Teraz postępuj zgodnie z instrukcjami wyświetlanymi na ekranie, aby ukończyć proces tworzenia konta.
Po utworzeniu nowego konta sprawdź, czy problem nadal występuje. Wielu użytkowników zgłosiło, że ta metoda działała dla nich, więc możesz spróbować.
Rozwiązanie 3 — Usuń niepotrzebne współdzielone kalendarze
Kilku użytkowników zgłosiło, że Office wciąż prosi ich o zalogowanie się ze względu na stary udostępniony kalendarz. Najwyraźniej kalendarz został utworzony jako lista programu SharePoint i spowodował problem z logowaniem.
Aby rozwiązać problem, użytkownicy musieli po prostu usunąć kalendarz, a problem został całkowicie rozwiązany. Jeśli masz jakieś stare udostępnione kalendarze, których nie używasz, usuń je, a problem zostanie rozwiązany.
Rozwiązanie 4 — Upewnij się, że szyfrowanie jest włączone
Według użytkowników czasami ten problem może wystąpić, jeśli funkcja szyfrowania nie jest włączona. Aby chronić swoje e-maile przed osobami trzecimi, zalecamy szyfrowanie. Kilku użytkowników zgłosiło, że nieużywając szyfrowania, spowodowało, że Office wciąż pytał o hasło na komputerze.
Może to być irytujący problem, ale możesz to naprawić, wykonując następujące czynności:
- Idź do Ustawienia konta w Perspektywy.
- Teraz idź do Zmień ustawienia> Więcej ustawień> Bezpieczeństwo patka.
- Znajdź Szyfruj dane między Microsoft Outlook a Microsoft Exchange opcję i włącz ją.
Po włączeniu tej funkcji problem powinien zostać całkowicie rozwiązany, a wszystko powinno zacząć działać od nowa.
Rozwiązanie 5 — Wprowadź hasło ręcznie w Menedżerze poświadczeń
Wszystkie hasła na komputerze są zapisywane w Menedżerze poświadczeń, ale czasami mogą wystąpić usterki. Może to powodować problemy z niektórymi aplikacjami, takimi jak Microsoft Office i Outlook. Jeśli pakiet Office nadal wyświetla monit o zalogowanie się, możesz rozwiązać problem, wykonując następujące czynności:
- otwarty Menedżer poświadczeń. Pokazaliśmy ci, jak to zrobić Rozwiązanie 1, więc sprawdź to, aby uzyskać szczegółowe instrukcje.
- Po otwarciu Menedżera poświadczeń wprowadź hasło ręcznie we wszystkich lokalizacjach, w których jest przechowywany Twój adres e-mail. Zapisz zmiany i zamknij Credential Manager.
- naciśnij Klawisz Windows + R. i wejdź % localappdata%. naciśnij Wchodzić lub kliknij dobrze.
- Przejdź do Microsoft Outlook informator. Znajdź Autodiscover.xml plik. Ten plik może również zawierać tablicę liter i cyfr przed jego nazwą, więc nie daj się zwieść. Przenieś ten plik w inne miejsce lub zmień jego nazwę.
- Po wykonaniu tej czynności uruchom program Outlook i powinien on zostać uruchomiony bez żadnych monitów.
To rozwiązanie może być nieco zaawansowane, ale użytkownicy zgłosili, że zadziałało dla nich, więc koniecznie wypróbuj je.
Rozwiązanie 6 — Spróbuj zmienić format logowania
Jeśli pakiet Office wciąż pyta o hasło, być może uda się rozwiązać ten problem, po prostu zmieniając format logowania. Kilku użytkowników zgłosiło, że udało im się rozwiązać problem z ekranem logowania, po prostu zmieniając format logowania.
Zamiast adresu e-mail musieli użyć następującego formatu:
- Konto MicrosoftTwój email@ outlook.com
Po zmianie formatu logowania problem został całkowicie rozwiązany i wszystko zaczęło ponownie działać.
Rozwiązanie 7 — Upewnij się, że używasz hasła do aplikacji
Czasami pakiet Office wciąż prosi o zalogowanie się, ponieważ nie używasz hasła aplikacji do programu Outlook. Hasło do aplikacji to świetna funkcja, ponieważ wygeneruje unikalne hasło, którego będziesz używać tylko dla programu Outlook. W rezultacie, jeśli haker ukradnie hasło do Outlooka, nadal nie będzie mógł uzyskać dostępu do Twojego konta.
Aby wygenerować hasło do aplikacji, wykonaj następujące czynności:
- Idź do swojego konto Microsoft stronę i przejdź do Podstawy bezpieczeństwa Sekcja.
- Teraz wybierz Więcej opcji bezpieczeństwa.
- Iść do Hasła do aplikacji i kliknij Utwórz nowe hasło do aplikacji.
- Na ekranie pojawi się generator haseł. Wygeneruj hasło i użyj go zamiast zwykłego hasła w Outlooku.
Po wykonaniu tej czynności program Outlook powinien zacząć działać od nowa i nie musisz już zajmować się ekranem logowania.
Rozwiązanie 8 — Zaktualizuj pakiet Office do najnowszej wersji
Według użytkowników Microsoft jest świadomy tego problemu i możliwe, że problem został już rozwiązany. Jeśli pakiet Office wciąż prosi o podanie hasła, możesz rozwiązać ten problem, po prostu aktualizując pakiet Office do najnowszej wersji.
Jest to niezwykle proste i można to zrobić, wykonując następujące kroki:
- Otwórz dowolną aplikację Office.
- Iść do Plik> Konto> Opcje aktualizacji> Aktualizuj teraz.
- Office pobierze dostępne aktualizacje i zainstaluje je.
Po zainstalowaniu aktualizacji sprawdź, czy problem nadal występuje.
Rozwiązanie 9 — Spróbuj użyć innego klienta poczty e-mail
Jeśli pakiet Office wciąż prosi o zalogowanie się, problem może być związany z programem Outlook. Jeśli wypróbowałeś wszystkie nasze poprzednie rozwiązania i nic nie działa, być może powinieneś rozważyć zmianę na innego klienta poczty e-mail.
Istnieje wiele świetnych klientów poczty e-mail, takich jak Thunderbird lub aplikacja Mail, ale jeśli chcesz prawidłowego zastąpienia programu Outlook, naszą sugestią byłoby Mailbird. Ten klient poczty e-mail ma przyjazny interfejs użytkownika i wiele funkcji, dzięki czemu jest idealny zarówno dla profesjonalnych, jak i zwykłych użytkowników.
— Pobierz teraz Mailbird za darmo
Jeśli pakiet Office wciąż prosi o zalogowanie się, problem jest zwykle związany z Twoimi danymi uwierzytelniającymi, ale mamy nadzieję, że udało Ci się rozwiązać ten problem za pomocą jednego z naszych rozwiązań.