Nie ma nic bardziej irytującego niż niemożność załadowania ciężko zarobionych postępów w grze i zdobycie „Nie mogliśmy dostać ostatniego błędu zapisanych danych na Xbox One”.
Oto, co zgłosił jeden użytkownik Reddit:
Czy istnieje rozwiązanie tego problemu? To dzieje się ze mną od kilku dni i zaczyna być trochę frustrujące. Grałem głównie w Fallouta, więc nie wywarło to na mnie tak wielkiego wrażenia, ponieważ mogę po prostu grać offline, ale wkrótce osiągnę poziom 50 i chcę osiągnięcie. Większość innych postów, które widziałem na ten temat, po prostu mówią, że to problem MS, który zostanie naprawiony, ale zwykle są to jakiś czas temu, więc nie wiem, jak wiarygodne. Wszelkie informacje będą mile widziane.
Istnieje jednak sposób na rozwiązanie tego problemu.
Jak naprawić błąd Nie można uzyskać najnowszego zapisanego błędu na Xbox One?
1. Sprawdź swoje połączenie internetowe
- Naciśnij przycisk Xbox, aby otworzyć przewodnik.
- Wybierz Ustawienia.
- Wybierz Wszystkie ustawienia.
- Wybierz sieć.
- Wybierz Ustawienia sieci.
- Po prawej stronie ekranu Ustawienia sieciowe wybierz Testuj połączenie sieciowe. Test uruchomi się automatycznie i poinformuje Cię, jeśli masz problem z połączeniem.
- Jeśli to nie zadziała, uruchom ponownie modem.
2. Wyłącz konsolę i odłącz kabel zasilający
- Naciśnij i przytrzymaj przycisk zasilania na konsoli Xbox One, aby go wyłączyć.
- Po wyłączeniu konsoli Xbox One odłącz kabel zasilający.
- Trzymaj kabel odłączony przez minutę lub dwie.
- Podłącz kabel zasilający do konsoli i naciśnij przycisk zasilania.
3. Sprawdź ustawienia DNS
- wciśnij Menu przycisk na kontrolerze i wybierz Ustawienia Możesz też po prostu wybrać Ustawienia z ekranu głównego.
- Wybierz Sieć> Ustawienia zaawansowane.
- Wybierać Ustawienia DNS i ustaw je na Automatyczny.
- wciśnij b przycisk, aby zapisać zmiany.
- Uruchom Netflix i sprawdź, czy błąd pojawia się ponownie.
Nie możesz zsynchronizować zapisanych gier na Xbox One? Rozwiąż ten problem za pomocą naszych prostych rozwiązań!
4. Sprawdź serwer Xbox Live
- Sprawdź status usług Xbox Live tutaj.
- Jeśli jedna z usług ma problemy, poczekaj, aż Microsoft ją naprawi.
5. Usuń i ponownie pobierz swój profil
- Naciśnij przycisk Guide na kontrolerze.
- Przejdź do Ustawień i wybierz Ustawienia systemu.
- Przejdź do Pamięć> Wszystkie urządzenia> Profile graczy.
- Wybierz swój tag gracza, który chcesz usunąć.
- Wybierz Usuń.
- Wybierz opcję Usuń tylko profil. (Spowoduje to usunięcie profilu, ale pozostawi zapisane gry i osiągnięcia.)
6. Wyczyść pamięć podręczną systemu
- Naciśnij przycisk Guide na kontrolerze.
- Przejdź do Ustawień i wybierz Ustawienia systemu.
- Wybierz Pamięć lub Pamięć.
- Podświetl dowolne urządzenie pamięci, a następnie naciśnij Y na kontrolerze (możesz wybrać dowolne urządzenie pamięci, ponieważ system wyczyści pamięć podręczną dla wszystkich).
- Wybierz Wyczyść pamięć podręczną systemu.
- Potwierdź akcję.
- Uruchom ponownie konsolę
7. Wyłącz i włącz zasilanie konsoli
- Otwórz przewodnik, przewijając w lewo na Dom ekran.
- Wybierz Ustawienia i idź do Wszystkie ustawienia.
- Wybierać System> Informacje o konsoli aktualizacje.
- Wybierz Zresetuj konsolę.
- Powinieneś zobaczyć dwie dostępne opcje: Zresetuj i zachowaj moje gry aplikacje i Zresetuj i usuń wszystko. Wybierz pierwszą opcję.
- Jeśli problem nadal występuje, spróbuj użyć drugiej opcji, ale pamiętaj, że ta opcja spowoduje usunięcie wszystkich gier i plików.
To wszystko, z pewnością mamy nadzieję, że co najmniej jedno z tych rozwiązań pomogło Ci rozwiązać problem Nie udało się uzyskać ostatniego błędu zapisanych danych na konsoli Xbox One. Jeśli masz dodatkowe pytania lub kilka innych rozwiązań tego problemu, skontaktuj się z nami w komentarzach poniżej.