Nie otrzymano jeszcze płatności dla płatnika? Dlatego

Payoneer to popularna usługa finansowa dla freelancerów i profesjonalistów na całym świecie, którzy wysyłają i odbierają płatności bezpośrednio na swoje konto bankowe. Czasami jednak możesz nie otrzymywać płatności Payoneer zgodnie z oczekiwaniami.

Aby rozwiązać problem z nieotrzymaniem płatności Payoneer, możesz sprawdzić stronę FAQ Payoneer. Ale jeśli nie znalazłeś satysfakcjonującej odpowiedzi, ten artykuł jest dla Ciebie.

W tym artykule zapoznamy się z kilkoma wskazówkami, które pomogą Ci rozwiązać problem z otrzymaniem płatności Payoneer na Twoim koncie.

Co mogę zrobić, jeśli płatność Payoneer nie dotarła na moje konto bankowe?

1. Opóźnione z powodu wakacji

Nie otrzymano płatności Payoneer

  1. Przetwarzanie płatności przez bank zwykle trwa 24 godziny od momentu jej wypłaty z konta Payoneer.
  2. Jednak płatność może się opóźnić z powodu świąt państwowych i innych świąt państwowych.
  3. W zależności od kraju sprawdź, czy są długie święta, a nawet święta.
  4. Żądanie zapłaty złożone w piątek jest zazwyczaj przetwarzane przez banki w poniedziałek.
  5. Oficjalnie Payoneer twierdzi, że przetworzenie płatności może potrwać do 5 dni. Upewnij się, że minęło 5 dni, zanim podejmiesz jakiekolwiek kroki.

Przelewaj pieniądze za pomocą Payoneer w zaledwie kilku prostych krokach

2. Skontaktuj się z pomocą Payoneer

Nie otrzymano płatności Payoneer

  1. Jeśli płatność nie zostanie otrzymana po 5 dniach roboczych, możesz skontaktować się z obsługą Payoneer.
  2. Zaloguj się do swojego konta Payoneer i odwiedź stronę Skontaktuj się z nami.
  3. Payoneer oferuje wiele opcji kontaktu, w tym czat na żywo i opcję połączenia.
  4. Wybierz Czat na żywo i omów problem. Trzymaj swój identyfikator transakcji pod ręką.
  5. Wsparcie Payoneer może również poprosić o dostarczenie wyciągu bankowego w celu weryfikacji.
  6. Dział obsługi klienta udzieli szczegółowych informacji na temat transakcji i jeśli płatność zostanie odrzucona przez bank.

3. Skontaktuj się ze swoim bankiem

  1. Obsługa Payoneer najprawdopodobniej poprosi użytkowników o skontaktowanie się z odpowiednim oddziałem banku w celu uzyskania dodatkowych informacji o opóźnionej płatności.
  2. Skontaktuj się ze swoim bankiem i podaj szczegóły transakcji.
  3. Jeśli planujesz odwiedzić bank, pobierz dokument potwierdzenia transakcji ze swojego konta Payoneer.
  4. Zaloguj się do Payoneer i przejdź do Transakcje
    Nie otrzymano płatności Payoneer
  5. Kliknij ostatnio dokonaną transakcję, a następnie kliknij Uzyskaj potwierdzenie przycisk.

Wykonując czynności opisane w tym artykule, możesz rozwiązać problem z otrzymaniem płatności Payoneer na swoim koncie Payoneer. Daj nam znać, co zrobiłeś, aby rozwiązać problem w komentarzach poniżej.

Link do głównej publikacji