Nie możesz dodać znajomych na kliencie Origin? Oto jak możesz to naprawić

Origin to internetowa platforma do gier Electronic Arts, na której użytkownicy mogą pobierać i grać w gry.

Platforma do gier pozwala również użytkownikom znajdować przyjaciół, współdziałać i grać w gry razem.

Jednak wielu użytkowników zgłosiło problem podczas próby dodania znajomych w Origin.

Po wysłaniu zaproszenia do znajomego żądanemu użytkownikowi nie pojawia się komunikat o błędzie. Wygląda na to, że prośba o dodanie do znajomych działa normalnie.

Problem polega na tym, że odbiorca nie otrzymuje zaproszenia do znajomych.

Ten problem wydaje się być spowodowany problemami związanymi z uprawnieniami aplikacji, problemami z połączeniem internetowym, niektórymi błędami aplikacji i innymi.

Aby rozwiązać ten problem, udało nam się znaleźć szereg poprawek, które wymienimy poniżej.

Co zrobić, jeśli nie możesz dodawać znajomych w Origin

  1. Uruchom Origin jako administrator
  2. Wyłącz Zaporę systemu Windows
  3. Wyłącz swój program antywirusowy
  4. Sprawdź swoje łącze internetowe
  5. Zaloguj się ponownie do swojego konta
  6. Wyczyść pamięć podręczną
  7. Zaloguj się jako niewidzialny
  8. Ponownie zainstaluj Origin

1. Uruchom jako administrator

Pamiętaj, aby zawsze uruchamiać Origin jako administrator.

Zezwolenie aplikacji na działanie jako administrator umożliwia wprowadzanie zmian systemowych, a tym samym uzyskanie uprzywilejowanego dostępu.

Aby uruchomić Origin jako administrator, wystarczy kliknąć aplikację prawym przyciskiem myszy i wybrać Uruchom jako administrator.

2. Wyłącz Windows Firewall Defender

Zapora systemu Windows może blokować uprawnienia Origin do wysyłania / odbierania zaproszeń do znajomych.

Aby wyłączyć zaporę, wykonaj następujące kroki:

  • Otworzyć Panel sterowania
  • Kliknij System i bezpieczeństwo

  • Wybierz Zapora systemu Windows Defender
  • Wybierać Włącz lub wyłącz Zaporę systemu Windows

  • Wybierz Wyłącz Zaporę systemu Windows Defender (niezalecane)

  • Kliknij dobrze aby upewnić się, że zmiany zostały zapisane.

3. Wyłącz swój program antywirusowy

W niektórych przypadkach Twój program antywirusowy może blokować dostęp Origin.

  • Otwórz oprogramowanie antywirusowe i znajdź opcję umożliwiającą wyłączenie jego funkcji.
  • Sprawdź, czy wyłączenie programu antywirusowego ma jakikolwiek wpływ na Origin.
  • Jeśli to nie zadziałało, włącz ponownie program antywirusowy.

4. Sprawdź swoje połączenie internetowe

Ważne jest upewnienie się, że masz szybkie i niezawodne połączenie internetowe, ponieważ wolne połączenie może uniemożliwić Origin wykonywanie określonych działań.

  • Otwórz przeglądarkę internetową, aby sprawdzić, czy strony internetowe ładują się szybko i bez jąkania.
  • Jeśli zauważysz, że Twój Internet działa wolniej niż zwykle, wykonaj twardy reset routera / modemu.
  • Skontaktuj się z usługodawcą internetowym, jeśli to nie ma znaczenia, i poinformuj go o problemie z Internetem.
  • Spróbuj również użyć połączenia przewodowego przed połączeniem bezprzewodowym. Połączenia bezprzewodowe są zwykle wolniejsze i mniej stabilne.

— ZWIĄZANE: POPRAWKA: Nie można połączyć się z Internetem w systemie Windows 10

5. Zaloguj się ponownie do swojego konta

Niektórzy użytkownicy naprawili ten problem, próbując wylogować się z konta przy użyciu każdej platformy Origin, a następnie zalogować się ponownie.

Wykonaj następujące kroki:

  • Otwórz aplikację Origin i kliknij Pochodzenie przycisk w lewym górnym rogu> wybierz Wylogować się

  • Wejdź na stronę Origin i wyloguj się również z konta
  • Zamknij zarówno aplikację, jak i witrynę
  • Zaloguj się ponownie do konta za pomocą strony internetowej i spróbuj wykonać za jego pośrednictwem zaproszenie do znajomych
  • Otwórz aplikację Origin i zaloguj się ponownie, aby sprawdzić, czy problem został rozwiązany.

6. Wyczyść pamięć podręczną

Przechowywanie zbyt dużej ilości danych w aplikacji Origin może powodować pewne problemy, a nawet powodować nieprawidłowe działanie aplikacji.

Aby wyczyścić pamięć podręczną Origin, wykonaj następujące kroki:

  • Najpierw musisz zamknąć aplikację Origin, przejść do Menedżera zadań, aby upewnić się, że proces nie działa w tle
  • Naciśnij klawisze logo Windows + R na klawiaturze> wpisz % ProgramData% / Origin w polu Uruchom i naciśnij Enter

  • W wyskakującym oknie usuń wszystkie foldery z wyjątkiem folderu o nazwie Lokalna zawartość
  • Naciśnij klawisze logo Windows + R na klawiaturze> wpisz %Dane aplikacji% w polu Uruchom i naciśnij Enter

  • Zostanie otwarty folder mobilny, w którym należy usunąć Pochodzenie teczka

  • Kliknij Dane aplikacji w pasku adresu
  • Uzyskać dostęp do Lokalny folder i usuń znajdujący się tam folder Origin

  • Uruchom ponownie komputer i sprawdź, czy problem został rozwiązany.

7. Zaloguj się jako niewidzialny użytkownik

Innym rozwiązaniem, które rozwiązało problem dla wielu użytkowników, jest logowanie w trybie niewidocznym.

  • Najpierw musisz się wylogować ze swojego konta w aplikacji Origin, klikając przycisk Pochodzenie przycisk, a następnie wybierając Wylogować się.
  • Gdy jesteś na ekranie logowania, pod nazwą użytkownika i hasłem wybierz Zaloguj się jako niewidoczny.
  • Następnie możesz spróbować dodać znajomych za pośrednictwem aplikacji lub witryny i sprawdzić, czy to rozwiązało problem.

8. Ponownie zainstaluj Origin

Jeśli żadne z tych rozwiązań nie zadziałało, powinieneś w końcu spróbować ponownie zainstalować Origin.

Twoja aplikacja Origin może zostać uszkodzona, dlatego możesz napotkać różne problemy.

Odinstaluj Origin za pomocą Panelu sterowania, a następnie wykonaj nową instalację, pobierając instalację z oficjalnej strony EA.

Mamy nadzieję, że przynajmniej jedno z naszych rozwiązań pomogło Ci naprawić ten błąd Origin.

Jeśli uważasz, że ten artykuł był pomocny, zostaw komentarz w sekcji komentarzy poniżej.

Link do głównej publikacji