Bethesda Game Studios to twórca gier wideo i twórca popularnej serii gier The Elder Scrolls and Fallout wśród innych tytułów.
Aby uzyskać dostęp do niektórych funkcji gry, gracze muszą założyć konto w witrynie Bethesda.
Wielu graczy zgłosiło jednak trudności podczas próby założenia konta.
Komunikat o błędzie Coś poszło nie tak. Proszę spróbuj ponownie wyskakuje, gdy próbują zarejestrować swoje konto.
Najwyraźniej ten problem jest spowodowany konfliktami nazwy użytkownika lub hasła.
Aby rozwiązać ten problem, udało nam się znaleźć kilka rozwiązań, które powinieneś wypróbować.
Co zrobić, jeśli nie możesz utworzyć nowego konta Bethesda
- Wypróbuj inną nazwę
- Wybierz prawidłowe hasło
- Upewnij się, że nazwa użytkownika spełnia minimalne wymagania
- Wyczyść pamięć podręczną przeglądarki
- Spróbuj użyć innej przeglądarki
- Skontaktuj się z działem wsparcia Bethesda
1. Spróbuj użyć innej nazwy
Ze względu na fakt, że utworzono tak wiele kont, bardzo trudno jest znaleźć oryginalną nazwę, która nie zostanie odebrana.
Wybranie już istniejącej nazwy użytkownika może spowodować wyświetlenie tego komunikatu o błędzie.
Dodaj złożony zestaw liczb po nazwie początkowej, aby był unikalny (np. Nazwa użytkownika 2846) i sprawdź, czy możesz przejść przez rejestrację.
2. Wybierz prawidłowe hasło
Niepoprawne hasło może również spowodować wyświetlenie komunikatu o błędzie Coś poszło nie tak. Proszę spróbuj ponownie.
Upewnij się, że masz hasło alfanumeryczne. Wybrane hasło nie akceptuje niektórych znaków.
Upewnij się, że używasz hasła podobnego do następującego modelu:
- hasło 4
Jeśli to nie działa, spróbuj również dodać wielką literę, jak w poniższym przykładzie:
- Hasło 4
3. Sprawdź minimalne wymagania
Najwyraźniej twoja nazwa użytkownika musi zawierać co najmniej 4 znaki. Jeśli nazwa użytkownika jest zbyt krótka, na ekranie pojawi się komunikat o błędzie.
Jeśli to nie zadziała, zalecamy dodanie przynajmniej jednego znaku do swojego imienia i nazwiska.
4. Wyczyść pamięć podręczną przeglądarki
Przechowywanie zbyt dużej ilości danych w przeglądarce może powodować różne problemy. Spróbuj wyczyścić pamięć podręczną, aby sprawdzić, czy to rozwiązuje problem.
Aby wyczyścić pamięć podręczną w Google Chrome, wykonaj następujące kroki:
- Kliknij ikonę Trzy kropki w prawym górnym rogu przeglądarki Google Chrome
- Wybierz Więcej narzędzi > kliknij Wyczyść dane przeglądania
- Wybierz zakres czasu, aby usunąć dane, wybierając Cały czas jest zalecany aby Chrome działał lepiej
- Wybierz rodzaj informacji, które chcesz usunąć
- Kliknij Wyczyść dane.
5. Spróbuj użyć innej przeglądarki
Niektórzy użytkownicy zgłosili, że zmiana przeglądarki internetowej rozwiązała problem.
Istnieje wiele przeglądarek do wyboru. Ale jeśli szukasz szybkiej, bezpiecznej i zorientowanej na prywatność przeglądarki, zalecamy pobranie przeglądarki UR.
Rekomendacja redakcji
Przeglądarka UR- Szybkie ładowanie strony
- Prywatność na poziomie VPN
- Rozszerzona ochrona
- Wbudowany skaner antywirusowy
Pobierz teraz przeglądarkę UR
6. Skontaktuj się z pomocą techniczną Bethesda
Jeśli żadne z powyższych rozwiązań nie zadziałało, rozważ skontaktowanie się z Centrum Wsparcia Bethesdy.
Możesz uzyskać dostęp do Centrum pomocy technicznej, przechodząc na dół ich oficjalnej strony internetowej lub poprosić o wsparcie na ich stronie na Twitterze.
Mamy nadzieję, że co najmniej jedno z naszych rozwiązań pomogło Ci naprawić komunikat o błędzie Bethesda. Jeśli podobał Ci się ten artykuł, zostaw komentarz w sekcji komentarzy poniżej.