Nie mogę pobrać aplikacji Netflix na Windows 10: Jak mogę to naprawić?

Aplikacja Netflix na Windows 10 z pewnością ma pewne pozytywne cechy, zwłaszcza opcję pobierania i oglądania treści offline

. Nie zapominajmy również o trybie PiP (obraz w obrazie), który przydaje się, gdy chcesz pracować, i przeskakiwanie w tle, gdy potrzeba jest zbyt duża.

Jednak pomimo tego, że działa całkiem dobrze dla większości użytkowników, niektórzy nie byli w stanie pobrać aplikacji Netflix na Windows 10. Podaliśmy kilka kroków, aby sobie z tym poradzić na poniższej liście.

Jak pomyślnie pobrać aplikację Netflix na Windows 10

  1. Uruchom narzędzie do rozwiązywania problemów z aplikacją Windows Store
  2. Zresetuj aplikację
  3. Odinstaluj aplikację i zresetuj pamięć podręczną Sklepu
  4. Uruchom skrypt, aby usunąć aplikację Netflix i zainstalować ją ponownie
  5. Zresetuj usługi aktualizacji i zaktualizuj system Windows 10
  6. Uruchom SFC i DISM
  7. Użyj opcji odzyskiwania

Rozwiązanie 1 — Uruchom narzędzie do rozwiązywania problemów z aplikacjami ze Sklepu Windows

Jeśli aplikacja Windows 10 nie działa, uruchomienie dedykowanego narzędzia do rozwiązywania problemów jest pierwszym krokiem do wypróbowania. Jest to dość osobliwy problem, ponieważ możliwości przesyłania strumieniowego Netflix nie stanowią problemu.

W przypadku użytkowników, których dotyczy problem, Netflix działa zgodnie z przeznaczeniem z klientem internetowym. Problem stanowi sama aplikacja, a dedykowane narzędzie do rozwiązywania problemów powinno rozwiązać problem.

Oto jak uruchomić narzędzie do rozwiązywania problemów z aplikacjami w Sklepie Windows:

  1. otwarty Ustawienia.
  2. Wybierać Aktualizacja Bezpieczeństwo.
  3. Wybierz Rozwiązywanie problemów z lewego panelu.
  4. Rozwiń Aplikacje ze Sklepu Windows narzędzie do rozwiązywania problemów.
  5. Kliknij Uruchom narzędzie do rozwiązywania problemów.narzędzie do rozwiązywania problemów z aplikacjami

Rozwiązanie 2 — Zresetuj aplikację

Wydaje się, że dla niektórych instalacji nie był to główny problem. Jakoś dostali aplikację Netflix i pomyślnie ją zainstalowali. Jednak aplikacja po prostu nie chce się uruchomić. Nawet nie rzuca okiem, ponieważ po uruchomieniu nie ma reakcji. Jakby nie było go nawet w systemie.

Jeśli możesz zlokalizować aplikację w zainstalowanych programach, możesz ją naprawić. Jedyne, co musisz zrobić, to zresetować go do wartości fabrycznych.

Oto jak zresetować aplikację Netflix na Windows 10:

  1. Naciśnij klawisz Windows + I, aby otworzyć Ustawienia.
  2. Wybierać Aplikacje.
  3. Rozwiń aplikację Netflix i otwórz Zaawansowane opcje.Poprawka aplikacji Netflix
  4. Kliknij Resetowanie.zresetuj aplikację Netflix

Jeśli nadal nie możesz uruchomić aplikacji Netflix, wykonaj poniższe czynności.

Rozwiązanie 3 — Odinstaluj aplikację i zresetuj pamięć podręczną Sklepu

Następnym oczywistym krokiem jest próba ponownej instalacji aplikacji. Nie możesz pobrać jednej aplikacji dwa razy, więc najpierw zajmiemy się aplikacją.

Jeśli klasyczne podejście nie zadziała, istnieje skrypt, który powinien pomóc Ci odinstalować Netflix.

Z drugiej strony, zanim skorzystamy z rozwiązania innej firmy, wypróbujmy standardowy protokół.

  • Ponadto sklep Microsoft Store może być źle funkcjonujący, więc musimy również wyczyścić pamięć podręczną. Najlepszym sposobem na to jest polecenie wsreset.

    Ponadto tymczasowo wyłącz program antywirusowy, ponieważ może on zakłócać działanie Sklepu. Uruchom ponownie router i komputer przed ponowną instalacją aplikacji Netflix.

    Wykonaj następujące kroki, aby odinstalować Netflix i ponownie uruchomić pamięć podręczną Sklepu:

    1. Na pasku wyszukiwania systemu Windows wpisz Netflix.
    2. Kliknij prawym przyciskiem myszy Netflix i wybierz Odinstaluj z menu kontekstowego.
    3. Naciśnij klawisz Windows + R, aby otworzyć wiersz polecenia z podwyższonym poziomem uprawnień.
    4. W wierszu polecenia wpisz wsreset.exe i naciśnij Enter.
    5. Teraz uruchom ponownie komputer.

    Jeśli nie możesz usunąć wcześniej zainstalowanej aplikacji Netflix, przejdź do następnego kroku.

    Rozwiązanie 4 — Uruchom skrypt, aby usunąć aplikację Netflix i zainstalować ją ponownie

    Jeśli z jakiegoś powodu system nie pozwoli Ci odinstalować aplikacji Netflix, dostępny jest skrypt narzędziowy, który pozwala wymusić usunięcie wszystkich aplikacji Windows 10.

    Możesz to zrobić pojedynczo lub luzem, co przydaje się w takich scenariuszach. Po pomyślnym usunięciu aplikacji ponowne zainstalowanie nie powinno być takie trudne.

    Nie zapomnij zrestartować komputera po odinstalowaniu aplikacji.

    Oto, co musisz zrobić:

    1. Pobierz narzędzie / skrypt tutaj.
    2. Wyodrębnij go z pliku ZIP i uruchom albo 64-bitowy lub Wersja 32-bitowa w zależności od architektury Windows 10.
    3. Kliknij na Pobierz aplikacje ze sklepu aby umożliwić narzędziu dostęp do listy wszystkich zainstalowanych aplikacji.
    4. Kliknij Netflix do atrakcja to, a następnie kliknij Usuń wybrane aplikacje.usuń aplikację Netflix
    5. Uruchom ponownie komputer.
    6. Przejdź do Microsoft Store i wyszukaj Netflix.
    7. Spróbuj pobrać aplikację ponownie.

    Rozwiązanie 5 — Zresetuj usługi aktualizacji i zaktualizuj system Windows 10

    Problemy ze Sklepem mogą być dość trudne. Usługi mogą być wyłączone lub folder Dystrybucji ulegnie uszkodzeniu lub możemy nawet patrzeć na uszkodzenie systemu.

    Tak czy inaczej, pierwszym krokiem do rozwiązania tego problemu jest zresetowanie usług i usunięcie folderu dystrybucyjnego, w którym przechowywane są wszystkie pliki instalacyjne przed instalacją.

    • Możesz to zrobić ręcznie, ale sugerujemy raczej użycie skryptu, który zrobi wszystko za Ciebie. Wystarczy go pobrać i uruchomić.

      Po ich rozwiązaniu spróbuj zaktualizować system Windows 10, ponieważ niektórzy użytkownicy mogli uruchomić aplikację Netflix po określonej aktualizacji systemu.

      Oto wyjaśnienie krok po kroku:

      1. Pobierz skrypt tutaj.
      2. Wyodrębnij pliki z zamek błyskawiczny plik.
      3. Kliknij prawym przyciskiem myszy ResetWUEng.cmd i uruchom go jako admin.
      4. Teraz przejdź do Ustawienia> Aktualizacja Bezpieczeństwo i Sprawdź aktualizacje.Sprawdź aktualizacje

      Rozwiązanie 6 — Uruchom SFC i DISM

      Jeśli nadal nie możesz uzyskać zgodności ze Sklepem i aplikacją Netflix, poszukajmy możliwego uszkodzenia systemu. Wygląda na to, że przyczyną problemów jest sklep Microsoft Store i istnieje duża szansa, że ​​coś jest nie tak z samym systemem.

      Aby temu zaradzić, połączymy dwa narzędzia: Kontroler plików systemowych oraz Obsługa i zarządzanie obrazami wdrażania.

      Oto, jak je uruchomić w systemie Windows 10 i, mam nadzieję, naprawić problem z aplikacją Netflix:

      1. Na pasku wyszukiwania systemu Windows wpisz cmd.
      2. Kliknij prawym przyciskiem myszy Wiersz polecenia i uruchom go jako administrator.
      3. W wierszu polecenia wpisz następujące polecenie i naciśnij klawisz Enter:
        • sfc / scannow
      4. Po zakończeniu w tym samym oknie wpisz następujące polecenia i naciśnij klawisz Enter po każdym:
        • DISM / online / Cleanup-Image / ScanHealth
        • DISM / Online / Cleanup-Image / RestoreHealth
      5. Uruchom ponownie komputer, gdy wszystko się skończy.

      Rozwiązanie 7 — Użyj opcji odzyskiwania

      Wreszcie, jeśli żaden z poprzednich kroków nie pomógł ci i nadal nie możesz pobrać Netflix ze sklepu Microsoft Store, na liście pozostały tylko opcje odzyskiwania i ponowna instalacja systemu.

      Najlepszym wyborem jest przywracanie systemu. Jeśli masz punkt przywracania datowany na czas, w którym działała aplikacja Netflix. Jeśli nie jest to możliwe, spróbuj zresetować komputer do ustawień fabrycznych.

      • Oto jak zresetować komputer do wartości fabrycznych w systemie Windows 10:

        1. otwarty Ustawienia.
        2. Wybierać Aktualizacja Bezpieczeństwo.
        3. Wybierz Poprawa z lewego panelu.
        4. Pod «Zresetuj ten komputer”Kliknij Rozpocznij.zresetuj ten komputer

        Dzięki temu możemy zakończyć listę. Jeśli masz jakieś alternatywne rozwiązania, o których zapomnieliśmy wspomnieć, z przyjemnością poinformuj nas w sekcji komentarzy poniżej.

        Oczekujemy na kontakt zwrotny.

Link do głównej publikacji