Wielu użytkowników Xbox One zgłosiło problem dotyczący możliwości zalogowania się na swoje konto w konsoli. Komunikat o błędzie Spróbuj ponownie później. Wystąpił problem i nie mogliśmy się połączyć. (0x80a40008) wyskakuje, odmawiając dostępu. Najwyraźniej ten komunikat o błędzie dotyczy problemu z łącznością lub kontem.
Jeden użytkownik podzielił się swoimi obawami na oficjalnym forum wsparcia.
Wydaje się, że teraz jedynymi osobami, które dostają ten kod, są te z podglądem aktualizacji Xbox One. Nadal po 2 dniach nie mogę uzyskać dostępu do mojego konta bez monitu Spróbuj ponownie później. Wystąpił problem i nie mogliśmy się połączyć. (0x80a40008). Skontaktowałem się z pomocą techniczną Xbox i wysłali mi e-mail do wątku, który nie istnieje. Jeśli ktoś ma rozwiązanie, proszę je zapisać poniżej.
Próba rozwiązania tego problemu z konsolą Xbox wymaga zastosowania naszych rozwiązań wymienionych poniżej.
Dlaczego nie mogę się zalogować do Xbox Live?
1. Sprawdź dane logowania i sprawdź status serwera Xbox
- Upewnij się, że podałeś prawidłowy adres e-mail i hasło. Jeśli nie masz pewności, czy hasło jest prawidłowe, spróbuj je zresetować, a następnie spróbuj się zalogować.
- Sprawdź status serwera na oficjalnej stronie Microsoft Xbox tutaj.
Czy wiesz, że musisz otworzyć określone porty routera, aby uzyskać dostęp do Xbox Live? Zrób to za pomocą tych narzędzi konfiguracyjnych.
3. Sprawdź połączenie sieciowe
- Naciśnij przycisk Xbox> otwórz Ustawienia
- Wybierać Wszystkie ustawienia > Sieć> Ustawienia sieci.
- Wybierz Przetestuj połączenie sieciowe opcja.
- Jeśli pojawi się „Wszystko jest dobrze» wiadomość, spróbuj zalogować się ponownie.
- Użyj połączenia przewodowego zamiast Wi-Fi.
- Skontaktuj się z usługodawcą internetowym, jeśli Twój Internet działa wolniej niż zwykle.
4. Usuń i dodaj swoje konto z powrotem do Xbox
- Naciśnij przycisk Xbox> wybierz System
- Dostęp Ustawienia> Konto> Usuń konta
- Wybierz konto do usunięcia> wybierz Usunąć
- Wybierz Blisko i uruchom ponownie konsolę
- Wyłącz konsolę za pomocą przycisku Xbox Power konsoli
- Pozostaw konsolę wyłączoną na około 10 sekund
- Ponownie włącz konsolę
- Naciśnij przycisk Xbox na kontrolerze
- Wybierz Zaloguj się > następnie wybierz Dodaj zarządzać
- Wprowadź dane logowania do konta i sprawdź ustawienia prywatności
- Wybierz kolor profilu> następnie wybierz Kolejny
- Potwierdź gamerpic> wybierz Kolejny
- Wybrać pomiędzy Zapisz moje hasło lub Pytaj o moje hasło
Mamy nadzieję, że nasz samouczek pomógł ci rozwiązać problem z łącznością z Xbox One. Jeśli znasz inne działające rozwiązania, udostępnij je w sekcji komentarzy poniżej.