Czy pojawia się błąd programu Outlook, który mówi, że jest zbyt wielu odbiorców? Cóż, pierwszą rzeczą, którą należy wiedzieć o tym błędzie, jest to, że zdarza się, gdy lista dystrybucyjna jest zbyt duża, a ludzie, którzy regularnie używają list dystrybucyjnych do zarządzania i / lub wysyłania wiadomości e-mail, są podatni na otrzymywanie tego błędu.
Błąd wyświetlany jako Błąd 452 4.5.3 Zbyt wielu odbiorców występuje, gdy próbujesz wysłać wiadomość do wielu użytkowników lub adresów e-mail z Outlooka, a ostatecznie wiadomość nie dociera do zamierzonych adresatów.
Ale jaka tak naprawdę jest maksymalna liczba adresatów, do których możesz wysyłać wiadomości za pomocą programu Outlook? Przede wszystkim komunikat o błędzie programu Outlook zbyt wielu adresatów nie jest generowany przez sam program Outlook, ale pochodzi od dostawcy usług internetowych (ISP) lub administratora poczty firmowej w postaci błędu wysyłania / odbierania.
Wynika to z faktu, że program Outlook nie ma ograniczenia liczby adresów, na które można wysłać jedną wiadomość lub e-mail.
Jednak Twój dostawca usług internetowych lub administrator poczty firmowej może ustawić limity lub kombinację limitów liczby wiadomości e-mail, które możesz wysłać w ciągu godziny lub dnia, oraz liczby adresatów pojedynczej wiadomości e-mail w celu ochrony serwera poczty przed nadużyciami lub nadmiernymi posługiwać się.
Jest to jednak rzecz, którą należy następnie skonsultować z dostawcą usług internetowych lub administratorem poczty firmowej, aby uniknąć błędów w przyszłych wiadomościach.
Jednym z najprostszych sposobów radzenia sobie z tym błędem jest najpierw utworzenie listy dystrybucyjnej, która ma optymalną liczbę adresów e-mail, chociaż możesz dowiedzieć się od administratora poczty lub dostawcy usług internetowych o limitach liczby wiadomości e-mail, które możesz wysłać. W ten sposób można uniknąć otrzymania błędu zbyt dużej liczby odbiorców programu Outlook przy następnym wysyłaniu wielu wiadomości e-mail.
W przeciwnym razie możesz wypróbować niektóre z poniższych rozwiązań, jeśli błąd będzie się powtarzał.
POPRAWKA: Błąd programu Outlook zbyt wielu adresatów
- Utwórz nowy profil i konto w Outlooku
- Sprawdź u swojego usługodawcy internetowego
- Pracuj z ograniczeniami e-mail lub w ich pobliżu
1. Utwórz nowy profil i konto w Outlooku
- Otwórz panel sterowania
- Wybierz Mail
- Usuń profil Outlooka
- Uruchom ponownie komputer i ponownie otwórz program Outlook
- Utwórz nowy profil i nowe konto
- Jeśli konto to Exchange, połącz się z serwerem Exchange
- Jeśli nie jest to Exchange, użyj ręcznej konfiguracji konta, aby połączyć plik PST, w przeciwnym razie najpierw wykonaj kopię zapasową pliku PST
Uwaga: Utworzenie nowego profilu nie powinno uszkodzić pliku PST.
Jeśli utworzenie nowego profilu lub konta Outlook nie naprawi błędu Outlooka zbyt wielu adresatów, utwórz nowy testowy profil użytkownika Windows (konto), logując się do nowego konta Windows, skonfiguruj Outlooka i przetestuj go ponownie.
2. Skontaktuj się z usługodawcą internetowym
Jeśli wystąpi błąd programu Outlook zbyt wielu adresatów, może to oznaczać problem z reputacją poczty e-mail, a dostawca usług internetowych prawdopodobnie nie chce się do tego przyznać.
W takim przypadku sprawdź reputację domeny swojego dostawcy usług internetowych, blokowanie reputacji oraz przypisaną reputację adresu ze stron takich jak spamhaus.org, spamcop.net, abuseat.org lub barracudacentral.org.
Jeśli okaże się to prawdopodobną przyczyną błędu, może to wpłynąć na wielu innych klientów tego samego dostawcy usług internetowych. Możesz również uzyskać routing poczty wychodzącej menedżera za pośrednictwem smtp2go.com.
3. Pracuj z ograniczeniami e-mail lub w ich pobliżu
Aby to zrobić, przydaje się kilka metod, w tym:
- Korzystanie ze korespondencji seryjnej
- Użyj dodatku korespondencji seryjnej, aby podzielić korespondencję seryjną na partie poniżej ograniczenia wiadomości e-mail
- Rozważ użycie aplikacji lub usługi innej firmy do masowej wysyłki lub list dystrybucyjnych
- Uzyskaj uaktualnienie swojej subskrypcji od swojego dostawcy usług internetowych i zapytaj o możliwości, jakie oferuje takie uaktualnienie, wypatruj limitów lub ograniczeń e-mailowych
- Skontaktuj się z administratorem poczty firmowej w celu uzyskania określonego adresu e-mail, którego możesz użyć do wysyłania dużych list dystrybucyjnych lub korespondencji i / lub tymczasowo usunąć ograniczenia na swoim koncie. Możesz także zaplanować wyjście z listy lub bieganie później w nocy
- Zweryfikuj swoje konto za pomocą wiadomości SMS, aby tymczasowo przekroczyć ustawiony limit wysyłania wiadomości e-mail lub wiadomości
Czy któreś z tych rozwiązań pomogło? Daj nam znać w sekcji komentarzy poniżej.