Występują błędy Google Apps Sync, uniemożliwiając użytkownikom połączenie z serwerami Google. Zwykle, gdy występuje ten problem, na ekranie pojawia się następujący komunikat o błędzie: Połączenie z Google jest tymczasowo niedostępne.
Warto wspomnieć, że ten błąd często uniemożliwia programowi Outlook łączenie się z serwerami, nawet gdy działa działające połączenie internetowe.
Aby rozwiązać ten powszechny problem, udostępniamy szereg rozwiązań poniżej.
Jest to ogólny przewodnik rozwiązywania problemów, z którego można korzystać za każdym razem, gdy pojawia się ten błąd, niezależnie od programów, na które ma on wpływ.
Co zrobić, jeśli połączenie Google jest tymczasowo niedostępne
- Uruchom ponownie program Outlook / Uruchom ponownie komputer
- Upewnij się, że data Czas jest dokładny
- Włącz udostępnianie kontaktów w panelu sterowania Google Apps
- Wyłącz program antywirusowy i zaporę ogniową
1. Uruchom ponownie program Outlook / Uruchom ponownie komputer
Może wydawać się to tak proste, że ponowne uruchomienie programu Outlook i ponowne uruchomienie komputera może rozwiązać problem.
Najpierw zamknij program Outlook, otwórz go ponownie i sprawdź, czy działa. Jeśli to nie zadziała, uruchom ponownie system Windows i spróbuj ponownie otworzyć program Outlook.
2. Upewnij się, że data Czas jest dokładny
Konieczne jest upewnienie się, że data i godzina są prawidłowe. Niedokładne ustawienia daty i godziny mogą zepsuć mechanizmy szyfrowania Internetu.
Zmienić Data Czas, wykonaj te proste kroki:
- Naciśnij jednocześnie klawisze R + Windows
- Rodzaj timedate.cpl w polu Uruchom
- w Data i godzina wyskakujące okno, najpierw kliknij przycisk pod Ustaw czas automatycznie wyłączone, jeśli początkowo było włączone
- Kliknij pod sekcją Zmień datę i godzinę> Zmiana
- Jeśli data i godzina są nieprawidłowe, zmień ustawienia
- Kliknij OK> Zastosuj> OK
— ZWIĄZANE: Napraw to: Twój serwer DNS może być niedostępny w systemie Windows 10
3. Włącz udostępnianie kontaktów w panelu sterowania Google Apps
Aby włączyć udostępnianie kontaktów, wykonaj następujące kroki:
- Przejdź do panelu sterowania Google Apps> Ustawienia > kliknij Łączność po lewej stronie
- Kliknij Włącz udostępnianie kontaktów > Zapisać zmiany
4. Wyłącz program antywirusowy i zaporę ogniową
Twój zapora ogniowa lub narzędzia antywirusowe mogą być przyczyną Google Apps SyncNiemożność połączenia się z serwerami.
Różne antywirusy mają różne sposoby wyłączania. Powinieneś być jednak w stanie łatwo znaleźć sposób na wyłączenie antywirusa.
Aby wyłączyć zaporę, musisz wykonać następujące kroki:
- Naciśnij przycisk Start> otwórz Panel sterowania
- Kliknij System i bezpieczeństwo > Kliknij Zapora systemu Windows / Zapora systemu Windows Defender
- Po lewej stronie wybierz Włącz lub wyłącz Zaporę systemu Windows
- Wybierz Wyłącz Zaporę systemu Windows (niezalecane) > Kliknij dobrze
Sprawdź, czy Outlook może teraz połączyć się z serwerami. Jeśli nadal nie działa, zalecamy ponowne włączenie programu antywirusowego i Zapory systemu Windows.
Mamy nadzieję, że nasze rozwiązania okazały się pomocne. Jeśli ten przewodnik pomógł ci lub masz inne rozwiązania, aby naprawić ten błąd, zostaw nam komentarz w sekcji komentarzy poniżej.