Wystarczy jedno naciśnięcie przycisku, aby porozmawiać z dowolną osobą na całym świecie, wysłać e-mail lub tweet z dowolnego miejsca; twoje biuro, plaża lub góra, jakieś odległe miejsce.
W miarę jak świat staje się coraz bardziej połączony, miliony pracowników decydują się również na elastyczny czas, inni nawet odłączają się od biur i stają się mobilni.
To era zdalnego pracownika, znanego również jako cyfrowy koczownik, i nie mówimy o tych, którzy porzucili codzienne 9-5 miejsc pracy, aby podróżować po świecie. Chodzi o ludzi, którzy przemieszczają się w pracy, o typie pracowników, którzy są niezależni od lokalizacji i nie muszą być uprzedzeni do jednego biura.
Niektóre z nich zawsze się przeprowadzają, podczas gdy inne mają siedzibę w jednym miejscu, ale mają klientów na całym świecie, niekoniecznie podróżując.
Niezależnie od tego, czy jesteś blogerem, konsultantem, freelancerem, programistą stron internetowych, kreatywnym projektantem czy specjalistą IT, możesz zabrać swoją pracę w drogę dzięki oprogramowaniu do zdalnej pracy.
Wystarczy stabilne połączenie Wi-Fi, dobre miejsce do pracy, picia lub przekąsek, a także kilka aplikacji lub narzędzi, które sprawią, że zdalne życie stanie się dziecinnie proste — wrzuć zestaw słuchawkowy, to się przyda.
Oprócz smartfona, sprawdź inne najlepsze oprogramowanie do zdalnej pracy, z którego możesz korzystać w 2019 roku.
Najlepsze oprogramowanie do pracy zdalnej na rok 2019
1
Narzędzia do czatowania i połączeń wideo
1. Express Phone VoIP Softphone
Jednym z klientów VoIP, który może Ci się przydać, jest oprogramowanie Express Talk VoIP. W przeciwieństwie do innych podobnych narzędzi, ta aplikacja może działać jako telefon programowy i umożliwia wykonywanie bezpłatnych połączeń audio z innymi komputerami. Oprócz komputerów PC możesz używać tego narzędzia do dzwonienia na telefony za pomocą dostawcy bramy VoIP SIP. W razie potrzeby możesz również użyć tego narzędzia do wykonywania połączeń alarmowych.
Dostępne są standardowe funkcje połączeń, dzięki czemu można łatwo rejestrować połączenia lub zawieszać połączenia. Aplikacja ma własną książkę telefoniczną, która pozwala łatwo sortować i nawiązywać połączenia z kontaktami. Warto wspomnieć, że ta funkcja działa z książką adresową Microsoft, która może się przydać.
Jeśli jesteś użytkownikiem biznesowym, z przyjemnością dowiesz się, że możesz skonfigurować do 6 linii telefonicznych za pomocą tego narzędzia. Oczywiście obsługiwane są również połączenia konferencyjne, a jednocześnie możesz rozmawiać z maksymalnie 6 osobami. Jeśli chodzi o dodatkowe funkcje, dostępne są również funkcje nagrywania i przekazywania połączeń.
Aby zapewnić najlepszą jakość dźwięku, to narzędzie ma pewne funkcje poprawy połączeń, takie jak kompresja danych, eliminacja echa i redukcja szumów. Ogólnie rzecz biorąc, Express Talk VoIP Softphone to solidne oprogramowanie VoIP, więc zachęcamy do wypróbowania go.
Przegląd:
- Możliwość wykonywania bezpłatnych połączeń z innymi komputerami
- Możliwość wykonywania połączeń telefonicznych
- Rejestr połączeń, identyfikator dzwoniącego, zawieszenie połączenia
- Wbudowana książka telefoniczna
- Do 6 linii telefonicznych
- Połączenia konferencyjne
- Nagrywanie połączeń, przekazywanie połączeń
— Pobierz teraz Express Talk VoIP Softphone
2. luz
Luźny jest jednym z najczęściej używanych narzędzi do rozmów i komunikacji w czasie rzeczywistym — prawie jak swego rodzaju WhatsApp. Ma czysty i intuicyjny interfejs, jest bardzo dobrze zaprojektowany, a jego nieformalny charakter sprawia, że jest bardzo wciągający.
Aby uzyskać szybką komunikację wewnętrzną, nie można jej pokonać, a także oferuje mnóstwo integracji z usługami zewnętrznymi. Ładuje się również znacznie szybciej niż inne aplikacje do czatu. Ma też całkiem fajną aplikację mobilną.
Zdobądź luz
3. Miejsce pracy przez Facebook
Niektóre zespoły nadal korzystają z tej platformy współpracy, która jest podobna do grupy na Facebooku, z wiadomościami, połączeniami głosowymi i wideo, a także funkcjami kanałów informacyjnych, aby pomóc zespołom w lepszej i wydajniejszej współpracy.
Uzyskaj miejsce pracy przez Facebook
4. Google Hangouts
W przypadku spotkań wideo jest to domyślne narzędzie, którego można używać ze Slackiem, aby uruchomić hangout z poziomu kanału. Jeśli co najmniej trzy osoby muszą się przyłączyć do czatu, Google Hangouts umożliwia to i jest łatwe.
Pobierz Google Hangouts
- POWIĄZANE: 9 najlepszych programów do współpracy i narzędzi do zarządzania projektami
5. Skype
To narzędzie było używane od lat w rozmowach głosowych i wideo, choć istnieją inne, które mogą być technicznie bardziej imponujące lub prostsze w użyciu, ale fakt, że jest tak powszechny, oznacza, że nadal jest najłatwiejszym sposobem komunikowania się z klientami i współpracować zdalnie, bez żadnych kosztów.
Dzięki Skype możesz codziennie nawiązywać połączenia w celu bezpośredniej komunikacji werbalnej, udostępniać ekrany, wyznaczać cele zespołowi i zapewniać bardziej osobisty kontakt z każdą osobą. Jest to standard zdalnych rozmów jeden na jednego.
Uzyskaj Skype
6. Join.me
To fantastyczna aplikacja, która działa trochę jak Skype. Możesz prowadzić prywatne rozmowy, udostępniać ekrany, a nawet prowadzić rozmowy zespołowe. W przeciwieństwie do innych narzędzi, ten nie zawiesza się tak często, więc możesz go wybrać, jeśli chcesz odbywać szybkie spotkania w locie. To świetne narzędzie, które ma być częścią arsenału czatu.
Uzyskaj Join.me
7. YouTube na żywo
Jeśli chcesz szybko nagrać film, poprowadzić transmisję na żywo lub szkolenie dla swojego zespołu, to jest to twoje narzędzie. Jest to alternatywa Google Hangouta dla transmisji na dużą skalę na całym świecie. Ostatnio dodano nowe funkcje, takie jak automatyczne napisy na żywo, tagi lokalizacji i odtwarzanie czatu na żywo.
- 2)
Narzędzia do zarządzania zadaniami / projektami
Jeśli chcesz być na bieżąco z zadaniami lub innymi aktualizacjami projektów i wspierać współpracę zespołu, to najlepsze oprogramowanie do zdalnej pracy potrzebne do tej funkcji:
1. Asana
Jest to jedno z najpopularniejszych narzędzi do zarządzania zadaniami lub projektami, które można wykorzystać jako część kolekcji oprogramowania do pracy zdalnej. Dzięki Asanie możesz zarządzać zadaniami i śledzić je osobom lub grupom, sprawdzać terminy, monitorować postępy, a nawet śledzić czas i generować zestawienia czasu.
Przypomina to osobistego asystenta, który na pierwszy rzut oka opowiada o wydarzeniach w biurze, niekoniecznie będąc tam fizycznie.
Zdobądź Asanę
2. Trello
To internetowe narzędzie do zarządzania projektami jest wykorzystywane przez wielu do indywidualnej organizacji zadań lub wewnętrznego zarządzania projektami. Jest łatwy w użyciu i dobry do ustalania priorytetów. Pomaga w zarządzaniu zespołem i pozwala poznać jego role za pomocą kart zadań i list kontrolnych.
Niektóre z rzeczy, które możesz zrobić z Trello, to przypisywanie zadań, terminów i projektów osobom lub grupom, utrzymywanie odpowiedzialności osób i przesyłanie załączników z dysku, takich jak OneDrive, Dysk Google, Dropbox i inne. Ma też całkiem fajną aplikację mobilną.
Zdobądź Trello
- 3)
Przechowywanie w chmurze i organizery plików
Jeśli chcesz uporządkować wszystkie swoje rzeczy, oto najlepsze oprogramowanie do zdalnej pracy:
1. Dysk Google
To narzędzie ma częste aktualizacje, ale można go używać do przechowywania i organizowania wszystkich swoich rzeczy w jednym miejscu. Możesz pracować nad tym samym dokumentem z innymi osobami jednocześnie. Możesz także pisać i edytować Dokumenty i Arkusze Google z dowolnej lokalizacji, przesyłać multimedia, takie jak zdjęcia lub filmy, i przechowywać je lub udostępniać innym. Dobrze integruje się również z Gmailem i kalendarzem Google.
Pobierz Dysk Google
2. OneDrive
OneDrive to rozwiązanie w chmurze, w którym możesz bezpiecznie przechowywać swoje pliki osobiste i uzyskiwać do nich dostęp w dowolnym czasie, w dowolnym miejscu i z dowolnego urządzenia lub przeglądarki. Działa prawie tak samo jak Dysk Google lub Dropbox, ale możliwości i pojemność mogą się różnić.
Uzyskaj OneDrive
3. Dropbox
Jeśli masz pliki zbiorcze, możesz nie być w stanie udostępnić ich za pośrednictwem poczty e-mail, ponieważ niektóre nie przyjmują załączników większych niż 25 MB, które musisz następnie przesłać i udostępnić za pośrednictwem aplikacji takich jak Dysk Google. W tym momencie pojawia się Dropbox.
Freelancerzy i inni zdalni pracownicy mogą to wykorzystać do organizowania dużych plików, po prostu przesyłając dokumenty, a nawet organizując je według miesięcy i wysyłając wiadomość po przesłaniu pracy.
Jest to miejsce do przechowywania w chmurze, szczególnie dla zespołów programistów i projektantów. Ostatnio Dropbox ogłosił uruchomienie Paper, oddzielnej aplikacji, takiej jak Dokumenty Google, która umożliwia ludziom współpracę w czasie rzeczywistym.
Uzyskaj Dropbox
4. Box
To narzędzie jest czymś więcej niż kolejną aplikacją do przechowywania w chmurze, ponieważ możesz przechowywać w nim wszystko i wszystko, od poufnych dokumentów po listy od swoich bliskich lub przepisy kulinarne i wiele więcej.
Zdobądź pudełko
4
Zarządzanie zespołem
Jeśli chcesz zarządzać on-boardingiem, śledzić czas i wydatki wśród innych problemów ze swoim zespołem, te zdalne oprogramowanie jest przydatne:
1. Lekarz czasu Żniwa
The Doktor czasu narzędzie pomaga śledzić, w jaki sposób pracownicy lub członkowie zespołu spędzają czas, a także można go używać do celów związanych z produktywnością i rozliczeniami z klientami. Zbiór jest również dobry do śledzenia czasu i śledzenia wydatków.
Zdobądź czas doktora
Zdobądź żniwa
2. IDoneThis
To oprogramowanie do zdalnej pracy jest przydatne, gdy chcesz zachować synchronizację zespołu. Przy ponad 160 000 użytkowników to narzędzie umożliwia łatwe codzienne meldowanie i rozbudowane raporty o postępach, pomagając prowadzić bardziej efektywne i produktywne zespoły.
Otrzymuj codzienne aktualizacje statusu, ponieważ wszyscy sprawdzają codziennie za pośrednictwem przeglądarki lub poczty e-mail, zawsze wiedzą, co jest zrobione lub zrobione, lub czego nie można zrobić na czas lub zakończyć i dlaczego. Jego solidne raporty dają ogólny obraz zespołu i postępów organizacji w czasie.
Uzyskaj IDoneThis
Jakie oprogramowanie do pracy zdalnej masz w swoim zestawie narzędzi? Podziel się z nami w sekcji komentarzy poniżej.
- 3)