Twoja drukarka może drukować dokumenty jednostronicowe lub wielostronicowe, ale wielu użytkowników zgłosiło, że drukarka nie drukuje całej strony.
Przyczyną tego problemu może być wiele, w tym źle skonfigurowane właściwości drukarki, błędy sterownika, problemy ze sprzętem lub inne trywialne problemy. Jeśli w drukarce występują również te problemy, oto kilka wskazówek dotyczących rozwiązywania problemów, które pozwolą rozwiązać ten problem.
Oto jak jeden użytkownik opisuje problem w Microsoft Answers:
Za pomocą MS Edge, gdy strona internetowa (na przykład Home Depot) pokazuje moje zamówienie i ma przycisk drukowania. Wydrukuje tylko to, co mieści się na jednej stronie i nie wydrukuje całego dokumentu. Jeśli jednak użyję chrome, działa dobrze. Zgaduję, że to musi być coś w otoczeniu? Wsparcie?
Co zrobić, jeśli drukarka HP nie drukuje wszystkiego na stronie?
1. Uruchom ponownie drukarkę
- Wyłącz drukarkę.
- Gdy drukarka jest wyłączona, odłącz przewód zasilający od drukarki.
- Teraz odłącz przewód zasilający od gniazdka elektrycznego.
- Poczekaj 60 sekund.
- Teraz podłącz przewód zasilający z powrotem do gniazdka ściennego, a następnie ponownie podłącz przewód zasilający do drukarki.
- Włącz drukarkę i poczekaj, aż ponownie stanie się bezczynna.
- Spróbuj wydrukować dokument i sprawdź, czy drukowany jest cały dokument.
Czy Twoja drukarka została zaatakowana przez firmę zewnętrzną? Oto jak to naprawić!
2. Sprawdź Preferencje drukarki
- Wyszukaj drukarkę w pasku wyszukiwania Windows i kliknij Drukarka i skaner.
- Kliknij drukarka a następnie kliknij Zarządzać.
- Pod „Zarządzaj swoim urządzeniem» Kliknij «Preferencje drukowania».
- Kliknij Papier lub Papier / jakość patka.
- w Rodzaj lub Rodzaj papieru pole, upewnij się Zwykły papier jest zaznaczone.
- Kliknij Jakość wydruku złożony i ustaw go na Wersja robocza lub Normalna.
- Lub kliknij Grafika kartę i wybierz Standard dla Jakość.
- Kliknij dobrze aby zapisać zmiany.
- Teraz spróbuj wydrukować stronę ponownie i sprawdź, czy możesz wydrukować całą stronę.
3. Zainstaluj ponownie sterownik drukarki
- naciśnij Klawisz Windows + R. aby otworzyć Uruchom.
- Rodzaj kontrola i naciśnij dobrze aby otworzyć Panel sterowania.
- Iść do Programy > Programy i funkcje.
- Znajdź oprogramowanie drukarki i kliknij Odinstaluj
- Uruchom ponownie system.
- Teraz przejdź do witryny producenta drukarki i pobierz najnowsze sterowniki dla swojego modelu.
- Po ich zainstalowaniu sprawdź, czy problem nadal występuje.
Alternatywnie, jeśli chcesz szybko zaktualizować wszystkie sterowniki, spróbuj użyć narzędzi takich jak TweakBit Driver Updater aby automatycznie zaktualizować wszystkie sterowniki.
4. Zaktualizuj oprogramowanie układowe drukarki
- Jeśli nic nie wydaje się działać, spróbuj zaktualizować oprogramowanie układowe drukarki. To powinno rozwiązać wszelkie problemy z drukarką, ponieważ spowoduje to ustawienie drukarki w domyślnych ustawieniach fabrycznych przy użyciu najnowszego oprogramowania układowego.
- Gdy drukarka jest włączona i podłączona do komputera, otwórz stronę Wsparcie klienta HP — Pobieranie oprogramowania i sterowników.
- Wybierz drukarkę z listy drukarek i sprawdź, czy dostępna jest aktualizacja drukarki.
- Pobierz i zainstaluj aktualizacje oprogramowania układowego.