Меню

Masz problemy z FPS w Ark: Survival Evolved? Oto jak je naprawić

ARK: Survival Evolved ma ogromną bazę graczy, a jej twórcy wykorzystują opinie graczy, aby dopracować grę przed wydaniem. Wstępne recenzje są pozytywne, ale czas pokaże, czy gra rzeczywiście spełnia standardy dla graczy.

Grafika wygląda świetnie, ale to kosztuje: ARK to dość wymagająca gra. Z tego powodu grywalny FPS nie jest łatwy do osiągnięcia, szczególnie na starszych komputerach z niedostatecznymi możliwościami GPU i CPU.

Z tego powodu oto kilka obejść, aby poprawić swój FPS nawet o 50%.

Game Fire to gra wspomagająca grę, która pozbywa się niskich FPS, zawiesza się, opóźnień i innych problemów podczas gry. Pobierz teraz (za darmo) dla lepszego wrażenia w grach.

Popraw swoją wydajność Ark: Survival Evolved dzięki naszemu przewodnikowi optymalizacji

  1. Wstaw różne polecenia uruchamiania
  2. Zmień plik GameUserSettings.ini
  3. Zmień plik Engine.ini
  4. Przywróć ustawienia domyślne

Rozwiązanie 1 — Wstaw różne polecenia uruchamiania

Istnieje wiele różnych poleceń uruchamiania, które mogą okazać się przydatne w optymalizacji ogólnej rozgrywki i poprawie FPS. Wszystkie są bezpieczne w użyciu, ale mogą powodować awarie lub opóźnienia. Radzimy wypróbować je, ponieważ łatwo jest się ich pozbyć w przypadku awarii. W ten sposób możesz wstawić te polecenia:

  1. Otwórz klienta Steam.
  2. Otwórz bibliotekę i wybierz Ark.
  3. Kliknij prawym przyciskiem myszy i otwórz Właściwości.
  4. Na karcie Ogólne wybierz Ustaw opcje uruchamiania.
  5. W wierszu polecenia wpisz następujące wiersze ze spacjami:
  • -useallavailablecores — Sprawia, że ​​komputer używa wszystkich dostępnych rdzeni procesora.
  • -wysoki -Ustawia grę jako proces o wysokim priorytecie.
  • -sm4 — Działa model cieniujący DX10.
  • -d3d10 — Uruchamia tryb DX10.
  • -nomansky — Obniża jakość nieba w grze.
  • -słaba pamięć — Optymalizuje grę pod kątem 4 GB pamięci RAM
  1. Zapisz swój wybór i uruchom grę.

W przypadku problemów możesz odzyskać oryginalną konfigurację, przechodząc do Ustaw opcje uruchamiania i usuwając wszystkie polecenia.

Rozwiązanie 2 — Zmień plik GameUserSettings.ini

Ponadto prawdopodobnie będziesz chciał zmienić niektóre ustawienia. Większość możesz zmienić w menu ustawień gry, ale oferujemy całą listę ustawień edytowanych wartości. Możesz zmienić plik GameUserSettings.ini w ten sposób:

  1. Idź do Parowy klient.
  2.  otwarty Biblioteka i kliknij prawym przyciskiem myszy Ark: Survival Evolved.
  3. w Pliki lokalne zakładka otwarta Przeglądaj pliki lokalne.
  4. otwarty Strzelec folder gry.
  5. Kliknij Zapisano, następnie Config i wreszcie otwarty WindowsNoEditor.
  6. Odnaleźć GameUserSettings.ini plik.
  7. Otwierać z Notatnik i usuń wszystko.
  8. Skopiuj i wklej te wartości:
[/script/shootergame.shootergameusersettings]
MasterAudioVolume = 0,317460
MusicAudioVolume = 0,412698
SFXAudioVolume = 0,519841
CameraShakeScale = 0,000000
bFirstPersonRiding = True
bThirdPersonPlayer = False
bShowStatusNotificationMessages = True
TrueSkyQuality = 0,000000
FOVMultiplier = 1,250000
GroundClutterDensity = 0,000000
bFilmGrain = False
bMotionBlur = False
bUseDFAO = Fałsz
bUseSSAO = Prawda
bShowChatBox = False
bCameraViewBob = False
bInvertLookY = False
bFloatingNames = True
bChatBubbles = False
bJoinNotifications = True
bCraftablesShowAllItems = True
LookLeftRightSensitivity = 1,000000
LookUpDownSensitivity = 1,000000
GraphicsQuality = 4
ActiveLingeringWorldTiles = 12
bUseVSync = False
ResolutionSizeX = 1920
ResolutionSizeY = 1080
LastUserConfirmedResolutionSizeX = 1920
LastUserConfirmedResolutionSizeY = 1080
WindowPosX = -1
WindowPosY = -1
bUseDesktopResolutionForFullscreen = False
Tryb pełnoekranowy = 1
LastConfirmedFullscreenMode = 1
Wersja = 5
bHideServerInfo = False
LastServerSearchType = 2
LastServerSearchHideFull = False
LastServerSearchProtected = False
HideItemTextOverlay = True
bDistanceFieldShadowing = True
LODScalar = 1,000000
HighQualityMaterials = False
HighQualitySurfaces = False
bTemperatureF = False
bDisableTorporEffect = True
VoiceAudioVolume = 1,277778
bLocalInventoryShowAllItems = False
bRemoteInventoryShowAllItems = False
ClientNetQuality = 3
bToggleToTalk = False
bChatShowSteamName = True
bChatShowTribeName = True
EmoteKeyBind1 = 0
EmoteKeyBind2 = 0
bNoBloodEffects = False
bLowQualityVFX = True
MacroCtrl0 =
MacroCtrl1 =
MacroCtrl2 =
MacroCtrl3 =
MacroCtrl4 =
MacroCtrl5 =
MacroCtrl6 =
MacroCtrl7 =
MacroCtrl8 =
MacroCtrl9 =
bSpectatorManualFloatingNames = False
[ScalabilityGroups]
sg.ResolutionQuality = 100
sg.ViewDistanceQuality = 3
sg.AntiAliasingQuality = 0
sg.ShadowQuality = 2
sg.PostProcessQuality = 0
sg.TextureQuality = 2
sg.EffectsQuality = 0
sg.TrueSkyQuality = 0
sg.GroundClutterQuality = 0
sg.IBLQuality = 0
sg.HeightFieldShadowQuality = 2
[SessionSettings]
SessionName = ARK # 563569 [/script/engine.gamesession]
MaxPlayers = 70
[Hasło administratora]
Hasło =
ServerPassword =

9. Zapisz i zamknij.

  • Rozwiązanie 3 — Zmień plik Engine.ini

    Procedura jest podobna, jeśli nie taka sama, z plikiem Engine.ini. Ścieżka jest taka sama, ponieważ plik Engine.ini znajduje się w WindowsNoEditor. Otwórz plik za pomocą Notatnika i usuń wszystko. Przejdź dalej, skopiuj te wartości i wklej je do pliku „ini”:

    [/script/engine.renderersettings]
    r.DefaultFeature.Bloom = False
    r.DefaultFeature.AutoExposure = False
    r.DefaultFeature.MotionBlur = False
    r.DefaultFeature.LensFlare = False
    r. EarlyZPass = 0
    r.SSAOSmartBlur = 0
    r.HZBOcclusion = 0
    r.AmbientOcclusionLevels = 0
    r.BloomQuality = 0
    r.DepthOfFieldQuality = 0
    r.SSR.Quality = 0
    r.SSS.Scale = 0
    r.SSS.SampleSet = 0
    r.DetailMode = 0
    r.LensFlareQuality = 0
    r.MaxAnisotropy = 0
    r.oneframethreadlag = 1
    r.LightShaftQuality = 0
    r.RefractionQuality = 0
    r.ExposureOffset = 0,3
    r.ReflectionEnvironment = 0
    r. Atmosfera = 0
    r.Shadow.MaxResolution = 2
    r.SimpleDynamicLighting = 0
    r.UpsampleQuality = 0
    r.ViewDistanceScale = 0,4
    r.TrueSkyQuality = 0 [/script/shootergame.shooterengine]
    bFirstRun = False
    FrameRateCap = 200
    FrameRateMinimum = 200
    [Core.System]
    Ścieżki = .. / .. / .. / Engine / Content
    Ścieżki = .. / .. / .. / ShooterGame / Content
    Ścieżki = .. / .. / .. / Engine / Plugins / Experimental / CharacterAI / Content
    Ścieżki = .. / .. / .. / Engine / Plugins / TrueSkyPlugin / Content
    [Ustawienia systemowe]
    TEXTUREGROUP_World = (MinLODSize = 1, MaxLODSize = 2, LODBias = 0, MinMagFilter = aniso, MipFilter = point)
    TEXTUREGROUP_WorldNormalMap = (MinLODSize = 1, MaxLODSize = 2, LODBias = 0, MinMagFilter = aniso, MipFilter = point)
    TEXTUREGROUP_WorldSpecular = (MinLODSize = 1, MaxLODSize = 2, LODBias = 0, MinMagFilter = aniso, MipFilter = point)
    TEXTUREGROUP_Character = (MinLODSize = 1, MaxLODSize = 4, LODBias = 0, MinMagFilter = aniso, MipFilter = point)
    TEXTUREGROUP_CharacterNormalMap = (MinLODSize = 1, MaxLODSize = 4, LODBias = 0, MinMagFilter = aniso, MipFilter = point)
    TEXTUREGROUP_CharacterSpecular = (MinLODSize = 1, MaxLODSize = 4, LODBias = 0, MinMagFilter = aniso, MipFilter = point)
    TEXTUREGROUP_Weapon = (MinLODSize = 1, MaxLODSize = 64, LODBias = 0, MinMagFilter = aniso, MipFilter = point)
    TEXTUREGROUP_WeaponNormalMap = (MinLODSize = 1, MaxLODSize = 64, LODBias = 0, MinMagFilter = aniso, MipFilter = point)
    TEXTUREGROUP_WeaponSpecular = (MinLODSize = 1, MaxLODSize = 64, LODBias = 0, MinMagFilter = aniso, MipFilter = point)
    TEXTUREGROUP_Vehicle = (MinLODSize = 1, MaxLODSize = 256, LODBias = 0, MinMagFilter = aniso, MipFilter = point)
    TEXTUREGROUP_VehicleNormalMap = (MinLODSize = 1, MaxLODSize = 256, LODBias = 0, MinMagFilter = aniso, MipFilter = point)
    TEXTUREGROUP_VehicleSpecular = (MinLODSize = 1, MaxLODSize = 256, LODBias = 0, MinMagFilter = aniso, MipFilter = point)
    TEXTUREGROUP_Cinematic = (MinLODSize = 1, MaxLODSize = 128, LODBias = 0, MinMagFilter = aniso, MipFilter = point)
    TEXTUREGROUP_Effects = (MinLODSize = 1, MaxLODSize = 128, LODBias = 0, MinMagFilter = liniowy, MipFilter = punkt)
    TEXTUREGROUP_EffectsNotFiltered = (MinLODSize = 1, MaxLODSize = 128, LODBias = 0, MinMagFilter = aniso, MipFilter = point)
    TEXTUREGROUP_Skybox = (MinLODSize = 1, MaxLODSize = 256, LODBias = 0, MinMagFilter = aniso, MipFilter = point)
    TEXTUREGROUP_UI = (MinLODSize = 1, MaxLODSize = 256, LODBias = 0, MinMagFilter = aniso, MipFilter = point)
    TEXTUREGROUP_Lightmap = (MinLODSize = 1, MaxLODSize = 8, LODBias = 0, MinMagFilter = aniso, MipFilter = point)
    TEXTUREGROUP_Shadowmap = (MinLODSize = 1, MaxLODSize = 2, LODBias = 0, MinMagFilter = aniso, MipFilter = point, NumStreamedMips = 3)
    TEXTUREGROUP_RenderTarget = (MinLODSize = 1, MaxLODSize = 128, LODBias = 0, MinMagFilter = aniso, MipFilter = point)
    TEXTUREGROUP_MobileFlattened = (MinLODSize = 1, MaxLODSize = 2, LODBias = 0, MinMagFilter = aniso, MipFilter = point)
    TEXTUREGROUP_Terrain_Heightmap = (MinLODSize = 1, MaxLODSize = 2, LODBias = 0, MinMagFilter = aniso, MipFilter = point)
    TEXTUREGROUP_Terrain_Weightmap = (MinLODSize = 1, MaxLODSize = 2, LODBias = 0, MinMagFilter = aniso, MipFilter = point)
    [Oculus.Settings]
    bChromaAbCorrectionEnabled = True
    bYawDriftCorrectionEnabled = True
    bDevSettingsEnabled = False
    bOverrideIPD = False
    bOverrideStereo = False
    bOverrideVSync = True
    VSync = False
    bOverrideScreenPercentage = False
    bAllowFinishCurrentFrame = True
    bLowPersistenceMode = True
    bUpdateOnRT = False
    FarClippingPlane = 0,000000
    NearClippingPlane = 0,000000
    [WindowsApplication.Accessibility]
    StickyKeysHotkey = False
    ToggleKeysHotkey = False
    FilterKeysHotkey = False
    StickyKeysConfirmation = False
    ToggleKeysConfirmation = False
    FilterKeysConfirmation = False

    Zapisz dokument i zamknij.

    Rozwiązanie 4 — Przywróć ustawienia domyślne

    Jeśli te zmiany pogorszą FPS lub spowodują awarie lub błędy, możesz z łatwością przywrócić oryginalne pliki. Postępuj zgodnie z tą ścieżką, aby pobrać oryginalne ustawienia:

    1. Idź do już wspomnianego WindowsNoEditor folder i usuń go.
    2. otwarty Parowy klient i otwarty Biblioteka.
    3. Kliknij prawym przyciskiem myszy Arka i otwórz Nieruchomości.
    4. W Pliki lokalne kliknij zakładkę Sprawdź integralność pamięci podręcznej gry.
    5. Klient ponownie pobierze folder zapasów.

    Pamiętaj, że są to tylko obejścia. Na pełną optymalizację musimy poczekać na pełną wersję gry. Ponadto zaleca się aktualizację sprzętu, aby móc grać.

    Jeśli chcesz podzielić się innymi wskazówkami, powiedz nam w sekcji komentarzy.

Link do głównej publikacji