Wielu użytkowników zgłosiło, że ich komputer uruchamia się z poziomem diagnostycznym urządzeń ustawionym na Basic. Co więcej, wygląda na to, że pliki przechowywane zarówno na kontach lokalnych, jak i zainstalowane aplikacje zostały również usunięte.
Nie zapomnij dodać białej listy do naszej witryny. Powiadomienie nie zniknie, dopóki tego nie zrobisz.
Nienawidzisz reklam, my to rozumiemy. My także. Niestety, jest to jedyny sposób, abyśmy nadal dostarczali znakomitą zawartość i wskazówki, jak rozwiązać największe problemy techniczne. Możesz wesprzeć nasz zespół 30 członków w kontynuowaniu ich pracy, umieszczając naszą listę na białej liście. Wyświetlamy tylko kilka reklam na stronie, nie utrudniając dostępu do treści.
Dodam twoją stronę do białej listy, nie obchodzi mnie to
Jest to niezwykle irytujący problem, ponieważ nie możesz uzyskać dostępu do konta głównego, a wszystkie pliki wydają się utracone w niekończącej się pętli przechodzenia z jednego profilu do drugiego.
Problem pojawia się, gdy komputer odczuwa odcięcie zasilania i natychmiast się wyłącza bez żadnej szansy na zapisanie sesji. Może to spowodować, że system Windows 10 wejdzie w niekończącą się pętlę tworzenia nowego tymczasowego profilu kopii zapasowej, bez dostępu do oryginalnych plików.
Co zrobić, jeśli poziom danych diagnostycznych urządzeń został ustawiony na podstawowy?
1. Uruchom ponownie komputer
- Kliknij przycisk Start.
- Wybierz przycisk Zasilanie i wybierz polecenie Uruchom ponownie z menu.
- Po ponownym uruchomieniu komputera sprawdź, czy problem nadal występuje.
- Jeśli problem nadal występuje, spróbuj ponownie uruchomić komputer jeszcze kilka razy.
2. Utwórz kolejny profil publiczny, aby spróbować uzyskać dostęp do plików na dysku twardym
- naciśnij Win + X klawisze -> wybierz Ustawienia
- Kliknij Konta -> wybierz Rodzina inni użytkownicy.
- Wybierz Dodaj kogoś innego do tego komputera.
- Wybierać Nie mam danych logowania tej osoby.
- Wybierz Dodaj użytkownika bez konta Microsoft.
- Wprowadź wymagane dane uwierzytelniające (nazwę użytkownika i hasło do konta).
- Zaloguj się do tego nowego konta.
- Wyszukaj na komputerze (zwykle dysk: C) folder o nazwie Windows.old, lub nazwany na cześć konta użytkownika, w którym wystąpił problem.
- Wybierz wszystkie pliki tam przechowywane i przenieś je na zewnętrzny dysk twardy.
- Zaloguj się do konta administratora i postępuj zgodnie z następną metodą.
Chcesz usunąć folder Windows.old i zwolnić miejsce? Sprawdź nasz szczegółowy przewodnik!
3. Zmień ustawienia danych diagnostycznych i użytkowania
- naciśnij Win + X klawisze -> wybierz Ustawienia -> Prywatność.
- Wybierz Diagnostyka Informacje zwrotne.
- Zmienić Ustawienia danych diagnostycznych i użytkowania do Pełny.
- Uruchom ponownie system Windows i zaloguj się na konto administratora.
- Usuń wszystkie inne profile z komputera.
W tym artykule zbadaliśmy jedne z najlepszych metod rozwiązywania problemów dostępnych dla tego problemu. Chcielibyśmy wiedzieć, czy ten przewodnik pomógł ci rozwiązać problem.
Daj nam znać, korzystając z poniższej sekcji komentarzy.