Kij Amazon Fire TV nie łączy się? Spróbuj tego!

Amazon Fire TV stick to urządzenie do strumieniowego przesyłania wideo. Dzięki niemu możesz przesyłać strumieniowo aplikacje wideo i audio, takie jak Netflix i Spotify.

Nie zapomnij dodać białej listy do naszej witryny. Powiadomienie nie zniknie, dopóki tego nie zrobisz.

Nienawidzisz reklam, my to rozumiemy. My także. Niestety, jest to jedyny sposób, abyśmy nadal dostarczali znakomitą zawartość i wskazówki, jak rozwiązać największe problemy techniczne. Możesz wesprzeć nasz zespół 30 członków w kontynuowaniu ich pracy, umieszczając naszą listę na białej liście. Wyświetlamy tylko kilka reklam na stronie, nie utrudniając dostępu do treści.

Dodam twoją stronę do białej listy, nie obchodzi mnie to

Ludzie z całego świata korzystają z tego urządzenia, więc jest to udana technologia. Jednak nic nie jest idealne, a kij Amazon Fire TV nie jest wyjątkiem.

Sporo użytkowników nie może podłączyć kija telewizyjnego Amazon Fire do Wi-Fi. Na szczęście istnieje kilka rozwiązań tego poważnego problemu.

Dzisiaj pokażemy Ci, co należy zrobić, aby rozwiązać problem na dobre.

Co zrobić, jeśli Amazon Fire TV nie łączy się z serwerem

1. Skonfiguruj sieć

Aby kij Amazon Fire TV działał, należy go odpowiednio skonfigurować. Aby to zrobić, wykonaj poniższe czynności.

  1. Gdy zobaczysz komunikat „Nie można połączyć się z siecią”, naciśnij i przytrzymaj Dom przycisk przez co najmniej 10 sekund.
  2. Spowoduje to wyświetlenie komunikatu w prawym dolnym rogu informującego, że nowy pilot został podłączony.
  3. Przejrzyj opcje, aby skonfigurować połączenie.

2. Uruchom ponownie urządzenie

Czasami prosty restart może rozwiązać problem.

  1. Naciśnij i przytrzymaj Wybierz przycisk przez co najmniej 5 sekund. Spowoduje to przejście pilota w tryb parowania.
  2. Naciśnij i Wybierz i Grać przyciski razem, aby ponownie uruchomić urządzenie.

3. Zresetuj urządzenie

Jeśli powyższe rozwiązanie nie działa, spróbuj zresetować urządzenie, aby naprawić problem z łącznością w kiju Amazon Fire TV.

  1. Kliknij Ustawienia w twoim Fire TV.
  2. Kliknij System.
  3. Przewiń w dół i wybierz Zresetuj do ustawień fabrycznych.
  4. Komunikat „Zamierzasz zresetować Fire TV do oryginalnych ustawień fabrycznych. Twoje dane logowania i osobiste preferencje zostaną utracone ”. Kliknij na Resetowanie przycisk.
  5. Proces przywracania potrwa około 5 do 10 minut. Poczekaj na zresetowanie Amazon Fire TV.

Wniosek

Warto wspomnieć, że problem pojawił się po tym, jak ludzie skorzystali z nowego połączenia Wi-Fi.

Wiele nowych połączeń Wi-Fi ma problemy z zasięgiem. Napraw je za pomocą naszego szczegółowego przewodnika!

Na szczęście możesz szybko rozwiązać ten problem dzięki naszym łatwym rozwiązaniom. Skonfiguruj nową sieć, uruchom ponownie urządzenie, a jeśli te operacje nie działają, zresetuj urządzenie.

Czy nasze rozwiązania działały dla Ciebie? Czy znalazłeś inną metodę rozwiązania tego problemu? Daj nam znać w sekcji komentarzy poniżej!

Link do głównej publikacji