Właśnie założyłem nowe konto YouTube dla jednej z moich innych stron. Proces rejestracji jest dość prosty. Wprowadź żądaną nazwę użytkownika, adres e-mail, datę urodzenia i płeć, a na drugiej stronie hasło i captcha weryfikacji. Jeśli wszystko jest w porządku, Google wyśle weryfikacyjną wiadomość e-mail. Ten e-mail służy do zweryfikowania, czy jesteś właścicielem konta e-mail.
Konto jest ustawione jako częściowo aktywne do czasu zweryfikowania adresu e-mail. Odbywa się to poprzez otwarcie łącza w wiadomości e-mail w przeglądarce internetowej.
Nie dostałem e-maila weryfikacyjnego na konto i postanowiłem zbadać sprawę po 10 minutach oczekiwania. Google wspomina, że e-mail może potrwać kilka minut, ale dziesięć minut to wszystko, na co chciałem czekać.
Google wyświetla nazwę użytkownika i adres e-mail konta Google na ostatniej stronie rejestracji konta. Warto sprawdzić, czy adres e-mail jest prawidłowy, aby mieć pewność, że weryfikacyjny adres e-mail został wysłany na właściwy adres e-mail.
Ale w jaki sposób możesz skłonić Google do ponownego wysłania e-maila weryfikacyjnego na Twoje konto?
Google oferuje dwie sugestie użytkownikom, którzy nie otrzymali e-maila weryfikacyjnego:
- Proszą użytkowników o sprawdzenie folderów spamu i poczty masowej, aby upewnić się, że weryfikacyjny adres e-mail nie został odfiltrowany jako spam. To pierwsza rzecz, którą powinieneś zrobić. Jeśli pierwszy e-mail wylądował tam i nie sprawdziłeś, możesz być całkiem pewien, że drugi e-mail również zostanie oznaczony jako spam.
- Poproś o nowy email weryfikacyjny. Jeśli upewniłeś się, że adres e-mail jest poprawny i że weryfikacyjny adres e-mail nie został oznaczony jako spam, możesz poprosić Google o ponowne wysłanie wiadomości e-mail na Twój adres e-mail.
Użytkownicy mogą otrzymać nowy e-mail weryfikacyjny Google, logując się na swoje nowe konto. Pamiętaj, że konto jest półaktywne, co oznacza, że można się między innymi zalogować i wylogować. Po zalogowaniu się na stronie głównej kont Google zobaczysz tam komunikat „Wymagana weryfikacja konta” z opcją ponownego wysłania e-maila weryfikacyjnego.
Wystarczy kliknąć tam link, aby ponownie wysłać wiadomość e-mail. Możesz powtórzyć ten proces wiele razy, co może być czasem konieczne, jeśli Twój dostawca poczty e-mail ma problemy techniczne.
Krótko mówiąc: jeśli nie otrzymałeś wiadomości e-mail z linkiem weryfikacyjnym, zaloguj się na swoje konto Google, aby wysłać ją ponownie.
Podsumowanie
Nazwa artykułu
Jak wysłać ponownie e-mail weryfikacyjny Google
Opis
Dowiedz się, jak ponownie wysłać weryfikacyjny adres e-mail Google, jeśli zarejestrowałeś nowe konto, ale nie otrzymałeś go.