Na świecie nie ma wielu użytkowników Internetu, którzy nie mają konta w serwisie społecznościowym, takim jak Facebook, Twitter lub Google+. To samo można powiedzieć o webmasterach, blogerach i organizacjach, którzy są mniej lub bardziej zmuszeni do posiadania kont na tych stronach.
Przy tak wielu profilach ważne jest, aby wystawać. Możesz to zrobić za pomocą wielu działań marketingowych i działań lub poprzez zmianę wyglądu strony profilu. Jedną z opcji tutaj jest tak zwany baner profilowy, który można dodać do strony profilu Google+. Ten baner składa się z pięciu obrazów 125 x 125 pikseli, które są wyświetlane w linii u góry. Dlaczego pięć zdjęć, a nie tylko jeden? Ponieważ Google umieścił 15-pikselową ramkę między każdym obrazem.
Jeśli lubisz pracować z programami takimi jak Adobe Photoshop, Gimp lub Paint.net, możesz użyć ich do utworzenia pięciu zdjęć profilowych dla strony profilu. Lub, jeśli nie masz do tego doświadczenia lub cierpliwości, możesz skorzystać z usługi strony trzeciej, takiej jak Avatar Banner, aby zrobić to samo.
Jak to działa? Kliknij przycisk Prześlij swoje zdjęcie na pierwszej stronie usługi i wybierz wystarczająco duży plik obrazu z pulpitu. Wystarczająco duża oznacza, że powinna mieć co najmniej wysokość 125 pikseli i szerokość 700 pikseli.
Podgląd życia jest wyświetlany na tej samej stronie poniżej przesłanego obrazu. Wystarczy przesunąć widoczne miejsce na obrazie, aby sprawdzić, jak będzie wyglądać na stronie profilu Google. Kliknij opcję Renderuj obrazy, jeśli jesteś zadowolony z wyświetlania.
Wszystkie obrazy są następnie wyświetlane na następnej stronie, gdzie można je pobrać na komputer lokalny. Następnie przejdź do strony profilu Google i kliknij tam przycisk Edytuj profil.
Prześlij pięć zdjęć w prawidłowej kolejności od lewej do prawej.
Nowy baner profilu zostanie wyświetlony na wszystkich stronach profilu. (przez)
Możesz śledzić tego bloga w Google Plus, klikając ten link.
Aktualizacja: Google usunął opcję wyświetlania pięciu mniejszych zdjęć na stronie profilu Google+. Zamiast tego wyświetla teraz większy obraz nagłówka, którego nie trzeba specjalnie przygotowywać przed przesłaniem.