Jak to naprawić Anuluje wszystkie błędy zamknięcia transferu w toku [FIX]

Czy kiedykolwiek to otrzymałeś Spowoduje to anulowanie wszystkich trwających przelewów. Czy na pewno chcesz anulować komunikat o wszystkich przelewach za każdym razem, gdy próbujesz zamknąć lub ponownie uruchomić komputer? W rzeczywistości wielu użytkowników skarżyło się na ten problem. W dzisiejszym artykule pokażemy, jak to naprawić raz na zawsze.

Jak mogę naprawić Spowoduje to anulowanie wszystkich komunikatów o błędach przesyłania w toku?

1. Uruchom ponownie komputer

  1. Otworzyć Menu Start, Kliknij Moc przycisk i wybierz Uruchom ponownie z menu.
    uruchom ponownie komputer, spowoduje to anulowanie wszystkich transferów w toku. Czy na pewno chcesz anulować wszystkie transfery?
  2. Po ponownym uruchomieniu komputera komunikat o błędzie powinien zniknąć.

2. Wykonaj czysty rozruch

  1. naciśnij Klawisz Windows + R. aby otworzyć okno dialogowe Uruchom. Rodzaj msconfig w polu wejściowym i kliknij dobrze lub naciśnij Wchodzić.
  2. Przejdź do Usługi tab i sprawdź Ukryj wszystkie usługi Microsoft. Kliknij Wyłącz wszystkie przycisk.
    ukryj wszystkie usługi Microsoft, spowoduje to anulowanie wszystkich trwających przelewów, czy na pewno chcesz anulować wszystkie przelewy
  3. Udaj się do Uruchomienie kartę i kliknij otwarty Menadżer zadań.
  4. Kliknij prawym przyciskiem myszy pierwszy wpis w Menedżerze zadań i wybierz Wyłączyć. Powtórz to dla wszystkich wpisów na liście.
    wyłącz aplikacje startowe, spowoduje to anulowanie wszystkich transferów w toku, jeśli na pewno chcesz anulować wszystkie transfery
  5. Wróć do Konfiguracja systemu okno i kliknij Zastosować i dobrze aby zapisać zmiany i ponownie uruchomić komputer.

Transfer plików na komputerze jest wolny? Spraw, by błyskawicznie działało dzięki temu przewodnikowi!

3. Sprawdź Microsoft Office Upload Center lub OneDrive oczekujące aktualizacje

onedrive spowoduje to anulowanie wszystkich transferów w toku. Na pewno chcesz anulować wszystkie transfery

  1. otwarty Centrum przesyłania Microsoft Office lub OneDrive.
  2. Sprawdź, czy masz jakieś aktualizacje oczekujące lub pobierane.
  3. Poczekaj na pobranie aktualizacji lub anuluj je.
  4. Sprawdź, czy problem nadal występuje.

4. Sprawdź właściwości Kosza

  1. Zlokalizuj Kosz, kliknij go prawym przyciskiem myszy i wybierz z menu Właściwości.
  2. Teraz upewnij się, że Wyświetl okno dialogowe potwierdzenia usunięcia jest zaznaczone i kliknij Zastosować i dobrze aby zapisać zmiany.
    właściwości kosza anulują wszystkie trwające transfery, czy na pewno chcesz anulować wszystkie transfery
  3. Sprawdź, czy problem nadal występuje.

Proszę bardzo, kilka szybkich i prostych rozwiązań, które mogą pomóc sobie z tym poradzić. Komunikat o błędzie anuluje wszystkie transfery w toku. Wypróbuj wszystkie nasze rozwiązania i daj nam znać, które rozwiązanie działało dla Ciebie, korzystając z sekcji komentarzy poniżej.

Link do głównej publikacji