Lista dystrybucyjna lub lista kontaktów to ważny skrót umożliwiający użytkownikom programu Outlook wysyłanie wiadomości e-mail do wielu odbiorców bez indywidualnego dodawania kontaktów. Jednak niektórzy użytkownicy mieli trudności z listami dystrybucyjnymi poczty e-mail, ponieważ pozornie ulegają uszkodzeniu.
Postaraliśmy się zapewnić ci kilka kroków, które możesz rozwiązać, a znajdziesz je poniżej.
Jak mogę naprawić uszkodzoną listę dystrybucyjną programu Outlook?
- Uruchom narzędzie do rozwiązywania problemów z aplikacjami
- Napraw Office365
- Ponownie załóż konto
Rozwiązanie 1 — Uruchom narzędzie do rozwiązywania problemów z aplikacjami
Pierwszym krokiem, który sugerujemy, jeśli chodzi o wszystkie niewłaściwie zachowujące się aplikacje Microsoft Store, jest uruchomienie narzędzia do rozwiązywania problemów z aplikacjami Store. To narzędzie do rozwiązywania problemów jest wbudowane i powinno rozwiązać wszystkie główne problemy. W takim przypadku być może program Outlook nie uzyskuje dostępu do buforowanych plików.
Oczywiście dotyczy to tylko wersji Outlooka UWP dla systemu Windows 10.
Oto jak uruchomić narzędzie do rozwiązywania problemów z aplikacjami w systemie Windows 10:
- naciśnij Klawisz Windows + I aby otworzyć Ustawienia.
- Wybierać Aktualizacja Bezpieczeństwo.
- Wybierz Rozwiązywanie problemów z lewego panelu.
- Rozwiń „Aplikacje ze Sklepu Windows”Narzędzie do rozwiązywania problemów.
- Kliknij Uruchom narzędzie do rozwiązywania problemów.
Rozwiązanie 2 — Napraw Office365
Z drugiej strony, jeśli nie możesz wskazać problemu po pierwszym kroku, naprawa pakietu Office to nasza następna sugestia. W ten sposób nie będziesz musiał ponownie instalować całego pakietu. Jeśli program Outlook ma trudności z dostępem do określonej listy dystrybucyjnej.
Oto jak naprawić pakiet Office w systemie Windows 10:
- Na pasku wyszukiwania systemu Windows wpisz polecenie Sterowanie i otwórz Panel sterowania.
- Wybierać Odinstaluj program.
- Kliknij Office prawym przyciskiem myszy i kliknij Naprawic.
Rozwiązanie 3 — Ponownie załóż konto
Kolejnym wykonalnym krokiem jest usunięcie, a następnie przywrócenie konta. Wielu użytkowników napotkało problem z listą dystrybucyjną w programie Outlook po ponownej instalacji. Ponowna instalacja nie powinna mieć wpływu na Twoje kontakty ani listy dystrybucyjne, więc problem może leżeć w sposobie skonfigurowania konta.
Spróbuj więc usunąć konto i przywróć je ponownie. Mamy nadzieję, że pomoże to rozwiązać problem. Z drugiej strony, jeśli nadal nie możesz wysłać wiadomości e-mail na listę dystrybucyjną jako adresat, spróbuj odtworzyć listę i mieć nadzieję na najlepsze.
Zalecamy korzystanie z programu Excel i utworzenie pliku CSV. Może to zająć trochę czasu, ale potem powinieneś być spokojny.
Powiedziawszy to, możemy to zakończyć. Jeśli masz jakieś pytania lub sugestie, napisz do nas w sekcji komentarzy poniżej.