Program Outlook nie będzie drukować w kolorze [PERMANENT SOLUTION]

Czasami podczas drukowania kalendarza z klienta Outlook może się okazać, że drukuje on tylko w kolorze czarno-białym. Problem występuje w programie Outlook 2016 i nowszych wersjach.

Według firmy Microsoft problem może wystąpić z powodu błędu w kliencie programu Outlook, który nie przestrzega ustawienia „Drukuj za pomocą szarego cieniowania”. Gdy użytkownik przejdzie do podglądu, ekran drukowania pokazuje tylko opcję czerni i bieli. Jeśli napotykasz podobny błąd, oto jak naprawić ten błąd na urządzeniu z systemem Windows 10 i kliencie programu Outlook.

Dlaczego program Outlook nie drukuje w kolorze?

1. Wyłącz drukowanie za pomocą szarego cieniowania

  1. Uruchom klienta Outlook.
  2. Kliknij Plik i wybierz Wydrukować opcja.
  3. Kliknij Opcja drukowania a następnie pod Styl wydruku, Kliknij Ustawienia strony przycisk.
    Wyłącz drukowanie za pomocą szarych cieni
  4. W sekcji Cieniowanie odznacz „Drukuj za pomocą szarego cieniowania» opcja.
  5. Zamknij klienta Outlook i uruchom go ponownie. Sprawdź, czy opcje drukowania w kolorze powróciły, a także czy możesz drukować kolorowe dokumenty.

2. Sprawdź ustawienia drukarki

  1. Kliknij Początek i wybierz Ustawienia
  2. Kliknij Urządzenia a następnie kliknij Drukarki i skaner z lewego panelu.
  3. Poszukaj drukarki na liście drukarek. Kliknij drukarkę i wybierz Zarządzać.
    Drukarki i skanery - Menedżer drukarek
  4. Pod „Zarządzaj swoim urządzeniem» Kliknij «Preferencje drukowania„.
  5. W zależności od konfiguracji drukarki znajdź opcję i wybierz, czy chcesz drukować w kolorze, czy w czerni i bieli. Ponieważ chcesz drukować w kolorze, sprawdź, czy jest ustawiony na Czarno-biały. Jeśli tak, ustaw go tak, aby drukował w kolorze.
  6. Zamknij okno Właściwości drukarki i uruchom program Outlook. Spróbuj wydrukować dowolny dokument i sprawdź, czy dostępna jest opcja drukowania w kolorze.

Pisaliśmy obszernie o problemach z drukarką w programie Outlook. Sprawdź te przewodniki, aby uzyskać więcej informacji.

3. Zaktualizuj sterownik drukarki

  1. naciśnij Klawisz Windows + R. aby otworzyć okno dialogowe Uruchom.
  2. Rodzaj „Devmgmt.msc” i naciśnij klawisz Enter, aby otworzyć Menedżera urządzeń.
  3. W Menedżerze urządzeń rozwiń „Drukuj kolejki„. Menedżer urządzeń w kolejkach drukarek - Zaktualizuj sterownik
  4. Poszukaj drukarki, której dotyczy problem, na liście. Wybierz drukarkę i wybierz Uaktualnij sterownik.
  5. Wybierz „Wyszukaj automatycznie zaktualizowane oprogramowanie sterownika„.
  6. Windows wyszuka każdą nową aktualizację sterownika i ją pobierze. Po zainstalowaniu sterownika. Zamknij Menadżer urządzeń, i uruchom program Outlook. Sprawdź poprawki.

4. Napraw pakiet MS Office

  1. naciśnij Klawisz Windows + R., rodzaj Kontrola i naciśnij klawisz Enter, aby otworzyć Panel sterowania.
  2. Iść do Programy> Programy i funkcje.
    naprawa klienta biurowego
  3. Znajdź Microsoft Office i kliknij Zmiana.
  4. W narzędziu do naprawy pakietu Office wybierz Szybka naprawa i kliknij Naprawic przycisk. Poczekaj, aż narzędzie do rozwiązywania problemów zakończy naprawę. Sprawdź poprawkę.
    Opcja naprawy pakietu Microsoft Office
  5. Jeśli problem nadal występuje, ponownie uruchom narzędzie do naprawy pakietu Office i wybierz „Naprawa online» opcja. Kliknij Naprawic przycisk ponownie. Ta opcja wymaga prawidłowego połączenia z Internetem.

Link do głównej publikacji