Czy wystąpiły jakieś problemy z programem Teamviewer po uaktualnieniu systemu operacyjnego do Windows 8.1 lub 10? Istnieją pewne usterki w Windows 8.1 i Windows 10, które trzeba naprawić, aby ponownie uruchomić Tteamviewer. Ale nie martw się, ponieważ po przeczytaniu i wykonaniu poniższych instrukcji Twój TeamViewer znów będzie działał.
Najczęstsze problemy w Teamviewer na Windows 8.1, Windows 10 są związane z błędami czarnego ekranu. Na przykład, gdy logujesz się na innym komputerze z systemem operacyjnym Windows i widzisz tylko czarny ekran, ale możesz poruszać myszą normalnie, a może po prostu nie możesz połączyć się z żadnym żądanym komputerem PC lub laptopem z systemem Windows. Aby uzyskać ogólne zrozumienie problemu i kilka sposobów jego rozwiązania, przeczytaj przewodnik rozwiązywania problemów dostępny poniżej.
Niestety nie jest to jedyny problem wpływający na oprogramowanie. Inne problemy Teamviewer obejmują:
- Teamviewer przestał działać nagle
- Teamviewer nie łączy się do innego komputera
- Teamviewer nie uruchomi się w systemie Windows
- Są też różne Błędy Teamviewer takie jak: brak połączenia z partnerem, osiągnięty limit sesji itp.
ROZWIĄZANE: Problemy z Teamviewer na komputerach z systemem Windows
1. Zainstaluj najnowszą wersję Teamviewer
Najlepszym sposobem sprawdzenia Teamviewera jest upewnienie się, że masz wersję zgodną z systemem Windows 8.1, 10. Jeśli tego nie zrobisz, po uaktualnieniu do systemu Windows 8.1, 10 TeamViewer przestanie działać.
Możesz odinstalować bieżącą wersję Teamviewer i spróbować zainstalować najnowszą wersję. Ale zanim to zrobisz, upewnij się, że zainstalowana wersja jest całkowicie kompatybilna z systemem operacyjnym Windows 8.1, 10 dla systemu 32-bitowego lub 64-bitowego.
2. Wyłącz Zaporę systemu Windows
- Przesuń wskaźnik myszy do prawego górnego rogu ekranu.
- Kliknij lewym przyciskiem myszy przycisk „Szukaj” na pasku menu.
- Wpisz w polu wyszukiwania słowo „Firewall”.
- Powinna pojawić się ikona „Zapory systemu Windows”, należy kliknąć ją lewym przyciskiem myszy.
- W oknie „Zapora systemu Windows” kliknij lewym przyciskiem myszy funkcję „Włącz lub wyłącz zaporę systemu Windows”.
- Kliknij lewym przyciskiem myszy „Wyłącz zaporę systemu Windows”
- Uruchom ponownie system Windows 8.1, 10.
- Sprawdź, czy Twój teamviewer nadal ma problemy z połączeniem.
- Jeśli to nie rozwiąże problemu, przywróć zaporę systemu Windows 8.1, 10, wykonując powyższe kroki i wybierając „Włącz zaporę systemu Windows”.
3. Włącz opcję Znajdź urządzenie i zawartość (dotyczy tylko systemu Windows 8.1)
- Przesuń kursor myszy na prawą stronę ekranu.
- W menu, które pokazuje lewy przycisk myszy lub dotknij „Ustawienia”.
- Kliknij lewym przyciskiem lub dotknij „Zmień ustawienia komputera”.
- Kliknij lewym przyciskiem myszy lub dotknij funkcji „Sieć”.
- W menu pojawi się następny lewy przycisk myszy na „Połączenia”.
- Z listy połączeń wybierz posiadane połączenie sieciowe.
- Kliknij lewym przyciskiem lub dotknij, aby włączyć funkcję „Znajdź urządzenie i zawartość”.
- Zamknij otwarte okno
- Uruchom ponownie urządzenie z systemem Windows 8.1, 10 i wypróbuj teraz Teamviewer.
4. Napraw TeamViewer w systemie Windows 10
Jeśli problem będzie się powtarzał i będzie miał wpływ na Twój system Windows 10, mamy szereg dodatkowych rozwiązań, które możesz wypróbować. Więcej informacji znajdziesz w tym przewodniku rozwiązywania problemów. Nie zapomnij również przeprowadzić pełnego skanowania antywirusowego systemu, ponieważ złośliwe oprogramowanie może również uniemożliwić otwieranie niektórych aplikacji i programów. Pamiętaj, że Twój program antywirusowy może czasami blokować Teamviewer.
Postępuj zgodnie z powyższymi sugestiami, aby rozwiązać problemy z Teamviewer w systemie Windows 8.1, 10 lub Windows 7. Ponadto, jeśli masz jakieś pytania związane z tym artykułem, skorzystaj z sekcji komentarzy poniżej, aby nas o tym powiadomić.