Jak naprawić kolejkę drukarki w systemie Windows 10, 8, 7

Problemy z kolejką drukarki w systemie Windows 7, 8 lub Windows 10 mogą być bardzo denerwujące, szczególnie jeśli kolejka drukarki utknęła a dokumenty, które drukujesz w miarę upływu czasu, drukują w kółko. Po pierwsze, nie można nawet zatrzymać drukarki, chyba że zostanie wyłączona z przycisku zasilania. Jednak w niektórych przypadkach ponowne uruchomienie urządzenia z systemem Windows 7, 8 lub Windows 10 i uruchomienie drukarki spowoduje automatyczne rozpoczęcie drukowania.
Napraw problemy z kolejką drukarki w systemie Windows 8 lub Windows 10
Również w systemie Windows 7, 8 lub Windows 10, gdy klikniesz, aby coś wydrukować i przypadkowo klikniesz kilka razy przycisk drukowania, dokument może wydrukować kilka razy. Cóż, z przyjemnością dowiesz się, że istnieje bardzo łatwa poprawka do drukarka problemy z kolejkami. Wszystko, co musisz zrobić, to postępować zgodnie z metodami zamieszczonymi poniżej.

Jak naprawić zablokowaną kolejkę drukarki na komputerze

  1. Anuluj swoje dokumenty
  2. Uruchom ponownie usługę buforowania
  3. Sprawdź sterowniki drukarki
  4. Użyj innego konta użytkownika

1. Anuluj swoje dokumenty

  1. Przesuń mysz do lewej dolnej części ekranu.
  2. Po wyświetleniu menu przed sobą kliknij lewym przyciskiem myszy na funkcję „Uruchom”.
  3. W oknie „Uruchom” musisz wpisać „Kontroluj drukarki”.
  4. Kliknij lewym przyciskiem myszy przycisk „OK” w oknie „Uruchom”.
  5. Pod tematem „Drukarki” trzeba kliknąć prawym przyciskiem myszy domyślną drukarkę i kliknąć lewym przyciskiem myszy funkcję „Zobacz, co drukuje” w prezentowanym menu.
  6. Kliknij lewym przyciskiem myszy ikonę „Drukarka” w prawej górnej części okna.
    Uwaga: zamiast ikony „Drukarka” możesz mieć ikonę „Plik”, w którym to przypadku musisz kliknąć lewym przyciskiem myszy.
  7. Teraz w prezentowanym menu kliknij lewym przyciskiem myszy funkcję „Anuluj wszystkie dokumenty”.
  8. Powinno to anulować wszystkie dokumenty, które utknęły w kolejce drukarki. Jeśli to nie zadziała, musisz ponownie uruchomić urządzenie z systemem Windows 7, 8 lub Windows 10 i spróbować ponownie.
  • 2. Uruchom ponownie usługę buforowania

    1. Przesuń mysz do lewej dolnej części ekranu i kliknij lewym przyciskiem myszy.
    2. Wybierz funkcję „Wiersz polecenia (administrator)”, klikając ją lewym przyciskiem myszy.
    3. Wpisz w wierszu polecenia „Bufor zatrzymania sieci» bez cudzysłowów.
    4. Naciśnij przycisk „Enter” na klawiaturze.
    5. Wpisz w oknie wiersza polecenia następujące polecenie „del% systemroot% System32spoolprinters * / Q» bez cudzysłowów.
    6. Naciśnij przycisk „Enter” na klawiaturze.
    7. Wpisz w oknie wiersza polecenia następujące polecenie „Net Start Spooler” bez cudzysłowów.
    8. Naciśnij „Enter” na klawiaturze.
    9. Teraz wszystko powinno wrócić do normy. Jeśli tak się nie stanie, musisz ponownie uruchomić urządzenie Windows 8 lub Windows 10 i spróbować ponownie tego samouczka, aby sprawdzić, czy działa.

    3. Sprawdź sterowniki drukarki

    Sprawdź, czy producent drukarki ma sterowniki niezbędne do działania w urządzeniu z systemem Windows 7, 8 lub Windows 10.
    Uwaga: Możesz sprawdzić w witrynie producenta najnowszą aktualizację sterownika drukarki i zainstalować ją stamtąd.

    Możesz także użyć tego narzędzia zewnętrznego (w 100% bezpieczne i przetestowane przez nas), aby automatycznie pobrać wszystkie nieaktualne sterowniki na komputer.

    4. Użyj innego konta użytkownika

    Niektórzy użytkownicy potwierdzili, że użycie innego konta użytkownika pomogło im rozwiązać problem z kolejką drukarki. Jeśli więc masz już drugie konto użytkownika na komputerze, zaloguj się i sprawdź, czy drukarka działa tak, jak powinna na tym koncie. Jeśli nie, utwórz nowe konto użytkownika i ponownie przetestuj drukarkę.

    Teraz, gdy kolejka drukarki znów działa, możesz zacząć korzystać z urządzenia bez obaw o szaleństwo drukarki. Jeśli masz jakieś pytania dotyczące problemów z kolejką drukarki, daj nam znać w komentarzach poniżej, a my pomożemy Ci jak najszybciej.

Link do głównej publikacji