Jak naprawić błąd Instalator programu Internet Explorer nie zakończył się

Microsoft wydał wczoraj ostateczną wersję Internet Explorera 9 i najbardziej zainteresowani użytkownicy nie będą mieli problemów z instalacją przeglądarki internetowej lub aktualizacją poprzedniej wersji Internet Explorera. Z drugiej strony niektórzy użytkownicy mogą otrzymywać komunikaty o błędach, takie jak Internet Explorer nie zakończył instalacji po uruchomieniu pliku instalacyjnego programu Internet Explorer 9.

Głównym powodem tego komunikatu o błędzie jest to, że wersja beta, wersja zapoznawcza lub wersja kandydująca programu Internet Explorer 9 jest zainstalowana w systemie, co uniemożliwia instalację ostatecznej wersji.

program Internet Explorer nie zakończył instalacji

Internet Explorer nie zakończył instalacji
Instalator może kontynuować, ponieważ na komputerze jest zainstalowana nowsza wersja programu Internet Explorer.

Komunikat o błędzie nie pojawia się, jeśli w systemie są zainstalowane Internet Explorer 8 lub IE7. W takim przypadku aktualizacja jest możliwa bez problemów. Użytkownicy, którzy otrzymają komunikat o błędzie, powinni sprawdzić w Odinstaluj program w Panelu sterowania, aby sprawdzić, czy jest tam wymieniona wcześniejsza wersja Internet Explorera. Musisz sprawdzić zarówno na liście oprogramowania firm trzecich, jak i na Zainstalowanych aktualizacjach. W moim systemie testowym kompilacje podglądu programu Internet Explorer zostały zainstalowane pod listą firm zewnętrznych, podczas gdy kandydat do wydania został zainstalowany w ramach Zainstalowanych aktualizacji.

Przed zakończeniem dezinstalacji programu Internet Explorer wymagane jest ponowne uruchomienie systemu Windows. Sprawdź, jak odinstalować program Windows Internet Explorer 9, aby uzyskać dodatkowe informacje na temat odinstalowywania i rozwiązywania problemów.

odinstaluj Internet Explorera

Niektórzy użytkownicy mogą nadal napotykać problemy, zwłaszcza jeśli dezinstalacja nie zakończyła się pomyślnie. Tak było w 64-bitowym systemie testowym Windows 7 Professional, który wyświetlał komunikaty o błędach, gdy dezinstalacja była kontynuowana po ponownym uruchomieniu systemu.

Ten sam komunikat o błędzie (nie zakończył instalacji) pojawił się ponownie, gdy próbowałem uruchomić instalację programu Internet Explorer 9, niezależnie od tego, czy próbowałem zainstalować 32-bitową lub 64-bitową wersję przeglądarki Microsoft, czy pliki instalacyjne offline.

Znalazłem pozycję Microsoft Knowledge Base, która sugerowała uruchomienie instalacji z uprawnieniami administratora. Kliknij prawym przyciskiem myszy IE9-Windows7-x64-enu.exe i wybór opcji Uruchom jako administrator wystarczył do rozwiązania błędu. Konfiguracja Internet Explorera 9 nie pokazała żadnych dalszych komunikatów o błędach i mimo wszystko mogłem zainstalować przeglądarkę.

przeglądarka internetowa 9

Przewodnik rozwiązywania problemów z bazą wiedzy zawiera dodatkowe wskazówki, jeśli nie rozwiąże on problemu na komputerze.

Link do głównej publikacji