Klient iTunes dla systemu Windows 10 umożliwia użytkownikom iPhone’a zarządzanie plikami multimedialnymi i aktualizacjami z komputera z systemem Windows. Jednak niektórzy użytkownicy zgłosili, że po aktualizacji klienta iTunes aplikacja przestała działać. Jeśli spróbujesz uruchomić aplikację, iTunes wyświetli tylko ikonę ładowania, ale nie uruchomi się poprawnie.
Dlaczego iTunes nie otwiera się w systemie Windows 10? Zacznij od naprawy iTunes. Naprawiając klienta, powinieneś być w stanie go uruchomić. Możesz też uruchomić iTunes jako Administrator lub sprawdzić, czy nie występują konflikty sprzętowe / programowe.
Przeczytaj szczegółowe instrukcje poniżej.
iTunes nie otworzy systemu Windows 10
- Napraw iTunes
- Uruchom iTunes jako administrator
- Sprawdź konflikt sprzętu / oprogramowania
- Inne poprawki do wypróbowania
1. Napraw iTunes
iTunes ma wbudowaną opcję naprawy uszkodzonych lub brakujących plików systemowych w przypadku wystąpienia problemu z oprogramowaniem. Możesz uruchomić narzędzie naprawcze z Panelu sterowania. Oto jak to zrobić.
- Zamknij program uruchamiający iTunes lub dowolną inną usługę, jeśli jest uruchomiona.
- Znajdź ikonę iTunes (skrót) na pulpicie i usuń ją.
- naciśnij Klawisz Windows + R. aby otworzyć Uruchom.
- Wpisz control i naciśnij dobrze otworzyć Panel sterowania.
- Iść do Programy> Programy i funkcje.
- Wybierz iTunes i kliknij Zmiana.
- Wybierz opcję naprawy i postępuj zgodnie z instrukcjami wyświetlanymi na ekranie.
Napraw z ustawień
- Możesz także spróbować naprawić klienta z poziomu aplikacji Ustawienia. Iść do Start> Ustawienia> Aplikacje> iTunes> Opcje zaawansowane.
- Kliknij na Naprawic przycisk, aby naprawić klienta iTunes.
Po zakończeniu naprawy uruchom ponownie komputer. Uruchom iTunes i sprawdź, czy nie ma ulepszeń.
2. Uruchom iTunes jako administrator
Użytkownicy zgłosili, że uruchomienie iTunes jako administrator pomogło im rozwiązać błąd. Uruchomienie iTunes jako administrator może naprawić wszelkie problemy związane z uprawnieniami w kliencie.
Wystarczy kliknąć prawym przyciskiem myszy skrót na pulpicie iTunes i wybrać Uruchom jako administrator. Jeśli UAC poprosi o pozwolenie, kliknij Tak.
- Przeczytaj także: W ten sposób możesz importować biblioteki iTunes do Groove Music
3. Sprawdź, czy nie występuje konflikt sprzętowy / programowy
Jeśli niedawno zainstalowałeś kartę Bluetooth lub kartę WiFi, możliwe, że sterownik lub oprogramowanie powodują konflikt z programem uruchamiającym iTunes. Jeśli problem zaczął pojawiać się po zainstalowaniu nowego oprogramowania, spróbuj odinstalować oprogramowanie i uruchomić iTunes.
4. Inne poprawki do wypróbowania
Oto kilka drobnych, ale skutecznych poprawek, które mogą pomóc rozwiązać problemy związane z iTunes na komputerze z systemem Windows 10.
- Wyjście BTTray.exe Narzędzie Bluetooth z Broadcom, jeśli jest zainstalowane. Możesz sprawdzić bttray.exe proces w Menedżerze zadań. Wybierz proces i wybierz Koniec.
- Wyjmij włożoną kartę SD lub zewnętrzny dysk twardy podłączony do komputera.
- Spróbuj otworzyć iTunes w trybie awaryjnym, naciskając Ctrl + Shift. Naciśnij kombinację klawiszy i uruchom iTunes.
- Wyłącz tymczasowo program antywirusowy innej firmy i sprawdź, czy nie ma ulepszeń.
Jeśli zainstalowałeś nowy sprzęt, usuń go i odinstaluj odpowiednie sterowniki. Uruchom ponownie system i uruchom iTunes. Jeśli iTunes działa bez sprzętu, konieczne może być zaktualizowanie sterownika sprzętowego z poziomu menedżera urządzeń.