Klient eM jest popularnym klientem e-mail, ale użytkownicy zgłosili, że e-mail zniknął z klienta eM.
Chociaż może to wydawać się poważnym problemem, tak nie jest i możesz łatwo przywrócić wszystkie swoje e-maile, korzystając z tego przewodnika.
Co zrobić, jeśli sekcja e-mail zniknęła w kliencie eM?
1. Użyj menu kontekstowego
Jeśli w eM Client brakuje sekcji E-mail, możesz ją odzyskać za pomocą dwóch kliknięć. Musisz tylko wykonać następujące czynności:
- W lewym okienku powinna zostać wyświetlona lista sekcji. Kliknij dowolny element listy prawym przyciskiem myszy.
- Z menu kontekstowego sprawdź Poczta.
- Po wykonaniu tej czynności sekcja Poczta pojawi się w lewym okienku.
2. Zainstaluj ponownie klienta eM
Czasami ten problem może wystąpić, jeśli w aplikacji występuje usterka. Aby ją naprawić, musisz ją ponownie zainstalować.
Możesz ponownie zainstalować klienta eM przy użyciu kilku różnych metod, ale najlepszym sposobem jest użycie oprogramowania dezinstalacyjnego, takiego jak Iobit Uninstaller Pro.
- Pobierz teraz IObit Uninstaller PRO 7 za darmo
Po usunięciu aplikacji pobierz najnowszą wersję i zainstaluj ją.
3. Sprawdź, czy problem występuje w innych klientach e-mail
Jeśli w eM Client brakuje e-maila, być może powinieneś spróbować użyć innego klienta e-mail jako tymczasowego obejścia problemu.
Szukasz dobrej alternatywy dla klienta eM? Zdecydowanie powinieneś sprawdzić jedną z tych aplikacji!
4. Spróbuj użyć wersji internetowej
Najłatwiejszym sposobem obejścia tego problemu jest tymczasowe obejście internetowej wersji usługi e-mail.
W tym celu możesz użyć dowolnej przeglądarki internetowej, ale jeśli chcesz mieć pewność, że jesteś bezpieczny online, zalecamy korzystanie z przeglądarki UR.
Ta przeglądarka jest zorientowana na prywatność i nie wysyła danych do Google ani stron trzecich. Ponadto zapewnia ochronę przed śledzeniem, złośliwym oprogramowaniem i atakami typu „phishing”. Dla dodatkowej warstwy bezpieczeństwa dostępna jest również sieć VPN.
Jeśli sekcja e-mail zniknęła w eM Client, powinieneś być w stanie odzyskać ją za pomocą naszych rozwiązań. Jeśli uważasz, że ten artykuł był pomocny, możesz zostawić komentarz poniżej.
Jeśli sekcja e-mail zniknęła w eM Client, powinieneś być w stanie ją ujawnić za pomocą menu kontekstowego. Jeśli to nie zadziała, zainstaluj ponownie aplikację.