Dlaczego przypomnienia nie pojawiają się w Outlooku?

Funkcja przypomnień w programie Outlook jest przydatną funkcją, która pozwala użytkownikom odpowiednio ustawiać terminy i planować spotkania. Czasami jednak funkcja przypomnienia może nie działać poprawnie. Kilku użytkowników zgłosiło Przypomnienie nie pojawi się, ponieważ element znajduje się w folderze, który nie obsługuje przypomnień błąd podczas pracy z przypomnieniem programu Outlook.

Użytkownicy zgłaszali problem na forach społeczności Microsoft.

Cześć, przydałaby się pomoc w rozwiązaniu tego problemu. „Przypomnienie dla [appt] nie pojawi się, ponieważ element znajduje się w folderze, który nie obsługuje przypomnień”
Ten błąd pojawia się po utworzeniu spotkania, a następnie przeciągnięciu krawędzi, aby zwiększyć ilość czasu przeznaczonego na to spotkanie.

Postępuj zgodnie ze wskazówkami dotyczącymi rozwiązywania problemów wymienionymi w tym artykule, aby naprawić błąd przypomnienia programu Outlook w systemie Windows 10.

Dlaczego przypomnienia nie działają w programie Microsoft Outlook?

1. Uruchom narzędzie do czyszczenia przypomnień programu Outlook

  1. Aby rozwiązać problem, spróbuj uruchomić narzędzie Clean Reminder dla programu Outlook.
  2. Zamknij klienta Outlook, jeśli jest uruchomiony.
  3. naciśnij Klawisz Windows + R. aby otworzyć Uruchom.przypomnienie nie pojawi się, ponieważ element znajduje się w folderze, który nie obsługuje przypomnień
  4. Rodzaj Outlook / cleanreminders i naciśnij dobrze uruchomić narzędzie.
  5. Kliknij dobrze uruchomić narzędzie.
  6. Spowoduje to otwarcie klienta Outlook. Spróbuj wykonać akcję, w której wystąpił błąd, i sprawdź, czy nie ma ulepszeń.

Zresetuj foldery danych programu Outlook

  1. Jeśli problem nadal występuje, spróbuj zresetować foldery danych programu Outlook.
  2. Zamknij program Outlook, jeśli jest uruchomiony.
  3. naciśnij Klawisz Windows + R. otworzyć bieg.
  4. Rodzaj Outlook / resetfolders.
  5. Kliknij dobrze zresetować foldery.
  6. Uruchom ponownie program Outlook, jeśli nie otworzy się automatycznie, otwórz i sprawdź, czy błąd został rozwiązany.

2. Zapisz elementy w folderze domyślnym

  1. Uruchomić Perspektywy.
  2. Kliknij Plik i wybierz Informacje patka.
  3. Kliknij Ustawienia konta i wybierz Ustawienia konta.
    przypomnienie nie pojawi się, ponieważ element znajduje się w folderze, który nie obsługuje przypomnień
  4. Kliknij Dane Akta.
    przypomnienie nie pojawi się, ponieważ element znajduje się w folderze, który nie obsługuje przypomnień
  5. Teraz upewnij się, że domyślna lokalizacja wskazuje następującą ścieżkę:
     C: \ Users \% nazwa użytkownika% \ AppData \ Local \ Microsoft \ Outlook \
    C: \ Users \% nazwa użytkownika% \ Documents \ Outlook Files \
  6. Jeśli domyślna ścieżka nie jest ustawiona, kliknij Dodaj i znajdź powyższą lokalizację.
  7. Po dodaniu lokalizacji wybierz nową ścieżkę i kliknij Ustaw jako domyślne.
  8. Zapisz zmiany i uruchom ponownie klienta Outlook i sprawdź, czy błąd został rozwiązany.

Jeśli masz problemy z aktualizacjami programu Outlook Meeting, które nie aktualizują się w Kalendarzu, sprawdź nasze rozwiązania tutaj.

3. Włącz przypomnienia dla pliku danych

  1. Uruchom klienta Outlook.
  2. Kliknij mały ikona strzałki w prawo wyżej W pudełku opcja.
  3. Kliknij prawym przyciskiem myszy Plik danych programu Outlook i wybierz „Właściwości pliku danych„.
    przypomnienie nie pojawi się, ponieważ element znajduje się w folderze, który nie obsługuje przypomnień
  4. W oknie Właściwości zaznacz „Wyświetl Przypomnienie i zadania z tego folderu na pasku zadań do wykonania» opcja.
    przypomnienie nie pojawi się, ponieważ element znajduje się w folderze, który nie obsługuje przypomnień
  5. Kliknij Zastosować i kliknij dobrze aby zapisać zmiany.
  6. Zamknij i uruchom ponownie klienta Outlook i sprawdź, czy błąd został rozwiązany.

Link do głównej publikacji