Dlaczego nie mogę uzyskać dostępu do ikony Pobierz aplikacje w usłudze Power BI?

Usługa Power BI umożliwia użytkownikom tworzenie i udostępnianie aplikacji (typów treści), które łączą powiązane raporty pulpitu nawigacyjnego. Wszyscy użytkownicy z dostępem do pulpitu nawigacyjnego Power BI mogą uzyskać dostęp do menu Aplikacje i zainstalować aplikacje. Jednak niektórzy użytkownicy zgłosili, że nie mogą znaleźć aplikacji w usłudze Power BI, jak zgłoszono na forach społeczności Power BI.

Napraw to, wykonując poniższe czynności.

Jak uzyskać dostęp do aplikacji Power BI?

1. Uzyskaj przycisk Udostępnij aplikacje

power bi can't find app

  1. Jeśli jeden z użytkowników w organizacji nie może uzyskać dostępu do opcji Pobierz aplikacje w usłudze Power BI, wykonaj następujące czynności.
  2. Zaloguj się do usługi Power BI.
  3. Opublikuj losową aplikację działającą w trybie premium dla tego użytkownika.
  4. Skopiuj link opublikowanej aplikacji i wyślij ją do użytkownika za pośrednictwem aplikacji e-mail lub komunikatorów.
  5. Poproś użytkownika o kliknięcie linku do aplikacji. Link do aplikacji przeniesie użytkownika do sekcji raportu.
  6. Poproś użytkowników o kliknięcie ikony Aplikacje na pulpicie nawigacyjnym Power BI. Użytkownicy powinni już teraz widzieć przycisk Pobierz aplikacje na pulpicie nawigacyjnym.

Najlepszym sposobem na pozostanie w kontakcie ze swoim zespołem jest usługa Microsoft Teams. Dowiedz się więcej o tym tutaj.

2. Nie możesz udostępniać aplikacji osobom spoza organizacji

power bi can't find app

  1. Chociaż usługa Power BI umożliwia użytkownikom współdzielenie zasobów między użytkownikami w organizacji, jednym z ograniczeń usługi Power BI jest to, że nie można udostępniać aplikacji osobom spoza organizacji.
  2. Zewnętrzni goście B2B mogą korzystać tylko z dostarczonych treści, w tym aplikacji do przeglądania, pulpitu nawigacyjnego i raportów, ale nie mogą uzyskać dostępu do obszaru roboczego ani publikować własnych treści.
  3. Funkcja udostępniania aplikacji nie jest obecnie dostępna dla użytkowników usługi Power BI Mobile. Sprawdź, czy w sklepie z aplikacjami mobilnymi nie ma żadnych aktualizacji, na wypadek gdyby funkcja ta była dostępna w przyszłości.

3. Pobierz udostępnione aplikacje w menu Pobierz aplikacje

power bi can't find app

  1. Po opublikowaniu i udostępnieniu aplikacji musisz przejść do menu Pobierz aplikacje, aby uzyskać do niej dostęp.
  2. Udostępnione aplikacje nie są dostępne w żadnym obszarze roboczym aplikacji.
  3. Alternatywnie możesz udostępnić link do aplikacji bezpośrednio użytkownikowi, aby zainstalować go w obszarze roboczym. Wszyscy użytkownicy mają dostęp do opublikowanej aplikacji i mogą bezpośrednio przeglądać ich zawartość.
  4. Upewnij się, że opublikowałeś cały pakiet treści organizacji w nowym obszarze roboczym, aby mieć dostęp do danych z pakietu treści organizacji.

Wykonując powyższe kroki, powinieneś być w stanie naprawić Power BI nie może znaleźć problemu z aplikacją na Twoim koncie usługi Power BI. Pamiętaj, aby zostawić wszelkie inne wskazówki, które Ci się podobały w komentarzach poniżej.

Link do głównej publikacji