Jeśli członkowie grupy Office 365 nie otrzymują wiadomości e-mail, oznacza to, że ścieżka komunikacyjna całej firmy jest wadliwa. Może to powodować wiele problemów, a nawet powodować kłopoty w pracy.
Nie zapomnij dodać białej listy do naszej witryny. Powiadomienie nie zniknie, dopóki tego nie zrobisz.
Nienawidzisz reklam, my to rozumiemy. My także. Niestety, jest to jedyny sposób, abyśmy nadal dostarczali znakomitą zawartość i wskazówki, jak rozwiązać największe problemy techniczne. Możesz wesprzeć nasz zespół 30 członków w kontynuowaniu ich pracy, umieszczając naszą listę na białej liście. Wyświetlamy tylko kilka reklam na stronie, nie utrudniając dostępu do treści.
Dodam twoją stronę do białej listy, nie obchodzi mnie to
Wydaje się, że ten problem występuje najczęściej podczas korzystania z grup Office 365 z dostawcą poczty e-mail Microsoft Outlook.
Oto, co jeden użytkownik miał do powiedzenia na temat tego problemu w Microsoft Answers:
Mam grupę Office 365 z 23 użytkownikami. Wszyscy członkowie otrzymują e-maile wysyłane do grupy z wyjątkiem jednego. Próbowałem usunąć członka z grupy, a następnie dodać go z powrotem. Nadal nie otrzymują wiadomości e-mail wysłanych do grupy. Jakieś pomysły?
Napotkanie tego problemu oznacza, że albo administrator grupy Office 365 nie użył odpowiednich ustawień podczas tworzenia grupy, albo że użytkownicy nie mają aktywowanych wymaganych ustawień, więc ta opcja działa.
Ponieważ wiele firm zaczyna korzystać z opcji Współdzielona skrzynka pocztowa znajdująca się w grupach Office 365 i odchodzi od list dystrybucyjnych, problem ten staje się coraz bardziej powszechny.
Warto wspomnieć, że korzystanie z funkcji Wspólna skrzynka pocztowa (rozmowy grupowe) nie oznacza, że wszyscy członkowie otrzymają wiadomość e-mail wysłaną na osobistą skrzynkę pocztową.
W dzisiejszym artykule o poprawce omówimy najlepsze metody rozwiązywania problemów, które możesz zastosować, aby rozwiązać tę sytuację raz na zawsze. Postępuj dokładnie zgodnie z krokami przedstawionymi tutaj, aby uniknąć powodowania jakichkolwiek innych problemów w ustawieniach grupy.
Wypróbuj te metody, jeśli członkowie Twojej grupy nie otrzymują wiadomości e-mail
1. Upewnij się, że subskrybujesz rozmowy grupowe
Każdy członek grupy w Office 365 będzie musiał wykonać następujące kroki, aby upewnić się, że ich ustawienia są prawidłowe:
- Otworzyć Microsoft Outlook klient (działa również wersja internetowa).
- Otwórz grupę.
- Kliknij na Dołączył opcja u góry ekranu, aby aktywować menu rozwijane.
- Wybierz Subskrybować.
Czy błąd Kolejna instalacja w Office 365 powstrzymuje Cię od pracy? Kliknij tutaj, aby to naprawić
2. Zmodyfikuj ustawienia grupy
Jeśli tworzysz nową grupę:
Podczas procesu tworzenia możesz aktywować opcję Wyślij kopie wszystkich wiadomości grupowych i wydarzeń do skrzynek odbiorczych członków.
Spowoduje to automatyczne wysłanie wszystkich wiadomości grupowych na każdy adres e-mail członka.
Jeśli używasz istniejącej grupy:
- Wybierz grupę, do której chcesz zastosować zmiany.
- Kliknij Edytuj grupę w kliencie programu Outlook lub w wersji internetowej.
- Zaznacz pole obok opcji Subskrybuj nowych członków, aby otrzymywali rozmowy grupowe w skrzynce odbiorczej opcja.
Wniosek
W dzisiejszym artykule o poprawce zbadaliśmy najlepsze rozwiązania problemu spowodowanego brakiem wiadomości e-mail przez członków grupy Office 365.
Ponieważ ten problem może spowodować utratę dostępu do ważnych informacji udostępnianych w grupie, mamy nadzieję, że ten przewodnik pomógł ci lepiej zrozumieć ten proces.
Daj nam znać, jeśli masz jakieś sugestie, korzystając z zamieszczonej poniżej sekcji komentarzy.