Jeśli twój iPad nie ładuje się po podłączeniu go do komputera z systemem Windows 10, może to być duży problem, ale w dzisiejszym artykule postaramy się pomóc Ci rozwiązać ten irytujący problem.
Wygląda na to, że laptopy z systemem Windows i produkty Apple nie idą dobrze. Pojawiło się wiele skarg na to, że komputer z systemem Windows nie ładuje iPada ani iPhone’a.
W rzadkich przypadkach sprzęt (złącze błyskawicy) jest uszkodzony, ale w większości przypadków jest to oprogramowanie, które wymaga trochę zabawy.
Wymieniliśmy niektóre kroki rozwiązywania problemów, postępuj zgodnie z nimi i bądź pewny, że komputer z systemem Windows naładuje iPada.
iPad mówi, że nie ładuje się po podłączeniu do komputera? Napraw to teraz
- Uruchom ponownie
- Sprawdź kabel i porty
- Problem ze wskaźnikiem baterii
- Przywróć urządzenie w iTunes
- Podłącz urządzenie Apple do komputera z systemem Windows za pomocą złącza Lightning
- Użyj ładowarki ściennej
Rozwiązanie 1 — Uruchom ponownie
To jeden krok, który zawsze wykonuję bez względu na problem. Wymuszone ponowne uruchomienie zmiękczy źle zdobyte rzeczy i zapewni lepsze działanie sprzętu. Aby to zrobić, naciśnij i przytrzymaj przycisk usypiania / budzenia na iPadzie.
W przypadku iPhone’a naciśnij i przytrzymaj przycisk Home wraz z przyciskiem Sleep / Wake. Idealnie powinno to wyłączyć ekran i zmusić urządzenie do ponownego uruchomienia. W międzyczasie polecam również ponowne uruchomienie laptopa z systemem Windows.
Rozwiązanie 2 — Sprawdź kabel i porty
Tak, wadliwe kable mogą wywrócić sprawę do góry nogami. Zanim przejdziesz do dalszych kroków rozwiązywania problemów, sprawdź kabel, podłączając go do innego urządzenia lub najlepiej ładowarki ściennej. Kable częściej niż zużywają się podczas użytkowania.
Kable Apple Lightning są znane z odrywania na krawędzi każdego złącza. Upewnij się również, że kupujesz kable innych firm z należytą starannością, zawsze zaleca się zakup akcesoriów certyfikowanych przez Apple.
Następną najlepszą rzeczą jest pożyczenie kabla od rodziny lub przyjaciół, w ten sposób można również wykluczyć awarię zarówno urządzenia, jak i kabla. Spróbuj także podłączyć do innego portu USB i sprawdź, czy nie ma luźnych połączeń.
- Przeczytaj także: Poprawka: iTunes powoduje wysokie zużycie procesora w systemie Windows
Rozwiązanie 3 — Problem ze wskaźnikiem baterii
To jedna z najdziwniejszych rzeczy, jakie kiedykolwiek słyszałem. Ludzie na forum Apple mówią, że cała wina leży w wskaźniku baterii iPada. Według nich iPad ładuje się zgodnie z oczekiwaniami, ale wskaźnik ładowania nie świeci.
Zainstaluj aplikację kondycji baterii i sprawdź, czy urządzenie Windows ładuje iPada, jeśli tak, upewnij się, że napięcie ładowania mieści się w zalecanym zakresie.
Rozwiązanie 4 — Przywróć urządzenie w iTunes
Rozwiązałem kilka problemów na moim iPhonie po przywróceniu go za pomocą iTunes. Nawet Apple Care poprosi Cię o zresetowanie i przywrócenie urządzenia w ostateczności.
Nawet jeśli ten krok nie powiedzie się, musisz skontaktować się z Apple Care. Przed rozpoczęciem procesu przywracania upewnij się, że wykonałeś kopię zapasową. Wykonaj poniższe czynności, aby wykonać kopię zapasową iPada lub iPhone’a i przywrócić to samo.
Rozwiązanie 5 — Podłącz urządzenie Apple do komputera z systemem Windows za pomocą złącza Lightning
- Wybierz Urządzenie tab z lewego górnego rogu.
- W tym kroku kliknij Utworzyć kopię zapasową i poczekaj na zakończenie procesu.
- Kliknij Przywracać i jeszcze raz poczekaj na zakończenie procesu.
- Nie martw się, naturalne jest, że urządzenie kilkakrotnie uruchamia się ponownie podczas tego procesu.
Jeśli wszystko inne zawiedzie, a iPad nie będzie naliczał czasu, aby wezwać serwis Apple. Będą w stanie wskazać między awarią elektryczną lub innymi problemami ze sprzętem.
Rozwiązanie 6 — Użyj ładowarki ściennej
Jeśli iPad nie ładuje się po podłączeniu do komputera, być może problem związany jest z niewystarczającą mocą. Twój komputer nie może wytworzyć takiej samej mocy jak ładowarka ścienna, co może być przyczyną tego problemu.
Aby rozwiązać problem, podłącz iPada do ładowarki ściennej i sprawdź, czy działa. Jeśli urządzenie ładuje się podczas korzystania z ładowarki ściennej, możliwe, że komputer nie jest odpowiednio skonfigurowany lub po prostu nie dostarcza wystarczającej mocy do portów USB.
Jeśli masz plan AppleCare +, dobrze i dobrze, jeśli nie, porównaj koszty naprawy z kosztem zakupu nowego urządzenia. Poproś także kierownika Apple Care o usunięcie kurzu z portów.