Kanban pierwotnie pochodzi z Japonii i został opracowany przez Toyotę już w 1947 r. Obecnie wiele firm stosuje metodę Kanban w celu poprawy przepływu pracy.
W dzisiejszym artykule porozmawiamy o najlepszym oprogramowaniu Kanban na rynku.
Jakie jest najlepsze oprogramowanie Kanban na PC?
1
Trello
Trello zapewnia narzędzia do definiowania projektów i ich wymagań oraz zawiera cyfrowy pulpit nawigacyjny, w którym można tworzyć, organizować i ustalać priorytety działań.
System kart umożliwia członkom zespołu interakcję i współpracę przy projektach, umożliwiając użytkownikom dodawanie komentarzy, linków, plików i zdjęć do plików projektów.
Trello ma trzy poziomy cen. Poziom „bezpłatny” oferuje karty, listy, karty, członków, listy kontrolne i nieograniczoną liczbę załączników. Obejmuje także doładowanie na kartę i możesz dołączyć pliki do 10 MB lub podłączyć dowolny plik z konta Google Drive, Dropbox, Box lub OneDrive.
Pakiet „Business Class” kosztuje 9,99 USD (7,80 GBP) miesięcznie, jeśli jest wypłacany rocznie. To wszystko, co oferuje „bezpłatny” poziom, oprócz nieograniczonych ulepszeń, integracji Bitbucket, Evernote, Google Hangouts itp.
Jeśli chodzi o załączniki, możesz załączyć pliki do 250 MB. Możesz także organizować wszystkie swoje rekordy za pomocą kolekcji, sprawdzać, kto może zobaczyć Twoje oferty, korzystać z ograniczonych zaproszeń do subskrypcji itp.
Abonament „Enterprise” kosztuje do 20,83 USD (16,28 GBP), jeśli jest wypłacany rocznie. Zawiera wszystkie funkcje pakietu „Business Class” oprócz uwierzytelniania dwuskładnikowego, spersonalizowanej pomocy przy wdrażaniu, pełnego przeglądu umowy prawnej, ulepszonego SLA, szyfrowania plików w spoczynku, wykrywania włamań i spersonalizowanego przeglądu bezpieczeństwa.
Interfejs Trello jest czysty i świeży. Nawigacja jest również bardzo łatwa. Twój zespół może tworzyć zakładki z głównego pulpitu nawigacyjnego lub z zakładki Tabs, a każdej z kart można nadać nazwę pasującą do projektu.
Następnie możesz dodać działania „Do zrobienia”, „Do” i „Gotowe”. Można je zaplanować na określone daty i godziny.
Trello jest łatwym w użyciu, elastycznym i przyjemnym narzędziem do zarządzania projektami. Zawiera wygodną funkcję przeciągania i upuszczania podczas pracy na kartach.
Ponadto Trello jest łatwy w obsłudze i prosty w obsłudze. Możesz zarządzać zespołem i ich zadaniami za pomocą każdego tworzonego stołu.
Wszystko jest wyświetlane w uporządkowany i spójny sposób, a Ty nie będziesz miał problemu śledzić postępów projektu za pośrednictwem tej platformy.
Zdobądź Trello
2)
MeisterTask
MeisterTask jest wyposażony w przyjazny dla użytkownika i prosty interfejs, umożliwiający szybkie i łatwe przeglądanie wszystkich zadań. Jeśli chodzi o zadania, możesz je łatwo organizować lub przypisywać za pomocą metody przeciągania i upuszczania.
Warto wspomnieć, że ta usługa w pełni obsługuje MindMeister, umożliwiając burzę mózgów ze swoim zespołem w czasie rzeczywistym. Do każdego zadania możesz dodać dodatkowe informacje, takie jak termin, pliki i listy kontrolne.
Możesz również omówić to zadanie z członkami swojego zespołu w czasie rzeczywistym. Usługa obsługuje również powiązane zadania, umożliwiając skupienie się zarówno na bieżących, jak i powiązanych zadaniach.
Usługa obsługuje również automatyzację i działa z takimi usługami, jak Dropbox, GitHub, Zendesk, Box, Bitbucket lub Dysk Google.
Usługa jest bezpłatna dla użytkowników i oferuje nieograniczoną liczbę projektów. Za dodatkową opłatą 8,33 EUR za użytkownika miesięcznie, aby mieć dodatkowe funkcje, w tym raportowanie wydajności.
Uzyskaj MeisterTask
Zwiększ produktywność dzięki tym aplikacjom do monitorowania pracowników
3)
Wszystkie rzeczy
AllThings łączy w sobie prostotę zarządzania klasycznymi listami rzeczy do zrobienia z wyświetlaczem w stylu Kanban. Lista zawiera listę działań przypisanych do zasobu wraz z terminem, priorytetem i innymi elementami klasyfikacji.
W razie potrzeby możesz ustalić priorytety zadań i odróżnić zadania ważne od mniej ważnych. Oczywiście możesz tworzyć powtarzające się zadania i ustalać terminy dla każdego zadania.
Jest też wbudowany monitor czasu, dzięki czemu możesz łatwo zmierzyć czas poświęcony na każde zadanie. Jeśli chodzi o współpracę, możesz łatwo udostępniać dokumenty i pozostać w kontakcie ze swoim zespołem w czasie rzeczywistym podczas pracy nad określonym zadaniem.
Jeśli chodzi o integrację, AllThings współpracuje z Evernote, Basecamp, Gmail, Dokumentami Google, Slack, Dropbox i wieloma innymi usługami.
AllThings jest bezpłatny dla nieograniczonej liczby użytkowników i maksymalnie 5 projektów. Za opłatą 3,99 USD za użytkownika miesięcznie możesz zwiększyć liczbę projektów i uzyskać dostęp do zaawansowanych funkcji.
Zdobądź wszystko
4
KanbanFlow
Ta usługa ma niezwykle przyjazny interfejs użytkownika, a wszystkie twoje zadania są starannie podzielone na kolumny. Aby zwiększyć wydajność, możesz ograniczyć liczbę zadań w kolumnie i zmusić swój zespół do skupienia się na zadaniach.
Dostępne są również podzadania, które umożliwiają podział zadań na łatwe do zarządzania segmenty.
Aplikacja obsługuje również różne filtry, dzięki czemu można łatwo wyświetlać zadania w oparciu o określone kryteria.
W razie potrzeby możesz skonfigurować powiązane zadania lub zadania, które będą wykonywane co tydzień lub codziennie. Usługa umożliwia także udostępnianie plików, a usługa jest w pełni kompatybilna z usługami pamięci masowej, takimi jak Dropbox, Box i Drive.
Usługa jest bezpłatna dla użytkowników i nieograniczonej liczby projektów. Płatne w wysokości 5 USD / użytkownika / miesiąc za funkcje premium, takie jak prognozowanie, dostosowywanie pulpitu nawigacyjnego i obsługa przechowywania w chmurze.
Uzyskaj KanbanFlow
Zalety Kanban są oczywiste: prosta integracja, ciągłe doskonalenie procesów pracy, wysoka przejrzystość.
Usługi opisane w tym artykule są najlepszymi aplikacjami Kanban na rynku.
Jeśli zdecydujesz się skorzystać z jednego z nich, nie wahaj się przekazać nam swojej opinii w sekcji Komentarze poniżej.