Błąd Xbox podczas realizacji kodów [NAPRAWIONY PRZEZ EKSPERTÓW]

Xbox to jedna z najpopularniejszych platform do gier na świecie, z milionami użytkowników na całym świecie.

Niestety możesz napotkać pewne błędy na Xbox, a dzisiaj pokażemy Ci, jak naprawić błędy Xbox podczas realizacji kodów.

Błąd Xbox podczas realizacji kodów, jak to naprawić?

Poprawka — błąd Xbox podczas realizacji kodów

  1. Sprawdź, czy usługa Zakup i wykorzystanie zawartości jest dostępna
  2. Sprawdź, czy kod realizacji jest prawidłowy
  3. Sprawdź typ członkostwa
  4. Sprawdź, czy sprzedawca aktywował kod promocyjny
  5. Sprawdź, czy kod nie został jeszcze wykorzystany
  6. Sprawdź, czy subskrypcja została zawieszona
  7. Użyj kodu prepaid w tym samym regionie, w którym go kupiłeś
  8. Usuń i pobierz swój profil
  9. Zmień region w witrynie Xbox

Korzystając z kodów Xbox, pamiętaj, że nie będziesz w stanie tego zrobić, jeśli subskrypcja Xbox jest zawieszona lub jeśli masz pewne saldo na koncie.

Jeśli masz którykolwiek z tych problemów, musisz je najpierw rozwiązać, zanim będziesz mógł zrealizować kod.

Rozwiązanie 1 — Sprawdź, czy usługa zakupu i wykorzystania zawartości jest dostępna

Użytkownicy zgłosili komunikat o błędzie podczas realizacji przedpłaconego kodu, a jednym ze sposobów, aby go naprawić, jest sprawdzenie i sprawdzenie, czy Zakup i wykorzystanie treści usługa jest uruchomiona.

Możesz to zrobić za pomocą dowolnego urządzenia z dostępem do Internetu. Jeśli ta usługa nie działa, możesz poczekać, aż Microsoft naprawi ten problem.

Rozwiązanie 2 — Sprawdź, czy kod realizacji jest poprawny

Jeśli pojawia się błąd podczas realizacji kodu, sprawdź, czy kod jest poprawny.

Jeśli masz pewność, że wprowadziłeś poprawny kod, możesz spróbować zalogować się na swoje konto Microsoft i wprowadzić kod z tego miejsca.

Rozwiązanie 3 — Sprawdź typ członkostwa

Niektórzy użytkownicy otrzymują komunikat o błędzie informujący, że kodu nie można wykorzystać w ramach bieżącego typu członkostwa.

Pamiętaj, że niektóre oferty są ważne tylko dla użytkowników Xbox Live Gold, dlatego jeśli nie masz subskrypcji Xbox Live Gold, musisz ją zdobyć, aby móc korzystać z niektórych kodów.

Aby sprawdzić typ subskrypcji, musisz przejść do Ustawienia> Konto> Twoje członkostwo na Xbox 360. Na Xbox One ta procedura jest nieco prostsza i możesz ją wykonać, przechodząc do Ustawienia> Konto.

Możesz również sprawdzić typ członkostwa na komputerze lub innym urządzeniu, logując się na konto Microsoft i przechodząc do usług sekcja subskrypcji.

  • Rozwiązanie 4 — Sprawdź, czy sprzedawca aktywował kod promocyjny

    Aby kody promocyjne działały, muszą zostać aktywowane przez sprzedawcę. Czasami może wystąpić opóźnienie w aktywacji przez detalistę, powodując pojawienie się błędu 801613fb.

    Aby rozwiązać ten problem, musisz poczekać 24 godziny lub więcej i spróbować ponownie wykorzystać kod. Jeśli problem będzie się powtarzał, skontaktuj się ze sprzedawcą i zapytaj go, czy kod został aktywowany.

    Rozwiązanie 5 — Sprawdź, czy kod nie został jeszcze wykorzystany

    Czasami możesz uzyskać kod błędu SVC6004 podczas próby wykorzystania kodu na konsoli Xbox. Ten błąd zwykle oznacza, że ​​kod został już wykorzystany, dlatego należy sprawdzić, czy kod został już użyty.

    Jeśli korzystasz z przedpłaconego kodu do subskrypcji Xbox, musisz zalogować się na swoje konto Microsoft na dowolnym urządzeniu i zaznaczyć Usługi sekcja subskrypcji, aby sprawdzić, czy kod został już wykorzystany.

    Jeśli jest to kod przedpłacony do karty upominkowej Microsoft, sprawdź historię zamówień swojego konta Microsoft i sprawdź, czy kod został dodany.

    Na koniec, jeśli jest to kod przedpłacony do zawartości gry, sprawdź bibliotekę gier na swoim koncie, aby sprawdzić, czy kod został dodany.

    Rozwiązanie 6 — Sprawdź, czy subskrypcja została zawieszona

    Jeśli subskrypcja zostanie zawieszona, nie będziesz mógł wykorzystać kodów, dopóki nie rozwiążesz tego problemu. Aby to zrobić, musisz zaktualizować informacje o płatności. Możesz to zrobić, wykonując następujące kroki:

    1. Zaloguj się do konta Microsoft i przejdź do Usługi subskrypcje strona.
    2. Znajdź zawieszoną subskrypcję.
    3. Wybierz niebieski znak zapytania w obszarze Status i kliknij Zapłać teraz połączyć.
    4. Postępuj zgodnie z instrukcjami, aby ukończyć proces.

    Możesz to również zrobić na konsoli Xbox One, wykonując następujące kroki:

    1. Iść do Ustawienia> Konto> Subskrypcje.
    2. Znajdź zawieszoną subskrypcję i wybierz ją.
    3. Przejdź do sekcji Płatności i rozliczenia i wybierz Zapłać teraz.
    4. Postępuj zgodnie z instrukcjami wyświetlanymi na ekranie, aby zakończyć proces.
    • Rozwiązanie 7 — Pamiętaj, aby użyć kodu prepaid w tym samym regionie, w którym go kupiłeś

      Jeśli podczas realizacji kodu prepaid pojawia się błąd 80153022, musisz sprawdzić, czy kod jest realizowany w tym samym regionie.

      Niektóre kody można zrealizować tylko w niektórych regionach, dlatego jeśli kupisz określony kod przedpłacony, możesz nie być w stanie go użyć w innym kraju, więc pamiętaj o tym.

      Użytkownicy zgłosili także błąd 8016a04b, a błąd ten zwykle oznacza, że ​​próbujesz dodać kod przedpłacony, który jest nieprawidłowy w Twoim kraju lub regionie.

      Rozwiązanie 8 — Usuń i pobierz swój profil

      Użytkownicy zgłosili błąd 801613c9 podczas realizacji kodów na konsoli Xbox. Ten błąd oznacza, że ​​kod został już wykorzystany i możesz sprawdzić, czy kod został wykorzystany, przechodząc do Ustawienia> Konto> Historia pobierania.

      Jeśli kod promocyjny nie jest dostępny w Historii pobierania, musisz usunąć swój profil i pobrać go ponownie. Aby to zrobić, wykonaj następujące kroki:

      1. Iść do Ustawienia i wybierz System.
      2. Wybierz Pamięć> Wszystkie urządzenia.
      3. Wybierz Profile graczy.
      4. Znajdź profil, który chcesz usunąć, i wybierz Usunąć. Wybierz Usuń tylko profil. Spowoduje to usunięcie twojego profilu przy jednoczesnym zachowaniu zapisanych gier i osiągnięć.

      Po usunięciu profilu Xbox możesz go pobrać, wykonując następujące kroki:

      1. wciśnij Przewodnik przycisk na kontrolerze Xbox.
      2. Wybierz Pobierz profil opcja. Jeśli nie widzisz tej opcji, upewnij się, że całkowicie wylogowałeś się ze wszystkich kont Xbox.
      3. Wprowadź dane logowania do konta Xbox.
      4. Wybierz miejsce przechowywania swojego profilu i poczekaj, aż konto zostanie pobrane.

      Po ponownym pobraniu profilu sprawdź, czy problem został rozwiązany.

      Rozwiązanie 9 — Zmień region na stronie Xbox

      Najwyraźniej błędy związane z kodami do wykorzystania mogą wystąpić, jeśli zmienisz swój region na stronie Xbox.

      Niewielu użytkowników zgłosiło, że region na stronie Xbox zmienił się dla nich automatycznie, ale po zmianie go na ich bieżącą lokalizację problem został rozwiązany i byli w stanie zrealizować kody bez problemów.

      Od czasu do czasu mogą pojawiać się błędy podczas realizacji kodów na Xbox, ale mamy nadzieję, że udało Ci się je naprawić, korzystając z jednego z naszych rozwiązań.

Link do głównej publikacji