Błąd uruchamiania OccidentAcrident.dll w Windows 10: Oto, jak go naprawić

Po uruchomieniu systemu Windows ładuje kilka systemowych plików DDL i generuje błąd, jeśli wystąpił problem z którymkolwiek z nich. The OccidentAcrident.dll Błąd uruchamiania, jak sama nazwa wskazuje, to błąd, który pojawi się podczas uruchamiania. Ten błąd najczęściej pojawia się po uaktualnieniu do systemu Windows 10 lub zainstalowaniu programu.

Jak naprawić błąd uruchamiania OccidentAcrident.dll

Rozwiązanie 1 — Użyj Autoruns

Jak wspomniano powyżej, jest to problem z uruchomieniem. Dlatego ten program jest niezwykle przydatny. Pozwala spojrzeć na to, jakie procesy uruchamiają się podczas uruchamiania, kiedy uruchamiają się wbudowane programy Windows i jak są skonfigurowane. Zasadniczo jest to kompleksowa platforma do wszystkiego, co jest związane z uruchamianiem systemu Windows. Zobaczymy, jak możemy użyć Autoruns, aby rozwiązać ten problem.

Użyj Autoruns, aby usunąć wpisy brakujących plików

  1. Powinieneś utworzyć punkt przywracania systemu, ponieważ stąpamy po niebezpiecznych terenach. Jeśli nie wiesz, jak to zrobić, możesz skorzystać z naszego samouczka.
  2. Pobierz program Autoruns.
  3. Autoruns pobierze w formie pliku zip.
  4. Jeśli masz 32-bitowy system Windows, kliknij prawym przyciskiem myszy Autoruns.exe, lub powinieneś kliknąć prawym przyciskiem myszy Autoruns64.exe, jeśli masz 64-bitowy system Windows. W obu przypadkach kliknij Uruchom jako administrator po kliknięciu pliku prawym przyciskiem myszy.Uruchom Autoruns jako administrator
  5. Po otwarciu Autoruns spróbuj zlokalizować wpisy z żółtym kolorem i ścieżką obrazu, która zaczyna się od Nie znaleziono pliku. Oznacza to, że istnieje reguła określająca uruchomienie określonego programu podczas uruchamiania, ale plik, który ma zostać wykonany, nie został znaleziony; pliki te mogą przyczyniać się i odnosić się do napotkanego błędu.
  6. Po znalezieniu takiego wpisu kliknij go prawym przyciskiem myszy i wybierz polecenie Usuń z menu rozwijanego.Usuń wpisy Nie znaleziono pliku
  7. Dokładnie sprawdź, czy usunąłeś wszystkie wpisy, a następnie uruchom ponownie komputer i powinieneś już iść.

Link do głównej publikacji