Obecnie zarządzanie przedsiębiorstwem stało się znacznie wygodniejsze, ponieważ istnieją obecnie różne rodzaje rozwiązań do zarządzania przedsiębiorstwem, z których każde obsługuje określone funkcje robocze w typowej konfiguracji biznesowej.
Niektóre z tych narzędzi są bardzo wszechstronne, dzięki czemu można je stosować do nadzorowania całego procesu zarządzania przedsiębiorstwem.
I tu właśnie wchodzi w grę oprogramowanie do zarządzania zapleczem. W rozwiązaniach tych znajduje się zestaw narzędzi zoptymalizowanych do wykonywania funkcji zaplecza, takich jak produkcja, kontrola zapasów, łańcuch dostaw, HRM i fakturowanie.
Zasadniczo narzędzie pomaga w optymalizacji wykorzystania zasobów (materialnych, finansowych i ludzkich) w celu osiągnięcia optymalnej wydajności.
Istnieje duża liczba narzędzi ERP, które można wykorzystać do zarządzania funkcjami back-office. Jednak w tym artykule pokażemy Ci kompilację pięciu najlepszych programów zarządzających zapleczem.
Najlepsze oprogramowanie do zarządzania działaniami back-office
1
NetSuite ERP
NetSuite to najwyższej klasy oprogramowanie, które zarządza funkcjami back office. Jest to wszechstronne narzędzie ERP, zaprojektowane, aby pomóc różnym klasom właścicieli firm w zarządzaniu ich zasobami (materialnymi, finansowymi i ludzkimi) w celu osiągnięcia optymalnej wydajności.
Oprogramowanie jest powszechnie postrzegane jako najlepsze oprogramowanie ERP; dlatego jest to najlepszy wybór wielu właścicieli firm na całym świecie.
NetSuite, jako platforma oparta na chmurze, obsługuje elastyczny system wsparcia i jest kompatybilny z praktycznie wszystkimi platformami mobilnymi i komputerowymi, w szczególności Windows, Linux, macOS, iOS, Android i innymi platformami obsługującymi sieć.
Oprogramowanie zawiera najnowsze analizy biznesowe i podstawowe funkcje biznesowe (front office back office) są odpowiednio zautomatyzowane, aby podnieść wydajność operacyjną.
Te oprogramowanie do śledzenia czasu z pewnością pomoże Ci zwiększyć produktywność.
Mówiąc bardziej precyzyjnie, zadania takie jak fakturowanie, zarządzanie przychodami, kontrola aktywów, zarządzanie zapasami, ocena pracowników i inne są wykonywane za pomocą usprawnionego i zautomatyzowanego interfejsu.
Ponadto platforma obsługuje otwartą obsługę API, dzięki czemu jej funkcje można rozszerzać.
Rozwiązanie NetSuite ERP jest dostępne w formie wyceny (ceny niestandardowe). W związku z tym możesz skontaktować się z zespołem sprzedaży, aby uzyskać odpowiednią ofertę dla swojej firmy.
Uzyskaj NetSuite ERP
2)
Sage ERP
Sage ERP to zaawansowany pakiet narzędzi do zarządzania przedsiębiorstwem, zaprojektowany w celu ułatwienia zarządzania funkcjami back-office małych i średnich firm.
Narzędzie to jest oparte na chmurze i obsługuje między platformami Windows, macOS, Linux, iOS i Android.
Chroń swoje cyfrowe przedsiębiorstwo dzięki tym rozwiązaniom antywirusowym.
Sage ERP obsługuje kilka zestawów narzędzi (modułów), z których każdy służy do wykonywania unikalnego zestawu funkcji, w tym między innymi fakturowania, kontroli zapasów, zarządzania magazynem, zarządzania łańcuchem dostaw, monitorowania personelu i oceny.
Moduły oprogramowania obejmują:
- Zarządzanie przedsiębiorstwem
- Business Intelligence
- Rekrutacja
- Księgowość Finanse
- Produkcja / produkcja
- Zasoby ludzkie Lista płac
- Obroty CRM
Sage ERP, choć konwencjonalnie oprogramowanie zarządzające funkcjami back-office, obsługuje również moduł „front office” (sprzedaż i CRM). Daje to możliwość usprawnienia całego przepływu pracy (zarówno funkcji back office, jak i front office). Dzięki temu możesz pracować wydajniej i wydajniej.
Inne znaczące funkcje Sage ERP obejmują szczegółowe raporty finansowe, intuicyjny interfejs użytkownika, szablony, kopie zapasowe danych, dostęp zdalny, łatwą i szybką implementację, wizualny pulpit nawigacyjny, rozszerzalną platformę, wsparcie dla wielu platform, zasoby online, wsparcie e-mail, wdrożenie lokalne i wiele więcej.
Sage ERP jest oferowany przez ofertę, tzn. Oferuje potencjalnym nabywcom elastyczne (niestandardowe) ceny.
Uzyskaj Sage ERP
3)
Microsoft Dynamics 365
Microsoft Dynamics 365 to zaawansowany system ERP Narzędzie CRM, zaprojektowane, aby pomóc właścicielom firm zarządzać funkcjami back office i front office.
To narzędzie jest światowej klasy rozwiązaniem do zarządzania biznesem opracowanym przez Microsoft. Mówiąc krótko, Dynamics 365 jest przeznaczony wyłącznie dla użytkowników systemu Windows.
Microsoft Dynamics obsługuje instalację opartą na modułach, a każdy moduł jest zaprojektowany do wykonywania zestawu określonych funkcji. Te moduły obejmują:
- Sprzedaż
- Business Central
- Finanse Operacja
- Talent (HR)
- Marketing
- Serwis terenowy
- Automatyzacja usług projektowych
- Obsługa klienta
- Sztuczna inteligencja (biznesowa)
- Rzeczywistość mieszana
Pełny pakiet Dynamics 365 jest oferowany z licencją 210 USD miesięcznie (na użytkownika).
Kup teraz Microsoft Dynamics 365
4
Odoo
Odoo to jedno z najczęściej używanych programów do zarządzania funkcjami back office (ERP). Dzięki globalnej bazie klientów liczącej ponad 3 miliony użytkowników wygodnie wyróżnia się jako jedno z najlepszych programów zarządzających zapleczem.
Odoo to wszechstronne oprogramowanie do zarządzania biznesem, zaprojektowane do uruchamiania funkcji ERP i CRM. Obsługuje wyznaczone wsparcie dla systemu Windows oraz innych ważnych systemów operacyjnych dla komputerów stacjonarnych i urządzeń mobilnych.
Oprogramowanie jest rozwiązaniem 2 w 1, służącym z jednej strony jako kompleksowe narzędzie do zarządzania projektami, az drugiej strony jako dynamiczna platforma ERP / CRM.
Zasadniczo, Odoo obejmuje każdy kluczowy obszar typowej konfiguracji biznesowej; w szczególności kontrola zapasów, zarządzanie zasobami ludzkimi, fakturowanie / fakturowanie i inne funkcje ERP (i CRM).
Śledź wszystkie swoje faktury za pomocą tych łatwych w użyciu narzędzi.
Najważniejsze funkcje / moduły Odoo obejmują między innymi fakturowanie, marketing automatyczny, zarządzanie zapasami, automatyczną aktualizację zapasów, automatyczny kalendarz i bezpłatny okres próbny.
Odoo oferuje elastyczne, specyficzne dla funkcji ceny. A liczba wybranych funkcji decyduje o wysokości opłaty. Jednak zazwyczaj kosztuje to 6 USD za użytkownika (miesięcznie).
Kup Teraz
Pobierz wersję próbną
5
ERPNastępny
ERPNext to popularne rozwiązanie do zarządzania przedsiębiorstwem, które uzupełnia naszą listę najlepszych programów zarządzających zapleczem. Jest powszechnie postrzegany jako doskonała alternatywa dla NetSuite i oferuje zarówno funkcje ERP, jak i CRM.
Oprogramowanie obsługuje wieloplatformową obsługę systemów Windows, Linux i Mac. Istnieje także wersja internetowa, z której można łatwo korzystać na platformach mobilnych.
ERPNext to narzędzie ERP typu open source, przeznaczone dla wszystkich klas firm, niezależnie od wielkości. Jest zoptymalizowany, aby ułatwić różne funkcje finansowe, magazynowe i produkcyjne.
Krótko mówiąc, upraszcza cały przepływ pracy back office, a jego elastyczność sprawia, że można go stosować w każdym otoczeniu biznesowym.
Kluczowe moduły ERPNext obejmują HR Płace, produkcja / produkcja, księgowość, projekty, zarządzanie aktywami, strona internetowa, CRM, sprzedaż Zakup i dział pomocy technicznej. Wszystkie funkcje ERPNext są sklasyfikowane w ramach wyżej wymienionych modułów.
ERPNext jest prawdopodobnie najlepszym dostępnym oprogramowaniem pod względem przystępności cenowej. Oferuje wstępną bezpłatną wersję próbną przez 14 dni, po której można zapisać się na wydanie licencji, które jest dostępne w cenie początkowej 5 USD miesięcznie (na użytkownika).
Uzyskaj ERPNext
W tym poście przedstawiliśmy 5 najlepszych programów ERP, tj. 5 najlepszych programów zarządzających zapleczem. To oprogramowanie zostało wybrane i ocenione w oparciu o ich względną przystępność cenową, trwałość, bazę użytkowników (popularność), recenzje użytkowników i łatwość użytkowania.
Jeśli więc masz wątpliwości, które rozwiązanie ERP zastosować, wyżej wymienione rozwiązania są dla Ciebie zalecane.