Prowadzenie warsztatu samochodowego ma sporo problemów, ponieważ większość czasu spędzasz na ustanawianiu niezawodnych relacji z klientami, które prowadziłyby do stałych przychodów. Wiedząc, że możesz mieć do czynienia nie tylko z klientami, ale także z pracownikami, z których niektórzy są nowi i niedoświadczeni i potrzebują wskazówek, aby stać się lepszym mechanikiem, wkrótce sprawy mogą się skomplikować
Kiedy skończysz zarządzanie wszystkimi powyższymi zadaniami, będziesz musiał poradzić sobie również z procesem fakturowania i fakturowania. Jednym z aspektów prowadzenia udanej firmy zajmującej się naprawami samochodowymi jest wdrożenie odpowiedniego oprogramowania do fakturowania i fakturowania, które oferuje szablony faktur, opcje zarządzania podatkami i zapasami, a najlepiej także funkcje zarządzania kontami.
Od tworzenia prostych szacunków, od zleceń pracy po śledzenie VIN Rejestrując numery i generując profesjonalnie wyglądające faktury, oprogramowanie do faktur napraw samochodowych z pewnością może uprościć i usprawnić funkcjonowanie firmy.
Dzisiaj w tym artykule przeprowadzimy Cię przez najlepsze oprogramowanie do faktur napraw samochodowych dostosowane do potrzeb firm zajmujących się naprawami samochodowymi, które może pomóc w zautomatyzowaniu procesu papierowania i zwiększyć produktywność i wydajność pracowników.
- Przeczytaj także: 5 najlepszych programów dealerów samochodowych, aby uzyskać więcej ofert w 2019 roku
Najlepsze oprogramowanie do faktur napraw samochodowych w 2019 roku
1
AutoRepair Bill
- Cena £ — Bezpłatna wersja demonstracyjna / podstawowy abonament 7,99 USD
AutoRepair Bill to oparte na chmurze rozwiązanie do fakturowania samochodowego z dodatkowymi funkcjami, które są idealne dla małych warsztatów samochodowych i firm poszukujących niedrogiego rozwiązania do wystawiania faktur samochodowych. Może pomóc właścicielom i pracownikom w zleceniach serwisowych, zarządzaniu ofertami i rezerwacjami, zarządzaniu zamówieniami i tworzeniu faktur.
Istnieją trzy plany, a podstawowy plan zaczyna się od 7,99 USD miesięcznie, który oferuje do 25 faktur miesięcznie wraz z nieograniczonymi szacunkami i zleceniami naprawy. Nieograniczony abonament kosztuje 24,99 USD miesięcznie i oferuje wszystko, nieograniczoną i szybką obsługę klienta.
PayPal działa jako usługa przetwarzania płatności w przypadku płatności online za pomocą karty kredytowej lub konta PayPal. Oprogramowanie obsługuje także integrację QuickBooks i Kalendarza Google w celu prowadzenia rejestrów i zarządzania kontami oraz aktualizowania kalendarza o rezerwacje.
Pulpit rozliczeniowy oferowany przez Auto Bill Repair zapewnia informacje o oczekujących zamówieniach, zleceniach serwisowych i przepływie pracy. Właściciele mogą również uzyskać szczegółowy przegląd sprzedaży i wykresy.
Jest również wyposażony w funkcję rejestrowania czasu, która pozwala zobaczyć dzienniki w pełnym wymiarze godzin i historię zadań. Dzięki dekoderowi VIN napędzanemu przez CarFax możesz łatwo wyszukać specyfikację pojazdu, przewodniki serwisowe, raporty historii serwisowej i wiele więcej.
Możesz wysyłać prognozy i wyceny pocztą elektroniczną wraz z regularnymi przypomnieniami do klientów. AutoRepair Bill twierdzi, że Twoje dane i faktury są przechowywane i dostępne, nawet jeśli anulujesz subskrypcję lub po jej wygaśnięciu.
Uzyskaj rachunek AutoRepair
— POWIĄZANE: 7 najlepszych programów do fakturowania w systemie Windows 10 do użycia
2)
AutoFluent
- Cena £ — Bezpłatny okres próbny / Subskrypcja i Terminal / zaczyna się od 95 USD miesięcznie
AutoFluent to wielozadaniowe oprogramowanie do naprawy i serwisowania samochodów oraz fakturowania, które jest jednym z najbardziej polecanych narzędzi do fakturowania wśród właścicieli firm zajmujących się naprawą samochodów. Oprócz fakturowania, AutoFluent oferuje również oprogramowanie do sprzedaży opon, sprzedaży hurtowej, integracji QuickBook, Sage 50 US i Sage 50 Canada i nie tylko.
Oprogramowanie wymaga instalacji na twoim komputerze. Firma oferuje demo na żywo oraz bezpłatne konsultacje i wycenę, chociaż cena zaczyna się od 95 USD miesięcznie.
Jest odpowiedni dla pojedynczych i wielu sklepów oferujących naprawy motoryzacyjne i sprzedaż części zamiennych. Właściciele mogą śledzić zapasy i sprzedaż, zarządzać pracownikami, klientami i dostawcami.
Pulpit nawigacyjny AutoFluent oferuje dokładny widok wszystkich aspektów działalności, w tym opcje księgowania i fakturowania dla zamówień zakupu, zobowiązań, faktur i opcji drukowania czeków. Suma konta może być zintegrowana z QuickBooks, Peachtree i Simply Accounting.
Funkcja zarządzania sprzedażą pomaga w zarządzaniu sprzedażą, potencjalnymi klientami, zarządzaniem kontaktami, wprowadzaniem sprzedaży, zarządzaniem zleceniami pracy i raportowaniem statusu sprzedaży. Możesz również uzyskać dostęp do raportów sprzedaży i usług, które można wykorzystać do analizy trendów rynkowych w celu zwiększenia sprzedaży i marż.
AutoFlunet oferuje również funkcję śledzenia klientów i zarządzania zapasami. Śledzenie klientów pozwala raportować całą aktywność klienta, sprzedaż, naprawy, części itp.
Zarządzanie zapasami obejmuje funkcje śledzenia. Możesz przeglądać i śledzić elementy zapasów, a AutoFluent może tworzyć nowe elementy zapasów importowane bezpośrednio z katalogów dostawców.
Inne funkcje AutoFluent obejmują WorkForce Management do zarządzania pracownikami z zegarem czasowym i przypisaniem zadań oraz funkcje wielu lokalizacji do śledzenia sprzedaży w wielu magazynach, w tym raportów klientów, pojazdów, zapasów i dostawców oddzielnie.
Pobierz AutoFluent
— POWIĄZANE: 4 najlepsze oprogramowanie dla złotej rączki do automatyzacji operacji
3)
Elorus
- Cena £ — Bezpłatny ograniczony plan / zaczyna się od 7 USD miesięcznie
Jeśli potrzebujesz bardzo prostego oprogramowania, aby uprościć proces fakturowania napraw samochodowych, Elorus może to zrobić. Przede wszystkim można bezpłatnie rozpocząć z maksymalnie 5 klientami i nieograniczoną fakturą, a plany premium zaczynają się od 7 USD miesięcznie.
Elorus umożliwia utworzenie prostej, ale profesjonalnie wyglądającej faktury z logo firmy i innymi szczegółami, w tym informacjami dotyczącymi płatności. Nawet początkujący mogą korzystać z oprogramowania bez doświadczenia w fakturowaniu oprogramowania.
Zaawansowane niestandardowe raportowanie zapewnia niezbędne dane do zarządzania przychodami, przepływami pieniężnymi i wydatkami, aby Twoja firma mogła iść naprzód.
Możesz wysyłać prognozy / wyceny do swojego klienta bezpośrednio przez e-mail. Jeśli klient zaakceptuje ofertę, jednym kliknięciem możesz przekształcić kosztorys w fakturę.
Strona raportowania Elorus oferuje szybkie szczegóły na temat harmonogramu sprzedaży, zapłaconych / niezapłaconych kwot, wartości netto na dostawcę, zaległej wartości na dostawcę, łącznej kwoty, wartości netto i szczegółów na temat podatku VAT.
Oprócz wysyłania szacunków za pośrednictwem wiadomości e-mail, możesz również skorzystać z usługi marketingu e-mail z nowymi ofertami i wysyłać przypomnienia o usługach z potwierdzeniem dostarczenia wiadomości e-mail. System zarządzania klientami może pomóc w uporządkowaniu listy klientów i dostawców wraz z danymi kontaktowymi klientów i śledzeniem zaległych należności.
Przypomnienie płatności Elurus umożliwia śledzenie należnych faktur i wysyłanie automatycznych przypomnień do klienta za pomocą kilku kliknięć. Dzięki zarządzaniu banknotami możesz rejestrować i zarządzać czekami przychodzącymi i wychodzącymi oraz otrzymywać przypomnienia, gdy czek zbliża się końca.
Funkcja współpracy umożliwia dostęp do księgowych i partnerów w celu monitorowania danych finansowych bez pomocy asystenta. Funkcja zarządzania przepływami gotówkowymi pozwala zachować kontrolę nad przychodami i płatnościami oraz oferuje raporty dotyczące operacji przepływów pieniężnych.
Dzięki funkcji śledzenia czasu możesz pobierać opłaty na podstawie godzin pracy, a także generować faktury za to samo. Karty czasu pracy można udostępniać klientom przed fakturowaniem za pośrednictwem dedykowanego portalu dla klientów.
Zdobądź Elorus
— POWIĄZANE: 5 najlepszych programów do projektowania samochodów, aby stworzyć kolejne Ferrari lub Jaguar
4
RepairShopr
- Cena £ — Bezpłatny ograniczony plan / Zaczyna się od 49,99 USD miesięcznie
RapirShopr to oprogramowanie CRM (oprogramowanie do zarządzania relacjami z klientami), które umożliwia tworzenie faktur, zarządzanie biletami, CRM, marketing i POS dla warsztatów samochodowych. Nie jest ograniczony do warsztatów samochodowych i może być używany przez dowolny warsztat, w tym do naprawy komputera, naprawy zegarka, naprawy elektroniki itp.
RepairShopr oferuje bezpłatny plan dla hobbystów z 25 fakturami, jedną lokalizacją i jednym kontem użytkownika. Obejmuje również zadania terenowe, raporty, prognozy i portal klienta.
Dodatkowe funkcje, takie jak automatyczny marketing i zintegrowane płatności, wymagają planu premium, który zaczyna się od 49,99 USD i oferuje do 75 faktur i generowanie biletów miesięcznie.
Będąc oprogramowaniem CRM, RepairShopr oferuje wszystkie podstawowe funkcje CRM, w tym dane kontaktowe klienta, szacunki, faktury i bilety, integrację poczty e-mail i SMS w celu przypomnienia i komunikacji, śledzenie źródła poleceń w celu zarządzania procesem prowizji oraz inteligentne wyciągi bilingowe pod jednym dachem.
Inne godne uwagi funkcje oferowane przez RepairShopr obejmują automatyczne drukowanie etykiet z kodami kreskowymi, śledzenie kredytu klienta, historię kontaktów marketingu, kredyt w sklepie i śledzenie połączeń.
Portal klienta umożliwia klientom dostęp do takich szczegółów, jak status kontroli, przeglądanie historii faktur, przeglądanie i zatwierdzanie / odrzucanie szacunków wysyłanych za pośrednictwem łącza e-mail. Klienci mogą przeglądać historię faktur oraz pobierać faktury i pliki PDF biletów.
Funkcje mapy klienta w RepairShopr mogą mapować lokalizację klienta w Mapach Google, zapewniając lepszy wgląd w lokalizację geograficzną klienta. Możesz zarządzać biletami, tworząc listę dla łatwego zarządzania zadaniami z wieloma polami, aby dodać dane klienta i opis naprawy.
W przypadku dużych warsztatów funkcja wyświetlania wystawionych biletów w sklepie umożliwia pokazanie statusu biletu klientowi w celu zapewnienia lepszej przejrzystości.
RepairShopr oferuje również pełne modelowanie faktur, możliwość tworzenia niestandardowych formularzy poboru, opcję podpisu cyfrowego, szacunkowe powiązanie z biletami oraz solidny system inwentaryzacji.
Zautomatyzowany system marketingowy pozwala wysyłać zautomatyzowane obserwacje klientów, umożliwiać cotygodniowe lub miesięczne obserwacje, budować niestandardowe kampanie i oferty promocyjne oraz integrację z kontami mediów społecznościowych.
RepairShopr jest również kompatybilny z rozwiązaniami firm trzecich, takimi jak QuickBooks, RepairTech, Kalendarz Google, Google Cloud Stripe, PayPal i Authorize.net.
Uzyskaj RepairShopr
— POWIĄZANE: Są to 4 najlepsze oprogramowanie diagnostyczne do samochodów dla użytkowników systemu Windows
5
Kupuj Boss Pro
- Cena £ — Bezpłatny okres próbny / Zaczyna się od 99,00 $ miesięcznie
Shop Boss jest opartym na rozwiązaniach motoryzacyjnych warsztatem naprawczym. Oprogramowanie jest dostarczane z 30-dniową bezpłatną wersją próbną, a abonament premium zaczyna się od 99 USD miesięcznie.
Shop Boss oferuje wszystkie niezbędne funkcje rozwiązania dla warsztatów samochodowych, w tym tworzenie faktur i zarządzanie zapasami. Oferuje również zaawansowane funkcje, takie jak funkcja cyfrowej kontroli pojazdów (DVI). Funkcja DVI umożliwia warsztatom wysyłanie do klientów informacji związanych z pojazdem, takich jak zdjęcia, filmy i dane wejściowe od technika.
Srebrny plan startowy oferuje nieograniczone faktury, szacunki, zlecenia naprawy co miesiąc, co jest przystępne dla średnich i dużych sklepów. Do przesyłania płatności i faktur oferuje integrację QB.
W zakresie marketingu i komunikacji Shop Boss oferuje klientom nieograniczone aktualizacje tekstowe i e-mailowe. Klient może sprawdzić szczegóły i stan oszacowania oraz naprawy w portalu klienta za pomocą linku przesłanego przez sklep.
Jeśli chcesz przejść na ekologię, Shop Boss obsługuje podpisy elektroniczne, które można dołączyć do faktury i dokumentów.
Shop Boss oferuje dwa kolejne plany, Platinum i Gold. Pakiet Gold oferuje zintegrowane czasy pracy silnika, zamawianie części, DVI i przetwarzanie kart kredytowych. Aby uzyskać jeszcze więcej, możesz wybrać plan Platinum, który zawiera pełny przewodnik naprawy silnika z czasem robocizny, TSB, procedurami naprawy z obrazami i schematami i więcej.
Integracja aplikacji innych firm obejmuje obsługę Mechanicnet, KUKUI, CARFAX, Authorize.net, TPMS i QuickBooks itp.
Shop Boss to solidne narzędzie do fakturowania, ale nie tylko tworzy faktury i szacunki. 30-dniowy bezpłatny okres próbny powinien pomóc Ci zdecydować, czy to narzędzie jest właściwym wyborem dla Twojej firmy.
Uzyskaj szefa sklepu
Wniosek
Niezależnie od tego, czy prowadzisz małą firmę zajmującą się naprawami samochodowymi, czy codziennie kontaktujesz się z setkami klientów, posiadanie oprogramowania do fakturowania napraw samochodowych może pomóc Ci zredukować formalności i pozwolić Tobie i Twoim pracownikom skupić się bardziej na firmie, niż biegać po płatnościach, przypomnieniach, opłatach lub marketing.
Przetestowaliśmy i stwierdziliśmy, że te oprogramowanie do fakturowania i CRM jest najlepsze w branży na podstawie ich ceny i oferowanych funkcji. Daj nam znać swoje ulubione oprogramowanie w komentarzach poniżej.