Aby firma mogła odnosić sukcesy i prosperować, ważne jest, aby obsługa klienta była najwyższej jakości, oferując skuteczne rozwiązania skarg i wykorzystując opinie klientów, aby poprawić obsługę.
W końcu szczęśliwy klient jest nie tylko stałym klientem, ale także skutecznym ambasadorem marki dla Twojej firmy. Czy powiedziałem ci, że nie musisz płacić ani grosza temu ambasadorowi za promocję produktu? Ale już to wiesz.
Jako właściciel firmy możesz zrobić wiele rzeczy, aby poprawić obsługę klienta. Jednym z nich jest korzystanie z obsługi klienta Tele, która jest jednym z preferowanych środków komunikacji i obsługi klienta.
Ale w jaki sposób upewniasz się, że przedstawiciele obsługi klienta oferują swoim klientom satysfakcjonujące rozwiązania?
Rozwiązanie jest proste, a duże firmy używają go już od dawna. Firmy używają rejestrowania połączeń przychodzących i wychodzących oraz monitorowania agentów, aby zapewnić klientom skuteczne rozwiązania.
To najlepsze oprogramowanie do zarządzania połączeniami dla komputerów z systemem Windows do zarządzania połączeniami klientów
Większość centrów telefonicznych korzysta z oprogramowania do nagrywania rozmów, aby nagrywać rozmowy do celów kontroli jakości. Przekazywanie informacji zwrotnych w obie strony umożliwia firmom nie tylko monitorowanie dostarczania informacji przez personel, ale także upewnienie się, że klienci są traktowani właściwie, aby zapewnić utrzymanie klienta.
To samo można również wykorzystać do ulepszenia usługi lub produktu w oparciu o opinie i do szkolenia pracowników na podstawie wcześniejszych interakcji.
W tym artykule przyjrzymy się najlepszemu oprogramowaniu do nagrywania w call center, które jest łatwe do wdrożenia i użycia. Pomoże również lepiej zrozumieć wymagania klientów, co zapewni lepszą sprzedaż i reputację.
5 narzędzi do nagrywania call center do nagrywania połączeń przychodzących i wychodzących
1
NCH Express Talk Softphone VoIP
- Cena £ — Zaczyna się od 34,99 USD Wersja biznesowa / 59,95 USD Wersja korporacyjna
NCH Express Talk VoIP Softphone to oprogramowanie do nagrywania połączeń, które umożliwia wykonywanie połączeń VoIP z komputera i nagrywanie połączeń przychodzących i wychodzących.
Rejestrator rozmów NCH VRS to rejestrator linii telefonicznej, który wymaga adapterów do rejestrowania połączeń oraz profesjonalnej wieloliniowej karty telefonicznej do rejestrowania połączeń i prowadzenia dzienników.
Oprogramowanie do połączeń VoIP nie ma wymagań sprzętowych, ponieważ połączenia VoIP są wykonywane przez sieć, a nie przez linie telefoniczne.
Oprogramowanie Express Talk VoIP Softphone współpracuje z większością dostawców usług VoIP i centrali PBX. Ma funkcje konferencji, nagrywania połączeń i poleceń głosowych. Możesz go skonfigurować do pracy z maksymalnie 6 liniami telefonicznymi jednocześnie.
Jeśli masz abonament na usługę VoIP, możesz jej używać do nawiązywania połączeń z normalnymi numerami telefonów za pomocą Express Talk.
Korzystanie z Express Talk jest tak proste, jak to tylko możliwe. Interfejs użytkownika jest prosty ze wszystkimi kontrolkami w oknie głównym z opcją Książka telefoniczna i Zaproś u góry.
Mały ekran poniżej dialera pokazuje ostatnio utworzone dzienniki połączeń z czasem i numerem SIP. Podstawowe funkcje, takie jak Wstrzymaj, Przekaż, Konferencja, Domofon, Nagrywaj, Wycisz i Nie przeszkadzaj — wszystkie dostępne w głównym oknie, dzięki czemu nie musisz filtrować menu, aby znaleźć każdą opcję.
Express Talk może być wykorzystywany do wykonywania połączeń VoIP i wideo między komputerami. Integracja książki adresowej Microsoft ułatwia importowanie kontaktów do Express Talk.
Funkcja kompresji plików zmniejsza rozmiar pliku i zapisuje go w formacie MP3 i .wav. Aby zapewnić czystą komunikację, Express Talk oferuje funkcje eliminacji echa, redukcji szumów i komfortu, aby zminimalizować szum tła i echo.
Express Talk VoIP Softphone to niedroga usługa dla tych, którzy szukają skutecznego i bogatego w funkcje oprogramowania do nagrywania połączeń, które można skonfigurować z wieloma liniami telefonicznymi jednocześnie w celu lepszego przepływu pracy.
Pobierz teraz Express Talk VoIP Softphone
2)
Wielokreskowy rejestrator telefonu NCH VRS
- Cena £ — Wersja podstawowa zaczyna się od 69,95 $
System rejestrowania połączeń VRS firmy NCH Software może być używany do rejestrowania nagrań z wielu linii telefonicznych, nagrywania centrum telefonicznego w celu kontroli jakości i zdalnego monitorowania agentów telefonicznych. Jeśli szukasz bezproblemowego narzędzia do nagrywania połączeń, które można bezpośrednio zaimplementować w systemie, VRS może być dobrym wyborem.
Struktura cenowa jest dość prosta. Podstawowa wersja rejestratora połączeń VRS zaczyna się od 69 USD z obsługą jednego kanału i idzie w górę do 639,99 USD w wersji Enterprise z nieograniczonym dostępem i obsługą do 64 kanałów w dowolnym trybie nagrywania.
Skorzystaj z tych bezpłatnych usług VoIP, aby teraz dotrzeć do klientów.
Inne plany VRS oferują licencje na ciągłe nagrywanie stacji radiowych dla pojedynczych i wielu stacji.
VRS to profesjonalne oprogramowanie do nagrywania połączeń, które pozwala nagrywać rozmowy telefoniczne na wielu liniach jednocześnie, dzięki czemu idealnie nadaje się do nagrywania w call center i firmowych liniach telefonicznych.
Dzięki obsłudze do 64 linii telefonicznych VoIP i PSTN za pośrednictwem bezpośredniego lub PBN rozszerzenia, VRS automatycznie skonfiguruje wszystkie rozszerzenia do nagrywania, gdy są używane z Axon Virtual PBX.
Twoi pracownicy mogą włączać i wyłączać nagrywanie w poszczególnych systemach niezależnie za pomocą pilota VRS.
Inne funkcje oferowane przez oprogramowanie VRS obejmują ustawienia wysokiej kompresji w celu zmniejszenia rozmiaru pliku, audytu połączeń wychodzących z kosztorysem, zapisywania nagrań w formacie .wav, MP3 i kopii zapasowej plików w formacie gsm, korzystanie z bazy danych SQL lub pliku CSV do rejestrowania dziennika i VRM RemoteMonitor zdalnie słuchać nagrań na żywo.
DGet teraz Multi-liniowy rejestrator telefonu VRS
3)
Nagrywanie rozmów Delacon
- Cena £ — Ceny oparte na wycenie
Nagrywanie rozmów Delacon to internetowe rozwiązanie do nagrywania call center, które pozwala nagrywać połączenia przychodzące i wychodzące. Oprócz nagrywania połączeń Delacon oferuje również inne usługi, z których jedną jest śledzenie połączeń.
Delacon przechowuje wszystkie pliki nagrań na swoim serwerze przez trzy miesiące, a połączenia są rejestrowane i zapisywane w formacie .wav, który można łatwo odtworzyć na dowolnym kompatybilnym komputerze.
Dostęp do zarejestrowanych połączeń można uzyskać za pośrednictwem internetowego portalu Delacon z identyfikatorem logowania klienta. Możesz pobrać nagranie rozmowy na komputer, aby zapisać je na zewnętrznym dysku twardym lub nagrać na płytę CD. Nagrywanie rozmowy można również wysłać na wyznaczony adres e-mail.
Dla celów bezpieczeństwa Delacon korzysta z centrum danych poziomu 1, które posiada certyfikat ISO27001 z wdrożonymi fizycznymi i najwyższej klasy zabezpieczeniami sieci, aby zapewnić bezpieczeństwo.
Oprogramowanie do rejestrowania połączeń przychodzących może być również używane z rozwiązaniem do śledzenia połączeń firmy Delacon, które obejmuje dynamiczny numer śledzenia połączeń. Jest to przydatne dla firm marketingowych do śledzenia i analizowania wydajności.
Rozwiązania firmy Delacon do nagrywania połączeń można wykorzystać do szkolenia personelu, poprawy obsługi klienta i łatwego dostępu do zarejestrowanych połączeń za pomocą portalu internetowego. Szczegółowe informacje na temat cen można poznać tylko kontaktując się z firmą na stronie internetowej.
Uzyskaj nagrywanie rozmów Delacon
4
Bitrix 24
- Cena £ — Abonament bezpłatny / premium zaczyna się od 35 USD
Bitrix 24 to darmowy CRM z możliwością nagrywania połączeń. Bezpłatny abonament jest w 100% darmowy z maksymalnie 12 użytkownikami i 5 GB pamięci online, aby zapisać dziennik połączeń. Możesz także odsłuchiwać ponad 300 nagranych rozmów miesięcznie wraz z opcją połączenia typu „call to call” dla połączeń przychodzących.
Bitrix24 może nagrywać zarówno połączenia przychodzące, jak i wychodzące. Połączenia można przekazać na Twój numer telefonu i nagrać go samodzielnie. Aby zachować zgodność z lokalnym prawem, oprogramowanie dodaje wstępnie nagrany komunikat głosowy „to połączenie jest monitorowane” dla każdego połączenia przychodzącego, które można włączyć i wyłączyć.
Bitrix24 jest kompatybilny z komputerami z systemem Windows i Mac, smartfonami, zestawami telefonów VoIP i SIP, programami i innymi usługami. CRM oferuje również ustawienia kolejki, automatyczne tworzenie potencjalnych klientów dla nieodebranych połączeń, wstrzymywanie i wstrzymywanie połączeń, pocztę głosową i opcje nagrywania.
Bitrix24 pozwala wynająć numery telefonów w 43 różnych krajach, które mogą być używane jako bezpłatny numer do obsługi klienta. Oprogramowanie jest kompatybilne z rozwiązaniami PBX, takimi jak Asterisk, FreePBX i 3CX itp. Jednak użytkownicy potrzebują złącza SIP, aby móc korzystać z tej funkcji.
Ekran CRM umożliwia dostęp do sekcji potencjalnych klientów, ofert, faktur, działań, kontaktów i ofert z jednego miejsca.
Będąc CRM, Bitrix24 umożliwia tworzenie kalendarza i planowanie wydarzeń, dodawanie katalogu produktów, generowanie ofert i faktur oraz przeliczanie walut itp.
Bitrix24 to nie tylko oprogramowanie do nagrywania połączeń, ale pełnoprawny CRM ze wszystkimi niezbędnymi funkcjami w ofercie i nic nie kosztuje, aby rozpocząć.
Zdobądź Bitrix 24
5
CallView 360
- Cena £ — Darmowe 500 minut śledzenia połączeń / wyceny w oparciu o wycenę
CallView 360 to oprogramowanie do rejestrowania i śledzenia połączeń Dial800, które jest używane głównie do zrozumienia wzorców połączeń przychodzących i wychodzących. Oprócz rejestrowania połączeń w celu poprawy obsługi klienta, może również pomóc w analizie skuteczności kampanii.
Niestandardowe algorytmy i narzędzia analityczne pomagają rejestrować i śledzić połączenia przychodzące, zapewniając dobrze zorganizowane i zrozumiałe dane do podejmowania świadomych decyzji dotyczących sprzedaży i marketingu.
Pulpit nawigacyjny Callview 360 pozwala mierzyć wydajność wszystkich mediów, oferując automatyczne powiadomienia i aktualizacje wysyłane do Ciebie w wielu formatach.
Funkcja śledzenia i nagrywania połączeń w połączeniu z funkcją analizy danych pozwala nie tylko korzystać z nagranych połączeń w celu zadowolenia klientów, w celach prawnych i szkoleniowych dla pracowników, ale także wykorzystywać je do prowadzenia badań konsumenckich w celu zrozumienia docelowych odbiorców po niższych kosztach.
CallView 360 to najlepsze rozwiązanie dla firm poszukujących funkcji nagrywania, śledzenia i analiz połączeń w jednym oprogramowaniu.
Uzyskaj CallView 360
Wniosek
Jak widać, nagrywanie rozmów ma wiele zalet. Od poprawy obsługi klienta do prowadzenia badań marketingowych, rejestrowanie połączeń i powiązane dane mogą pomóc w rozwoju Twojej firmy.
Upewnij się jednak, że znasz przepisy dotyczące nagrywania połączeń w swoim kraju. Niektóre kraje wymagają od firm ścisłego informowania użytkownika, czy połączenia są rejestrowane, nawet w celu kontroli jakości, za pomocą automatycznych wiadomości, zanim połączenie zostanie przekierowane do przedstawicieli klientów lub przez samych przedstawicieli klientów.
Niektóre oprogramowanie do nagrywania połączeń zawarte w naszej rekomendacji oferuje również funkcje zgodności z przepisami w wielu krajach, dzięki czemu zawsze postępujesz zgodnie z lokalnym prawem.
Oto nasze rekomendacje dotyczące najlepszego oprogramowania do nagrywania w call center. Jeśli nadal masz trudności z wyborem najlepszego oprogramowania zgodnie z wymaganiami, skorzystaj z planu prób dostępnego z tym oprogramowaniem, aby podjąć właściwą decyzję.