Zarządzanie centrum odnowy biologicznej, centrum urody lub salonem może być bardzo stresujące i wymagające. Dotyczy to zwłaszcza sytuacji, w których do porządkowania pracy zawsze używasz karteczek samoprzylepnych, papierowych lub innych tradycyjnych metod.
Decyzja o skomputeryzowaniu centrum urody za pomocą oprogramowania do zarządzania online pozwala zrobić nowy krok w kierunku rozwoju firmy. W ten sposób poprawisz wewnętrzną organizację własnej działalności i jakość oferowanych usług.
Oprogramowanie do planowania spotkań jest prawdziwą pomocą dla salonów, zapewniając maksymalną wydajność wszystkich działań. Oferuje pełny i zawsze aktualny obraz dostępności personelu. Dlatego operacje wykonywane przez odpowiedzialny personel są przejrzyste i zawsze możesz zobaczyć, kto co robi.
Wszystko to przekłada się na wiele korzyści pod względem: wydajności, jakości usług, lojalności klientów, a tym samym większej konkurencyjności.
Specjalistyczne oprogramowanie stanowi bezpieczną inwestycję z wymiernymi i weryfikowalnymi korzyściami w krótkim okresie, ponieważ poprawia wydajność, zmniejsza liczbę błędów i optymalizuje czas pracy personelu.
W tym artykule pokażemy, jakie oprogramowanie do planowania terminów jest najlepsze w 2019 roku.
- POWIĄZANE: 5 programów do automatyzacji programu do planowania i planowania spotkań biznesowych
3 oprogramowanie do planowania spotkań w salonie
1
Kalendarz salonów
Salon Calendar to narzędzie programowe zaprojektowane tak, aby zarządzanie harmonogramem było prostą i przyjemną czynnością.
Został stworzony, aby zaspokoić potrzeby sklepów estetycznych, salonów fryzjerskich, salonów kosmetycznych i manicure, solariów, działań związanych z planowaniem ślubu, sklepów modowych, studiów fitness, klinik chirurgii plastycznej i kosmetycznej, pielęgnacji urody, centrów zdrowia i fitness.
Salon Calendar to niesamowite narzędzie, które jest przydatne i łatwe w użyciu. Umożliwia także każdemu pracownikowi utworzenie profilu i zapisanie jego harmonogramu.
To narzędzie ułatwia pracę specjalistom z różnych branż, którzy potrzebują dokładnego i konkretnego narzędzia do zarządzania, aby zorganizować swoją działalność.
Kluczowe funkcje obejmują:
- Możesz przełączać się między profilami, co umożliwia wyświetlanie harmonogramu dowolnej osoby w zespole.
- Możesz przeglądać wiele profili jednocześnie, co daje pełny obraz w programie zespołu
- Salon Kalendarz posiada funkcję Data Navigator. Daje to możliwość otwarcia wymaganej daty, edycji godzin odbioru i danych klienta głównego.
- Kalendarz salonu podkreśla znaczenie dokładnego planowania, dzięki czemu można ustawić różne zakresy pracy.
- Ten program pozwala wybrać pionowe lub poziome osie czasu i formaty 12 lub 24 godzin.
- Salon Salon posiada funkcję Auto Backup, która daje możliwość zapisania danych w zabezpieczonym archiwum.
- Możesz eksportować do różnych formatów dane z Kalendarza Salon (MS Outlook, XML, HTML, XLS i TXT).
- Salon Calendar umożliwia wymianę danych z innymi aplikacjami (Apple iCal, Microsoft Exchange Server, aplikacje na Androida).
Program ma wbudowany Print Designer, który oferuje wiele oryginalnych szablonów i wiele opcji. Ta funkcja pomaga zrobić wyraźny i piękny wydruk harmonogramu.
Kalendarz Salon jest dostępny dla wszystkich wersji systemu Microsoft Windows.
— Pobierz teraz Kalendarz salonu
- 2)
NoiSPA
NoiSPA to program działający na platformie Windows lub na komputerach MAC z wirtualizatorem. Został stworzony w celu ułatwienia zarządzania Twoim salonem.
Na rynku, na którym klienci łatwo latają, NoiSpa jest bronią potrzebną do walki z konkurencją. Dzięki 43 dodatkowym modułom będziesz mieć wszystkie narzędzia potrzebne do stawienia czoła każdemu wyzwaniu.
Przechowywanie danych NoiSPA znajduje się na twoim komputerze, a nie na stronie internetowej, więc działa również bez połączenia z Internetem. Dane są zatem bezpieczne przed wścibskimi oczami. Jeśli zamówisz pendrive USB (Pen Drive), będziesz cieszyć się maksymalnym bezpieczeństwem danych i zawsze będziesz mieć przy sobie swoje centrum urody.
Możesz używać tylko wersji ze zdalnymi archiwami lub wersji Cloud za pomocą dodatkowych modułów. W ten sposób Twoje dane są dostępne dla Ciebie, gdziekolwiek jesteś.
Kluczowe funkcje obejmują:
- Automatyczne zarządzanie klientami.
- Automatyczne zarządzanie terminami przegubowymi przez operatora lub maszynę. Wszystkie obliczenia czynią z nich wyszukiwarkę dostępną dla NoiSpa.
- Automatyczne zarządzanie zabiegami i promocjami (więcej zabiegów i / lub produktów razem).
- Automatyczne zarządzanie zbiorem.
Pobierz NoiSPA
- CZYTAJ TAKŻE: 6 najlepszych programów do finansowania dla małych firm
3)
Spotkania kwadratowe
Square to firma oferująca kompleksowe rozwiązanie dla małych i średnich przedsiębiorstw. Minęło trochę czasu, odkąd wypuścili swój klucz sprzętowy do przekształcania iPhone’ów w datafony. Od tego czasu wprowadzili także wiele innych produktów. Najnowszy to kompletny system rezerwacji spotkań Spotkania kwadratowe.
Idea stojąca za Square Spotkania jest prosta: Square oferuje stronę internetową (lub możliwość zintegrowania jej z własnym systemem, nawet przyjmowanie spotkań przez e-mail), która zawiera wszystko, czego potrzebujesz. Na tej stronie potencjalni klienci mogą zarezerwować dzień, godzinę, a nawet fryzjera, którego chcą.
System Square będzie odpowiedzialny za wysyłanie przypomnień e-mailem lub SMS-em do klientów, co ma obniżyć wskaźnik nieobecności cytowanych. Synchronizuje również kalendarz z preferowaną aplikacją (wyobraź sobie, że oferuje iCal lub dostęp przez CalDAV). Obsługiwane są również powiadomienia SMS, e-mail, a nawet automatyczne połączenia telefoniczne.
Usługa, jak można sobie wyobrazić, nie jest bezpłatna: kosztuje 30 USD miesięcznie dla firm zatrudniających jednego pracownika, 50 USD dla firm zatrudniających od dwóch do pięciu pracowników oraz 90 USD dla firm zatrudniających nieograniczoną liczbę pracowników.
Jest to interesujące, możesz przetestować narzędzie przez 30 dni, zanim zdecydujesz, czy chcesz go użyć, czy nie.
Square doskonale integruje twoje produkty i łączy Cię z klientami.
Pobierz spotkania kwadratowe
Wybierz swoje oprogramowanie, aby zepsuć swoich klientów
Teraz nawet prace, które mają niewiele wspólnego z informatyką (kosmetyczki lub fryzjer), nie mogą już obejść się bez technologii.
Zastosowanie technologii informatycznych w Twojej firmie może być ogromną przewagą w porównaniu z innymi konkurentami w branży kosmetycznej. Narzędzia spotkań pomagają zarobić czas, a nie go zmarnować. Z tego powodu ważne jest, aby wybrać programy, które są łatwe w użyciu.
Sercem Twojego centrum urody lub fryzjerki 2.0 musi być oprogramowanie do zarządzania i spotkań. Narzędzia te pozwalają przechowywać informacje o klientach, firmie i terminach.
Mamy nadzieję, że ten przewodnik był dla Ciebie przydatny. Daj nam znać, co myślisz o tych narzędziach w sekcji komentarzy poniżej.