Wiele osób korzysta z programu Outlook do wysyłania wiadomości e-mail i organizowania swojej pracy. Jednak wielu użytkowników napotyka poważne problemy w programie Outlook, które wpływają na ich pracę.
Nie zapomnij dodać białej listy do naszej witryny. Powiadomienie nie zniknie, dopóki tego nie zrobisz.
Nienawidzisz reklam, my to rozumiemy. My także. Niestety, jest to jedyny sposób, abyśmy nadal dostarczali znakomitą zawartość i wskazówki, jak rozwiązać największe problemy techniczne. Możesz wesprzeć nasz zespół 30 członków w kontynuowaniu ich pracy, umieszczając naszą listę na białej liście. Wyświetlamy tylko kilka reklam na stronie, nie utrudniając dostępu do treści.
Dodam twoją stronę do białej listy, nie obchodzi mnie to
Kilka osób napotkało tę wiadomość: „Zmieniłeś tę wiadomość. Jeśli zapiszesz zmiany, wiadomość nie będzie już podpisana cyfrowo. Czy chcesz zachować zmiany?»
Dlatego ludzie nie widzą podpisu cyfrowego wiadomości e-mail, na które odpowiadają. Warto wspomnieć, że ten komunikat pojawia się w wersji Outlook dla Office 365.
Niektórzy uważają tę wiadomość za „normalną”, ale jest ona daleka od niej. Ponadto, według tych użytkowników, obejściem tego problemu jest kliknięcie „Tak”. Jednak wiadomość nie będzie już podpisana cyfrowo — co jest źródłem problemu.
Otrzymujesz tę wiadomość? Oto obejście
Przełącz na inny kanał wydania
- Pobierz i zainstaluj ODT (Office Deployment Tool) i utwórz plik update.xml konfiguracji, który określa odpowiednią nazwę kanału. Oto jak powinno to wyglądać:
- Otwórz program Windows Powershell, przejdź do lokalizacji folderu, w której setup.exe rezyduje.
- Uruchom następujące polecenie:
- Uruchom program Outlook i wybierz Plik > Konto.
- w Informacje o produkcie sekcja, wybierz Opcje aktualizacji > Aktualizuj teraz.
- W razie potrzeby uruchom ponownie komputer i uruchom program Outlook.
Wniosek
Obejście opisane powyżej nie będzie działać w środowisku biznesowym. Zmiany te należy wprowadzić dla każdego użytkownika, co jest żmudną pracą.
Warto również wspomnieć, że ten problem pojawił się po aktualizacji. Użytkownicy mogą teraz mieć tylko nadzieję na nową łatkę, która rozwiąże problem i usunie irytujące wyskakujące okienko.
Co więcej, możesz powrócić do poprzedniej wersji programu Outlook, ale znowu jest to niepraktyczne dla firmy.
Dobra wiadomość jest taka, że Microsoft uznał ten problem i pracuje nad jego rozwiązaniem. Nadal nie wiemy, kiedy rozwiążą problem.
Podpis cyfrowy jest ważny w środowisku biurowym, a każdy problem z nim związany może wpłynąć na pracę ludzi. Nawet jeśli tak nie jest, klikanie „Tak” za każdym razem, gdy pojawia się ten monit, może stać się bardzo denerwujące.
Czy uważasz, że nasze obejście jest przydatne? Czy znasz inny sposób na usunięcie tej wiadomości? Daj nam znać w sekcji komentarzy poniżej!